Toon posts:

SB Live! Platinum.... Waar zijn ze???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
eej peeps!!

Ik ben al geruime tijd op zoek naar het eerste model Creative Labs Soundblaster Live! Platinum, dus ddie met de breakout box en geen 5.1 onzin ofzo. Toen ik las dat Creative met een nieuwe reeks geluidskaarten zou komen, d8 ik dat er op de tweedehands markt wel een aantal van deze jongens vrij zouden komen, maar ik ben er nog geen een tegengekomen (die niet voor de nieuwprijs van 450 piekies verkocht wordt). Wat gebeurt er in godsnaam met deze kaarten?? Is het zo interessant om ze te houden ofzo?? ik ben er erg benieuwd naar, ik krijg bijna het idee dat die dingen na een jaar of twee al helemaal verrot zijn ofzo. Natuurlijk krijg ik nu reacties dat ik beter moet zoeken enzo en in dat geval hoor ik graag tips alwaar ik terecht zou kunnen hiervoor, want ik wil er echt GRAAG eentje.
Anybody got an idea??? Ik hoor het graag. :?

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-05 21:45
why wil je geen 5.1 zooi?? das uit te schakelen hoor ;)

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
whah ik heb nog de allereerste met het daughterboardje en de vergulde tulpaansluitingen aan de achterkant.

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik heb vooral interesse in de kaart vanwege de breakout box, zodat ik niet de hele tijd 8er mijn pc hoef te kruipen om kabels te verwisselen.
5.1 is voor mij niet interessant, omdat ik dat toch niet toepas in de tracks die ik maak (misschien iets voor de toekomst..).
Ik had gewoon stille hoop dat er ineens een lading van die kaarten op de markt zouden komen, zodat ik er een voor een knap prijsje op de kop zou kunnen tikken, maar dat idee valt dus vies tegen.
Ik zal gewoon maar verder moeten gaan met mijn zoektocht....

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:25
www.creative.com en dan moet je zoeken naar nederland en dan naar de shop, daar kun je ze kopen met breakout box voor 80 euro :o. link : http://nl.europe.creative.com/estore/category.asp?cate=2&page=2 , was eff zoeken :(.

Verwijderd

Topicstarter
Eej, hartstikke bedankt voor die link man!!!! DIE moeite had ik natuurlijk zelf ook kunnen doen, maar ik ging er in eerste instantie niet vanuit dat ik hem als "overjaard model" kan kopen... Echt beterrrrrrr... :Y)
Pagina: 1