Toon posts:

[LCD] Vragen over verkoop van HMC16216SY-PY(S)

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste
Acties:
  • 1.490 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 18 mei 2002 19:35 schreef Atmosferic het volgende:
Ok, omdat me gevraagd wordt naar het verloop van de verkoop.

Ik zal dinsdag met de baas onderhandelen over de te vragen prijs.

Wat ik dus als mogelijkheden zie m.b.t. verdere afwikkeling:
Betaling vooraf of onder rembours.
Kosten laat ik z.s.m. weten, ik moet van jullie weten of LCD's een beetje PTT bestendig zijn. Ik wil nl. geen ontevreden mensen!

Ik stuur de LCD's op, of je komt ze even ophalen als je in de buurt woont/ bent. (Nogmaals: Leidschendam)

Ik neem met iedereen die LCD's wil en waarvan ik het mailadres weet contact op. Zorg dus dat je in de lijst op de website staat, of dat je mij gemaild hebt.

Ik zal dit topic mede in de gaten houden en omhoogkicken zolang dit nodig is!
ik woon zelf in almelo maar wil wel een keer leidschendam komen bekijken hoor. keer in het weekend. heb weekend ov namelijk. en dat omhoog kicken daar help ik je ook wel mee.

ik had nog een vraag aan jou: heb je nog mensen die jou gemaild hebben en die nog niet op de site staan? dan kan ik die erbij zetten zodat je weet hoeveel je er echt verkocht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zal ik de site ff in de eerste post zetten? als link naar verkoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 18 mei 2002 20:14 schreef MasterOverdrive het volgende:
zal ik de site ff in de eerste post zetten? als link naar verkoop?
kun je wel ff doen. let wel deze site is niet continu online. s'nachts niet maar wel overdag. staat namelijk op mijn router die hier ligt maarja het is tenminste wat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:48
Op zaterdag 18 mei 2002 20:21 schreef Jiver het volgende:

[..]

kun je wel ff doen. let wel deze site is niet continu online. s'nachts niet maar wel overdag. staat namelijk op mijn router die hier ligt maarja het is tenminste wat!
Schrijf je ff in op www3.evilserv.com das een goeie server met php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 18 mei 2002 20:39 schreef fleppuhstein het volgende:

[..]

Schrijf je ff in op www3.evilserv.com das een goeie server met php
oke mensen. site is nu dag en nacht bereikbaar!!!! site is nu:
Verkoop lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
done, maaruh welke controller zit er nouwop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 18 mei 2002 21:36 schreef MasterOverdrive het volgende:
done, maaruh welke controller zit er nouwop?
thnx, ik denk gewoon een compatibel controller anders zou hij ook geen 16 aansluitingen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Toch even voor de duidelijkheid, dit topic gaat dus over vragen over de LCD zelf en is dus geen topic over de verkoop van de spulletjes. Dat wordt via V&A/Mail e.d. behandeld. Mocht ik dit topic toch de kant op zien gaan van verkoopvragen komt er een slotje op.

Senks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fleppuhstein
Op zaterdag 18 mei 2002 22:17 schreef Phreak het volgende:
Toch even voor de duidelijkheid, dit topic gaat dus over vragen over de LCD zelf en is dus geen topic over de verkoop van de spulletjes. Dat wordt via V&A/Mail e.d. behandeld. Mocht ik dit topic toch de kant op zien gaan van verkoopvragen komt er een slotje op.

De ver/inkoop is nu geregeld via een website, dit topic gaat alleen over de controller, aansturing, en evt regeling ivm ophalen enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 18 mei 2002 22:17 schreef Phreak het volgende:

site net aangepast zodat de verkoop vragen aan de verkoper zelf gevraagd kunnen worden. het draadje zal verder gaan over het LCD zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 18 mei 2002 22:30 schreef Jiver het volgende:

[..]

site net aangepast zodat de verkoop vragen aan de verkoper zelf gevraagd kunnen worden. het draadje zal verder gaan over het LCD zelf
Op zaterdag 18 mei 2002 22:20 schreef fleppuhstein het volgende:

[..]

