Cryptapix:
http://www3.evilserv.com/cypher/
Kan kloppen, niet op alle LCD's zit beschermfolie. Ze zaten in een doos, en de folie is er wel eens afgehaald om de in systemen gebruikte lcd's waarvan de folie al af was, opnieuw te voorzien van folie. Maar gezien de manier van verpakken lijkt me niet dat LCD's daar last van hebben gehad

.
Damian:
Ik heb een eerste versie van de printplaat op pc nu. Ga em nog ff op maat maken en dan probeer ik ergens die dingen te kunnen ontwikkelen. Zal wel op de zaak kunnen, maar als het goed is ontvang ik komende week mijn etsspulletjes

.
Als dat allemaal eenvoudigweg goed werkt wil ik ook daarvoor weer een inkoopactie opstarten als blijkt dat mensen dat gemakkelijk vinden en ook zo'n mooie backplate willen. Dan kan ik ze per 50 laten maken bij Eurocircuits (en per 150 als ik er 3 op een eurocard krijg).
Kan iemand even de pinning van een standaard parallelle kabel voor me opzoeken? Dus eentje met een male en female 25polige connector?? (geen centronics)
- Compleet ander onderwerp:-
Oh ja, ik heb gisteren ook zitten vogelen om een PCI kaart te ontwikkelen waar meerdere LCD's op zouden kunnen (4 max. of zo) Geen gedoe meer met LPT of USB kabel

. Maar dat wil ik dus eigenlijk ook gaan ontwikkelen. En dan compleet met drivers en natuurlijk LCD aanleveren. Zou daar markt voor zijn???