-[=Sarge=]-

Pagina: 1
Acties:

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-12-2025
Ik heb dus een nieuwe computer met Windows ME. Met een DVD speler (Acer 16X DVD) en een GeForce 2 MX, maar dan wou ik een DVD filmpje kijken, maar dan dee ie het niet. Hij zei dat mijn hardware niet goed was ofzo.
Maar ik heb alle drivers geinstald van de DVD software.

Wie helpt me.

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-08 20:50
Hij zei "dat je hardware niet goed was ofzo"? Ja, dat is nogal vaag... probeer eens je DVD-kaart te verwijderen en ff opnieuw te laten detecteren enzo, en als dat niet werkt, weet ik het ook niet (zo vaag probleem).

• frennek
Er zit niet een DVD kaart in.
Er zit gewoon een GeForce 2 MX in.
En op de site staat dat ie DVD's kan draaien.

LEKKER VAAG ALLEMAAL!!!!

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Plear ME er eens af en installeer '98 SE, Win ME sux big time... loopt nog veel vaker vast dan '98 SE. Geeft op veel computers een Blue Screen met printen naar een Parallele printer, en bij het copy'en van grote files van HD 1 naar HD 2 crached hij ook vaak. Met DVD Software is ook vaak gezeik.

• frennek
En als ik nou geen Windows 98 SE cdtje heb liggen?

Ik zal Windows ME gauw updaten.

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-08 20:50
Ik moet toegeven dat ik zelf ook veel meer fouten ervaar met Windows ME. Soms komt het omdat het beter werkt dat Windows 98, en dat ik daar geen rekening mee houd. Als ik bijvoorbeeld een file aanklik en ik druk op SHIFT+DEL voor een tijdje (want dat moest ik altijd bij Win98, omdat dat zo sloom ging) dan krijg ik dat schermpje van "Weet u zeker dat u dingetje wilt verwijderen?" heel vaak en moet ik constant op NEE drukken. Ook heb ik problemen met afsluiten (af en toe), soms gaat het verbinden met internet niet goed en soms krijg ik spontane bluescreens. Al deze problemen had ik niet met Win98, maarja... ik ga gewoon telkens nieuwe versies blijven installeren.
Pagina: 1