Tweakers Banner Exchange

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:01
Ik had het idee om een banner exchange te starten voor tweakers en hun websites.

Nu is de vraag eigenlijk of hier wel animo voor is.

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

nee :)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Hoicks
Op zaterdag 18 mei 2002 14:39 schreef OzBoz het volgende:
nee :)
was maar even een vraag hoor ;)

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Op zaterdag 18 mei 2002 14:40 schreef Hoicks het volgende:

[..]

was maar even een vraag hoor ;)
:P Was ook alleen mijn mening maar.. maar in de regel zijn banners vreselijk lelijke ondingen en alleen nodig op sites die commercieel gezien interessant zijn. Vormgevers die je hier veel ziet zullen het niet zo hebben op banners..

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Hoicks
da's misschien wel waar.. maar misschien dat er wel tweakers zijn die zo hun traffic willen verhogen?

Misschien dat ik in SG of HK meer mensen meekrijg?

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Zoals ozboz al zei, zullen veel vormgevers het niet echt hebben met banners, mits ze goed geimplementeerd kunnen worden en dan ook nog wat professionaliteit uitstralen. Bannerexchanges zelf werkt alleen goed als de andere sites enige betrekking hebben op het onderwerp van jouw site, en dan het liefst ook op een discrete manier dmv 'logo' exchange, het principe dat je vaak tegenkomt op sites als surfstation, k10k e.d. Traffic krik je alleen op als de kwaliteit van de site goed is, promotie van zo'n kaliber zorgt denk ik maar voor 1 klik en daar blijft het ook bij, de bezoeker zelf zie je wellicht nooit meer terugkomen.

Maar goed, just my 2 cents.

• Hoicks
Op zaterdag 18 mei 2002 14:53 boerde prototype het volgende uit:
;)

Je kan d.m.v. categorieen redelijk goed bannerexchangen hoor :)

Maar goed.. ik heb nog geen tweakers gezien die hun traffic wel willen verhogen op deze manier :)

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Eventueel wil ik wel meedoen, moet ik alleen eerst mn website afmaken :X

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Op zaterdag 18 mei 2002 14:57 scheet Hoicks het volgende uit:

[..]

;)

Je kan d.m.v. categorieen redelijk goed bannerexchangen hoor :)

Maar goed.. ik heb nog geen tweakers gezien die hun traffic wel willen verhogen op deze manier :)
Dat sommige tweakers op deze manier hun traffic niet willen verhogen heeft misschien een reden.

[edit]
generaliseren mag nie ;)

• m-m
  • Niet online

m-m

Op zaterdag 18 mei 2002 14:59 schreef prototype het volgende:

[..]

Dat tweakers op deze manier hun traffic niet willen verhogen heeft misschien een reden.
sssst 5 regels in een signature is geloof ik het maximum.....

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Op zaterdag 18 mei 2002 15:00 schreef m-m het volgende:

[..]

sssst 5 regels in een signature is geloof ik het maximum.....
Voor mij wordt ongetwijfeld wel een uitzondering voor gemaakt :+

• m-m
  • Niet online

m-m

Op zaterdag 18 mei 2002 15:01 schreef prototype het volgende:

[..]

:Y)
sorry meneer de topicstarter dit was echt mn laatste offtopic post!

• Hoicks
Op zaterdag 18 mei 2002 15:01 schreef prototype het volgende:

[..]

als je nu niet stopt met je argumenten geef ik je aan in SM :+

blackmailing rulez :X :+

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Op zaterdag 18 mei 2002 15:02 schreef Hoicks het volgende:

[..]

als je nu niet stopt met je argumenten geef ik je aan in SM :+

blackmailing rulez :X :+
Hehe.
Animo zul je ongetwijfeld hier wel vinden, m-m getuigd daarvan, feit blijft echter dat zulke 'services' in overvloed zijn en meestal gigantisch floppen omdat ze hun doelstelling niet echt halen. Wellicht wil je eerst analyseren waar andere services de fout in gaan dmv een enquete/poll oid, feedback verkrijgen dus, en op basis daarvan kijken hoe je het aan wil gaan pakken. Wedereens komt dan ook het onderwerp 'de kwaliteit van de site zelf' aan de orde als probleemstelling, die je zeker ook niet mag verwaarlozen. Immers speelt deze een significante rol in het bepalen of iemand op een site klikt danwel terugkomt; Het uiteindelijke doel de bannerexchange toch? Of ben je meer van het eendagsvlieg gehalte? Een kwalitatieve onderscheiding zou dus ook bv niet eens zo'n gek idee zijn. Een maatstaaf ervoor bedenken echter wel, hier zul je veel mensen ongetwijfeld op de tenen trappen.

• Hoicks
Op zaterdag 18 mei 2002 15:06 schreef prototype het volgende:

[..]