De ver/inkoop is nu geregeld via een website, dit topic gaat alleen over de controller, aansturing, en evt regeling ivm ophalen enz.
moederskindjes, ik zit vet te schelden tegen die phreak en jullie passen je aan :D

(geen flame, grapje ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hop dat de LCD goed aan te sturen is.. scheelt volgens mij een hoop poen...

Ik sta iig al op de lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Ligt het aan mij of doet die site het niet :? (Jiver zal wel weg zijn ofzo...)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heb M3ga-Man ook zo'n LCDtje, die had ie nl van iemand gekocht die er 100 had van €10,- p/st. Dus dat moet haast wel deze zijn. :)

(ik kan het nu ff niet vragen, want hij slaapt denk ik nog..) :P

Ik heb hem gisteren voor hem gesoldeert en hij doet het gewoon, alleen de verlichting nog niet, dat moet ik nog ff uitvogelen hoe dat zit. ;) (en of dat er zit) :?

ff 2 pics van work in progres, meer pics heb ik nog niet, maar die kan ik vannavond wel maken.. :)

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2011547319
De 8er kant..

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1979261172
De voorkant..

Ik d8 dat dit hem was, maar hij ziet er iets anders uit als het andere plaatje wat ik hier heb gezien in die topic.. :X

Hij werkt dus gewoon op een normale LTP poort met Smartie 5.. :)

(misschien dat iemand hier weet hoe ik het bachlight aan de praat ken krijgen, anders kijk ik vannavond wel ff in de datasheets etc..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Site down?

FF een editje Jiver waar woon jij in Almelo ik woon er namelijk ook dus als jij evt naar Leidschedam gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
Weten jullie misschien een site die LCD'tjes verkoopt van 20x4? En hoe duur is een LCD van 20x4 eigenlijk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Op zondag 19 mei 2002 10:28 schreef Mr_Hiney het volgende:
Site down?

FF een editje Jiver waar woon jij in Almelo ik woon er namelijk ook dus als jij evt naar Leidschedam gaat..
Please geen koop/verkoopdingen hier, anders gooit Phreak 'm dicht en ik wil wel dat LCD aan de praat kunnen hebben als ie dr is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 19 mei 2002 11:12 schreef m-m het volgende:

[..]

Please geen koop/verkoopdingen hier, anders gooit Phreak 'm dicht en ik wil wel dat LCD aan de praat kunnen hebben als ie dr is :)
Gaat toch nie over koop/verkoop vraag alleen ff of ik evt met hem mee kan of dat hij mij LCD's ff mee wil nemen ofsow maar ja dit is mijn laatste enigzins offtopic reply ok? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 19 mei 2002 10:28 schreef Mr_Hiney het volgende:
Site down?

misschien heeft niet iedereen het gevolgd. maar eerst stond de site op mijn eigen router. de site is nu geupload op internet. het adres is nu: http://www3.evilserv.com/Cypher/

ik woon zelf in het groeneveld. als je aan mij betaald en ik ga naar leidschendam dan wil ik hem wel voor je meenemen. mail me even als je wilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clithopias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
zal ik ff een forum online gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fleppuhstein
Op zondag 19 mei 2002 11:52 schreef Clithopias het volgende:
zal ik ff een forum online gooien?
Dat is denk ik beter, dan kan phreak ook niet zeuren. op de server van evilserv wordt php ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-10 16:17

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

Op zondag 19 mei 2002 10:19 schreef Oeloe het volgende:

....

[afbeelding]
De 8er kant..

[afbeelding]
De voorkant..

....

