Toon posts:

Dual Athlon mobo's roadmap?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ben al enige tijd aan het kijken naar dual athlon mobo maar zover ik weet is de Gigabyte GA-7DPXDW een van de weinigen die mij aanstaat. Een beetje lopen zoeken en kijken in dit forum, maar nog niet veel wijzer geworden.

Maar m'n vraag is of iemand ook weet welke nieuwe nieuwere versies binnenkort gaan uitkomen, want ik wil een keer die knoop doorhakken en zo'n ding kopen (of niet). En dan iets met wat qua specs op de AsusV333 lijkt maar dan CPU x 2. :)

Enne, alvast bedankt.

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 12:04

SG

SG surft naar info hardewaren

Denk niet dat er nieuwe chipset voor DUAL K7 760MP? omdat deze vervangen worden door Opteron CLAWH DP/ Sledge DP/MP

Dus Wat er nu is en aangkondiged is zal er komen daarna K8

Het enige wat er wel staat aan tekomen is dat je er binnenkort T-bred MP op kan prikken en wat later misschien BArton's

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Verwijderd

Topicstarter
Aha, OK.

Misschien dat een taiwanees nog een tussenversie uitbrengt wat ik stiekum hoop. Anders word het idd een simpel 333 bordje dan maar. ;)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:57
Verwacht nog van Iwill, Abit en Epox een 760MPX bord (maar wanneer, dat blijft maar in nevelen gehuld). Van alternatieve dual Athlon MP chipsets is mij niets bekend.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.