Hehe.
Animo zul je ongetwijfeld hier wel vinden, m-m getuigd daarvan, feit blijft echter dat zulke 'services' in overvloed zijn en meestal gigantisch floppen omdat ze hun doelstelling niet echt halen. Wellicht wil je eerst analyseren waar andere services de fout in gaan dmv een enquete/poll oid, feedback verkrijgen dus, en op basis daarvan kijken hoe je het aan wil gaan pakken.
Daar had ik ook al aan gedacht :)

Belangrijke zaken:

Bannercategorieën zodat je treffende banners op je site krijgt.

Sitechecks.. zodat er geen rare banners in voorkomen

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Op zaterdag 18 mei 2002 15:08 schreef Hoicks het volgende:

[..]

Daar had ik ook al aan gedacht :)

Belangrijke zaken:

Bannercategorieën zodat je treffende banners op je site krijgt.

Sitechecks.. zodat er geen rare banners in voorkomen
Hmm, als je er al aan gedacht had moest je dat ook zeggen en ook eerst 'aanpakken' :), vooroplopen op de zaken werkt niet, kan ik uit ervaring zeggen :)

• Hoicks
Op zaterdag 18 mei 2002 15:11 schreef prototype het volgende:

[..]

Hmm, als je er al aan gedacht had moest je dat ook zeggen en ook eerst 'aanpakken' :), vooroplopen op de zaken werkt niet, kan ik uit ervaring zeggen :)
ik ga niet designen als er geen animo voor is duh! ;)

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Op zaterdag 18 mei 2002 15:12 schreef Hoicks het volgende:

[..]

ik ga niet designen als er geen animo voor is duh! ;)
Animo bepaalt je succes maar deels, uitvoering is the key. Als je niet weet hoe je het 'beter' aan gaat pakken, dan mag je dan zoveel animo hebben als je wil, komt uiteindelijk op hetzelfde neer.

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

Op zaterdag 18 mei 2002 15:20 schreef prototype het volgende:
<ot>
en als ik het nou vriendelijk meedeel dat ie echt te groot is? dus ajb een stukkie inkorten naar max 5 regels :)
tnx
</ot>

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• Hoicks
Op zaterdag 18 mei 2002 15:20 schreef prototype het volgende:

[..]

Animo bepaalt je succes maar deels, uitvoering is the key. Als je niet weet hoe je het 'beter' aan gaat pakken, dan mag je dan zoveel animo hebben als je wil, komt uiteindelijk op hetzelfde neer.
Nou het is redelijk simpel ;)

men stuur mij een url + categorie + e-mail + banner toe in een invulscherm.

ik controleer de site kijk of categorie goed is, en of hij meedoet met de bannerexchange e.d. en ram dan de banner in een database, waarna ie in een script komt die de banners op zijn site en op andere sites toont.

that's all .

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Op zaterdag 18 mei 2002 15:23 schreef Hoicks het volgende:

[..]

Nou het is redelijk simpel ;)
Kom maar op dan ;)
men stuur mij een url + categorie + e-mail + banner toe in een invulscherm.
Uhuh, dus zoals op alle andere banner-exhange sites, waarvan vele weinig tot geen succes genieten?
ik controleer de site kijk of categorie goed is, en of hij meedoet met de bannerexchange e.d. en ram dan de banner in een database, waarna ie in een script komt die de banners op zijn site en op andere sites toont.
Uhuh, en dat ben je van plan bij elke inzending te doen? Veronderstel dat heel tweakers.net in 1 dag, danwel in een maand/jaar zou registreren voor jouw geweldige service, ben jij dan van plan al die sites met de benodigde aandacht te evalueren, beargumenteren en de deelnemer erover te informeren? Veel succes dan, het zijn immers maar 50.000 gebruikers ofzo, waarvan de helft wellicht wel inactive mag zijn, maar desalnietemin zijn het er een hoop. Een crew hiervoor zou dus geen slechte oplossing zijn.

Daar komt ook nog bij dat jij als service leveraar toch wel geld ervoor op tafel moet leggen om omkosten te betalen als server huur, dataverkeer e.d. Hoe ben je van plan dat te gaan betalen? Door bij de banner exchange nog een commerciele banner onder te plakken? Weet je dat dat bij een resolutie van 640x480 bijna een hele pagina al is?
that's all .
Idd...

• Hoicks
Op zaterdag 18 mei 2002 15:27 schreef prototype het volgende:

[..]

Kom maar op dan ;)
[..]

Uhuh, dus zoals op alle andere banner-exhange sites, waarvan vele weinig tot geen succes genieten?
[..]