(misschien dat iemand hier weet hoe ik het bachlight aan de praat ken krijgen, anders kijk ik vannavond wel ff in de datasheets etc..)
volgens mij zijn het die 3 pinnetjes aan linkerkant, maar kijk ff in datasheets voor exacte aansluiting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 19 mei 2002 12:18 schreef _firestorm_ het volgende:

[..]

volgens mij zijn het die 3 pinnetjes aan linkerkant, maar kijk ff in datasheets voor exacte aansluiting
Dat heb ik al, dank je. :)
Ik denk dat ik het draadje wat gisteren van pin 1 was losgebroken niet goed heb vastgemaakt. |:(
Ik ga het vannavond ff controleren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
Hoe duur zijn LCD'tjes van 20x4 nou :?
(en waar kan ik ze vinden in de PriceWatch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ke dan oeloe!!! klasse :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 19 mei 2002 12:47 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Hoe duur zijn LCD'tjes van 20x4 nou :?
(en waar kan ik ze vinden in de PriceWatch?)
staan niet in de pricewatch kijk in het conrad boek 35 euro ofzo. of kijk of er een inkoopactie loopt, die ze bestellen in amerika is soms goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
35 euro voor 20x4 en 10 euro voor 16x2 :?
Onder welke term moet ik zoeken op conrad.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil er ook wel 1, hoe duur worden de verzendkosten denk je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is ie weer.
Als tweakerts bij elkaar in de buurt wonen, kan ik ook meerdere bestellingen bij elkaar doen in één pakket. Scheelt verzendkosten en ik kan de boel veiliger verpakken.
Ik ga even uitzoeken hoeveel de verzending kost en zal dat aan de verkoopsitemanager doorgeven, zodat op de bestelsite te zien zal zijn wat het kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 19 mei 2002 14:53 schreef Atmosferic het volgende:
Is ie weer.
Als tweakerts bij elkaar in de buurt wonen, kan ik ook meerdere bestellingen bij elkaar doen in één pakket. Scheelt verzendkosten en ik kan de boel veiliger verpakken.
Ik ga even uitzoeken hoeveel de verzending kost en zal dat aan de verkoopsitemanager doorgeven, zodat op de bestelsite te zien zal zijn wat het kost.
ke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clithopias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
lcdverkoop.cjb.net
draait nu bij me thuis want het lukte mij niet bij evilserv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fleppuhstein
Atmosferic heeft er max 100 eh ? Dus elke die hij verkoopt kan hij wel gelijk opsturen of niet, dan moeten degene die er een bvestellen niet zo lang te wachten, kunnen we gelijk kijken naar de aansturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is waar, kan ik doen. Maar ik kan op zijn vroegst pas dinsdag dergelijke acties ondernemen, omdat die dingen op de zaak liggen, en ik daar niet ben.

Tegen die tijd weet ik ongeveer wel hoeveel er zijn en waar ze heen moeten. Voor de rest: check de bestelsite voor de laatste mededelingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fleppuhstein
Op zondag 19 mei 2002 15:40 schreef Atmosferic het volgende:
Is waar, kan ik doen. Maar ik kan op zijn vroegst pas dinsdag dergelijke acties ondernemen, omdat die dingen op de zaak liggen, en ik daar niet ben.

Tegen die tijd weet ik ongeveer wel hoeveel er zijn en waar ze heen moeten. Voor de rest: check de bestelsite voor de laatste mededelingen!
Ik wil ze namelijk zo snel mogelijk hebben, dus als jij gelijk uitzoekt wat ik in totaal kwijt ben(2 X lcd) Dan kan ik het geld ff overmaken op je rekening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 19 mei 2002 16:41 schreef fleppuhstein het volgende:

[..]

