Aangezien Nightbird niet reageerd op email vraag ik het hier ff.
Hoe staat het met de DPC gear , zijn er nog t-shirts of andere spullen verkrijgbaar?
Hoe staat het met de DPC gear , zijn er nog t-shirts of andere spullen verkrijgbaar?
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Ja en? het is hier DPC, dus geef liever een antwoord om je medemens te helpen.Op zaterdag 18 mei 2002 14:16 schreef JustMe_ het volgende:
Daar loopt allang een topic over hoor, use the search
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
* Pyrus had geprobeerd wat te ontwerpen....Op zaterdag 18 mei 2002 15:45 schreef m.m het volgende:
Het is er inderdaad nog niet van gekomen omdat IEDEREENT E LUI IS WAT FATSOENLIJKS TE ONTWERPEN![]()
Als er een aantal mensen iets ontwerpt voor op de dingen die we bedacht hadden (koppen, nieuwe versie t-shirts, badlakens ect. zie geartopic) ben ik best bereid het te bestellen en de distributeren
Tuurlijk loopt er een topic over , ik heb er zelf casebadges en t-shirts van , ik wil er alleen nog meerOp zaterdag 18 mei 2002 14:16 schreef JustMe_ het volgende:
Daar loopt allang een topic over hoor, use the search
Op zaterdag 18 mei 2002 14:10 schreef babylon5 het volgende:
Aangezien Nightbird niet reageerd op email vraag ik het hier ff.
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Voor t-shirts misschien niet zo belangrijk, maar mokken, aanstekers, pennen, etc, etc betaal je per kleur. 4 kleuren kan 50% bovenop de prijs doen.Op zondag 19 mei 2002 14:34 schreef m.m het volgende:
ach je moet toch wat over hebben voor dpc he blistimo![]()
Volgens mij maakt het geeh hol uit of je nu 5 of 80 verschillende kleuren gebruikt, volgens mij gaat dat drukken op een manier vergelijkbaar met een normale printer (heel errug ruim genomen) Als je nu alleen rood en wit ofzo gebruikt zal het mischien wat goekoper zijn, maar zo heel veel zal het niet schelen omdat we sowieso goede shirts willen en dan boeien die paar pleuro's ook niet meer voor multi-color bedrukking.