Uhuh, en dat ben je van plan bij elke inzending te doen? Veronderstel dat heel tweakers.net in 1 dag, danwel in een maand/jaar zou registreren voor jouw geweldige service, ben jij dan van plan al die sites met de benodigde aandacht te evalueren, beargumenteren en de deelnemer erover te informeren? Veel succes dan, het zijn immers maar 50.000 gebruikers ofzo, waarvan de helft wellicht wel inactive mag zijn, maar desalnietemin zijn het er een hoop. Een crew hiervoor zou dus geen slechte oplossing zijn.
[..]

Idd...
goed...

of je laat ze automatisch toevoegen en je maakt een soort SM waar mensen die meedoen foute sites kunnen melden?

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Op zaterdag 18 mei 2002 15:28 schreef Hoicks het volgende:

[..]

goed...

of je laat ze automatisch toevoegen en je maakt een soort SM waar mensen die meedoen foute sites kunnen melden?
En wie evalueert deze stoute sites dan als 'weggooibaar' ? Blijft hoe dan ook manual labor. Laat staan dat je de gebruikers vind die de dedicatie vertonen om dit te doen. Zul je toch ook wat moeten doen aan het community verband.

• Hoicks
Op zaterdag 18 mei 2002 15:31 schreef prototype het volgende:

[..]

En wie evalueert deze stoute sites dan als 'weggooibaar' ? Blijft hoe dan ook manual labor. Laat staan dat je de gebruikers vind die de dedicatie vertonen om dit te doen. Zul je toch ook wat moeten doen aan het community verband.
een soort script waardoor mensen banners wegstemmen.? een soort frontpage effect?

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Op zaterdag 18 mei 2002 15:33 schreef Hoicks het volgende:

[..]

een soort script waardoor mensen banners wegstemmen.? een soort frontpage effect?
Dan leg je uiteindelijk de _hele_ evalueer werkdruk bij de gebruiker, dus bij 'iedereen'. Frauderen kan makkelijk dan, niet waar?

• Hoicks
Op zaterdag 18 mei 2002 15:35 schreef prototype het volgende:

[..]

Dan leg je uiteindelijk de _hele_ evalueer werkdruk bij de gebruiker, dus bij 'iedereen'. Frauderen kan makkelijk dan, niet waar?
hmmjah..

maar je kan er ook TE negatief tegenoverstan :)

er zal vast wel een manier zijn om dit te kunnen laten werken :)

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Op zaterdag 18 mei 2002 15:36 schreef Hoicks het volgende:

[..]

hmmjah..

maar je kan er ook TE negatief tegenoverstan :)

er zal vast wel een manier zijn om dit te kunnen laten werken :)
Hehe, ik sta er niet tegen hoor, ben alleen reeel bezig. Beter dat je het van mij hoort dan zelf ondervindt :), zou jammer zijn. Ik raad alleen eerst 'onderzoek' aan. That's all.

• Hoicks
Op zaterdag 18 mei 2002 15:38 schreef prototype het volgende:

[..]

Hehe, ik sta er niet tegen hoor, ben alleen reeel bezig. Beter dat je het van mij hoort dan zelf ondervindt :), zou jammer zijn. Ik raad alleen eerst 'onderzoek' aan. That's all.
Tsja.. een onderzoek houden is nogal moeilijk met prototype's mening er steeds tussendoor :X :+

j/k

ik wil allereerst weten of er wel animo voor is ;)

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Op zaterdag 18 mei 2002 15:39 schreef Hoicks het volgende:

[..]

Tsja.. een onderzoek houden is nogal moeilijk met prototype's mening er steeds tussendoor :X :+

j/k
Zijn enkel vragen die je vooraf eerst wil laten bezinken.
ik wil allereerst weten of er wel animo voor is ;)
Schijnbaar niet echt aangezien jij en ik praktisch de enige zijn die in deze topic posten :)

• Hoicks
Op zaterdag 18 mei 2002 15:42 schreef prototype het volgende:

[..]

Zijn enkel vragen die je vooraf eerst wil laten bezinken.
[..]

Schijnbaar niet echt aangezien jij en ik praktisch de enige zijn die in deze topic posten :)
misschien komen ze er niet tussen omdat jij je smoel zo ver opentrekt :P

Of misschien was SG/HK een betere plek geweest om deze meuk te posten ;)

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Op zaterdag 18 mei 2002 15:43 schreef Hoicks het volgende:

[..]

misschien komen ze er niet tussen omdat jij je smoel zo ver opentrekt :P
Kritiek is ook commentaar, en als dat niet is wat jij wil horen dan is dat jammer voor je.
Of misschien was SG/HK een betere plek geweest om deze meuk te posten ;)
Ja, dat moet toch wel het bolwerk zijn van niveau.

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Spam, vraag bij dit soort acties aub eerst ff toestemming aan ons.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.