Ik wil ze namelijk zo snel mogelijk hebben, dus als jij gelijk uitzoekt wat ik in totaal kwijt ben(2 X lcd) Dan kan ik het geld ff overmaken op je rekening
me 2 maar dat weten we pas dinsdag avond. Dus relax ff ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 19 mei 2002 15:40 schreef Atmosferic het volgende:

heb je me mail gehad of niej?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep, got it Robzilla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slazh
  • Laatst online: 06-10 13:11

slazh

Here To Stay

Ik had een mail gestuurd naar diegene die die lijst bewerkt met de melding dat ik er 2 wil hebben, maar nog niks van gehoord. Ik weet niet of er meerdere mensen die lijst bewerken, maar als dat zo is, check mijn reply op dat lcdverkoop.cjb.net forum plz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat ze aan de praat zijn te krijgen anders heb ik er natuurlijk niks aan... backlight moet het ook doen.
Zijn er trouwens al precieze afmetingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

totaalafmetingen: 84x44x10mm
scherm: 61x16mm

en nogmaals: ze zijn nieuw, dus alles zal het wel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Op zondag 19 mei 2002 20:45 schreef jimius het volgende:
Ik hoop dat ze aan de praat zijn te krijgen anders heb ik er natuurlijk niks aan... backlight moet het ook doen.
Zijn er trouwens al precieze afmetingen?
http://www.hitech-lcd.com/product/16216.pdf
http://www.hitech-lcd.com/product.htm#ALPHANUMERIC%20DOT%20MATRIX%20MODULES

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 19 mei 2002 19:41 schreef Atmosferic het volgende:
Jep, got it Robzilla
heb je ook wa trug gestuurd of niej?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neej, dat doe ik zodra ik alle informatie heb, anders blijf ik mailen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 19 mei 2002 23:41 schreef Atmosferic het volgende:
Neej, dat doe ik zodra ik alle informatie heb, anders blijf ik mailen :)
hey heb de site geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi zo, teller staat ondertussen op 80!

Ik ga morgen ff een kabeltje maken en dan ga ik er smartie eens opzetten. Kijken of dat effect heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 00:06 schreef Atmosferic het volgende:
Mooi zo, teller staat ondertussen op 80!
80?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep, 80, de 75 van de verkoopsite, +3 van de mail die ik je net heb gestuurd en 2 die ik hier heb verkocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het zijn volgens mij de kleine 2x16 modules ?
die zijn wel erg klein in vergelijking met 20x4 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn mail adres is verkeerd op die site... er staat knwr maar het is knVVr (me 2 v's dus :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 20:37 schreef _Robzilla_ het volgende:
mijn mail adres is verkeerd op die site... er staat knwr maar het is knVVr (me 2 v's dus :P)
sorry typfoutje, is hersteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prijs is gezakt naar 9 Euro excl. verzendkosten. Lager kan ik het niet krijgen... (lastige baas :) )

Voor de envelop-post worden de kosten dus iets hoger dan 10 Euro (afhankelijk van de kosten van de enveloppen)
Bij pakketten wordt de prijs het stuk bij verzending van 5 of meer dus < 10 Euro/ st.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 22:21 schreef Jiver het volgende:

[..]

sorry typfoutje, is hersteld
ok, thnx! :)
Op dinsdag 21 mei 2002 10:40 schreef Atmosferic het volgende:
Prijs is gezakt naar 9 Euro excl. verzendkosten. Lager kan ik het niet krijgen... (lastige baas :) )

Voor de envelop-post worden de kosten dus iets hoger dan 10 Euro (afhankelijk van de kosten van de enveloppen)
Bij pakketten wordt de prijs het stuk bij verzending van 5 of meer dus < 10 Euro/ st.
das mooi om te horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 21 mei 2002 10:40 schreef Atmosferic het volgende:

zeker mooi om te horen. heb de site gelijk ook ff aangepast. nog 14 te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slazh

slazh

Here To Stay

Woei, kan nauwlijks nog wachten :)

Ik weet trouwens niet of er mensen zijn die bij mij in de buurt wonen, om zo kosten te besparen. Ik woon in Grootebroek (in de buurt van Enkhuizen ;)). Als er iemand in de buurt woont die ook meebesteld wil ik dit wel even weten zodat we misschien wat kunnen regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 21 mei 2002 16:04 schreef slazh het volgende:
Woei, kan nauwlijks nog wachten :)

