Hi,
ik heb het volgende toch wel groot probleem.
Mijn pc die zit aangesloten op de switch.
Perfect zou je zeggen maar het vreemde doet zich voor.
Zodra ik iets van de server kopieer begint tie keurig te copieren op een goede snelheid.
Na ongeveer 30 sec word de resterende tijd steeds meer , begint mijn muis te schokken en moet ik vooral veel geduld hebben.
De andere pc's in het netwerk hebben hier totaal geen last van.
Mijn pc is een Duron 600@850 op een Asus A7v en Os is Winme UK
Ik weet niet zeker of ik het onder 98 ook had aangezien ik toen nog geen switch had en mijn netwerk toch al niet snel was.
Ik heb al 3 verschillende netwerkkaarten geprobeerd en verschillende pci sloten.
Ik heb geen irq conflict.
Het allergekste is dat als ik een ftp sessie naar mijn server start ik wel een perfecte snelheid heb en hou.
Iemand enig idee??????
ik heb het volgende toch wel groot probleem.
Mijn pc die zit aangesloten op de switch.
Perfect zou je zeggen maar het vreemde doet zich voor.
Zodra ik iets van de server kopieer begint tie keurig te copieren op een goede snelheid.
Na ongeveer 30 sec word de resterende tijd steeds meer , begint mijn muis te schokken en moet ik vooral veel geduld hebben.
De andere pc's in het netwerk hebben hier totaal geen last van.
Mijn pc is een Duron 600@850 op een Asus A7v en Os is Winme UK
Ik weet niet zeker of ik het onder 98 ook had aangezien ik toen nog geen switch had en mijn netwerk toch al niet snel was.
Ik heb al 3 verschillende netwerkkaarten geprobeerd en verschillende pci sloten.
Ik heb geen irq conflict.
Het allergekste is dat als ik een ftp sessie naar mijn server start ik wel een perfecte snelheid heb en hou.
Iemand enig idee??????