Ik weet trouwens niet of er mensen zijn die bij mij in de buurt wonen, om zo kosten te besparen. Ik woon in Grootebroek (in de buurt van Enkhuizen ;)). Als er iemand in de buurt woont die ook meebesteld wil ik dit wel even weten zodat we misschien wat kunnen regelen.
ik zal dit iets simpeler maken. de site zal ik aanpassen dat de woonplaats van iedereen erbij komt te staan. (in hoeverre ik deze kan vinden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slazh

slazh

Here To Stay

Ow, das helemaal mooi :) 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 21 mei 2002 16:09 schreef slazh het volgende:
Ow, das helemaal mooi :) 8-)
gedaan check maar en mensen mail mij als je bestelling naar iemand anders gestuurd moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slazh

slazh

Here To Stay

Op dinsdag 21 mei 2002 16:12 schreef Jiver het volgende:

[..]

gedaan check maar en mensen mail mij als je bestelling naar iemand anders gestuurd moet worden.
Putjandurie, so far niemand bij mij in de buurt, teminste.. niet de moeite waard zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fleppuhstein
Op dinsdag 21 mei 2002 15:24 schreef Jiver het volgende:

[..]

zeker mooi om te horen. heb de site gelijk ook ff aangepast. nog 14 te gaan.
Je bedoelt dat je mijn 3 extra lcd erbij hebt gezte ? das wel de boeling, ik zie het alleen nog niet op www3.evilserv.com/cypher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 21 mei 2002 16:46 schreef fleppuhstein het volgende:

[..]

Je bedoelt dat je mijn 3 extra lcd erbij hebt gezte ? das wel de boeling, ik zie het alleen nog niet op www3.evilserv.com/cypher
die staan er toch echt wel bij en trouwens je link werkt niet. : http://www3.evilserv.com/Cypher/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil iedereen die aangegeven heeft dat ie een of meerdere LCD's wilde afnemen even aan Jiver doorgeven wat zijn/ haar e-mailadres en woonplaats is! Dit in verband met contactopname van mijn zijde en de lokalisering van alle deelnemers voor een zo efficient mogelijke verzending.

De mensen waarvan hun e-mailadres al bekend is, ontvangen vanavond een e-mail met de totale kosten, betaalinformatie en mijn bankgegevens. Gelieve deze te beantwoorden met opgave van je adres en evt. het bezorgadres als je dit samen met anderen wilt doen i.v.m. verzendkostenbesparing!

Beantwoorden van de betreffende e-mail is akkoord gaan met het totale bedrag mits je niet kiest voor gezamenlijke verzending.
Je kunt na betaling binnen 3 dagen de LCD's verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Op dinsdag 21 mei 2002 18:41 schreef Atmosferic het volgende:
Wil iedereen die aangegeven heeft dat ie een of meerdere LCD's wilde afnemen even aan Jiver doorgeven wat zijn/ haar e-mailadres en woonplaats is! Dit in verband met contactopname van mijn zijde en de lokalisering van alle deelnemers voor een zo efficient mogelijke verzending.

De mensen waarvan hun e-mailadres al bekend is, ontvangen vanavond een e-mail met de totale kosten, betaalinformatie en mijn bankgegevens. Gelieve deze te beantwoorden met opgave van je adres en evt. het bezorgadres als je dit samen met anderen wilt doen i.v.m. verzendkostenbesparing!

Beantwoorden van de betreffende e-mail is akkoord gaan met het totale bedrag mits je niet kiest voor gezamenlijke verzending.
Je kunt na betaling binnen 3 dagen de LCD's verwachten.
Is goed, wacht met smart op je mailtje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptapix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:26
ik zag da er 86 stuks zijn verkocht
ik heb er 2 besteld..
kan je hier aub 3 van make ;)

jaja van 1 naar 2
en van 2 naar 3 :) sorry :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 21 mei 2002 23:15 schreef cryptapix het volgende:
ik zag da er 86 stuks zijn verkocht
ik heb er 2 besteld..
kan je hier aub 3 van make ;)

jaja van 1 naar 2
en van 2 naar 3 :) sorry :p
lastig hoor :P :P :P hahaha neehoor site is aangepast.

mensen NOG 13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slazh

slazh

Here To Stay

Yeah, mail gehad, en beantwoord.
Morgen (5min nog :)) gelijk geld overmaken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Atmosferic...
ff vraagje...
Je verstuurt ze vanuit Leidschendam, maar je adres is in Rooi???
Hoe zit dat? Ik wil ze wel op komen halen in Rooi, maar ik heb geen zin om helemaal naar L'dam te rijden :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sikko.info
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-10 22:14
deed er al iemand aan centraal opvangen in amsterdam? zo ja, wie? zo nee, is t handig als ze bij mij aankomen? ik zit in "de pijp"

Reprap: Maak je eigen spullen met je eigen printer! kijk op http://ikmaak.nl voor meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alaksandus
  • Laatst online: 15:45

Alaksandus

Vae puto deus fio

Ik wil er ook een :p

Mail is verstuurd

Edit: Ben vergeten bij te zetten dat ik hem alleen maar met controller wil, maar die zat er dacht ik wel in.

Als een god in Nijmegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 01:05 schreef Coronaextra het volgende:
Ik wil er ook een :p

Mail is verstuurd

Edit: Ben vergeten bij te zetten dat ik hem alleen maar met controller wil, maar die zat er dacht ik wel in.
ik heb nog geen mail van je ontvangen dus kan de site niet voor je updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darth Elvis: je hebt een mail gehad met uitleg als het goed is :)

Ik heb een _klein_ probleempje: die LCD's kan ik vandaag niet meenemen van mijn werk, want ik kan niet op mijn werk komen... :'( Gisteren kreeg panne met de koppeling van mijn auto. Ik hoop dat de garage em vandaag nog maakt, dan kan ik morgenavond gaan verzenden. Het probleem is niet moeilijk te verhelpen, maar verhindert wel voorlopig de doorgang van de verzending...

Hopelijk krijg ik hierom begrip van jullie zijde.

-edit- Ik heb op zijn vroegst morgenavond de auto pas weer tot mijn beschikking. Stelletje lamzakken daar laten alle dikke leasebakken voorgaan, terwijl die mensen toch een vervangende auto krijgen. T zal ze wel meer opleveren dan een arme consument...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nogmaals:

ER ZIJN MENSEN DIE HUN E-MAILADRES NIET HEBBEN DOORGEGEVEN AAN JIVER!! ZONDER DIE GEGEVENS KAN IK WAT HUN BETREFT GEEN ACTIE ONDERNEMEN!!

Hopelijk wordt dit snel gedaan, dan kan ik die laatste 6 personen ook vooruit helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen mail gehad :( iceman6024@hotmail.com

Ik zie dat je er ook vroeg bij bent :D

Ik sta op nr. 6 op de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das vreemd MO... Ik heb je toch echt in de mail meegenomen. Maar goed: Je hep nou wel meel :?

Het mailadres van GJREBELS werd overigens NIET herkend door de mailserver! Met andere woorden, hij heeft dus ook geen mail gehad! Geef dus even het juiste adres door a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 22 mei 2002 07:57 schreef Atmosferic het volgende:
Das vreemd MO... Ik heb je toch echt in de mail meegenomen. Maar goed: Je hep nou wel meel :?

Het mailadres van GJREBELS werd overigens NIET herkend door de mailserver! Met andere woorden, hij heeft dus ook geen mail gehad! Geef dus even het juiste adres door a.u.b.
yup tnx, u got mail ;)

ennuhh gjrebels was vast high toen ie dat invulde; hier zijn mail; mail@rebels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetorian
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-10 22:23
Ik heb eigenlijk nog nergens concreet gelezen of er een aansturing op die lcd zit....

Anywayz... ik heb al besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit een controller op Praet.
En als ik de datasheets goed begrepen heb, is het feitelijk zelfs een Smartieverhaal. Stay tuned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetorian
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-10 22:23
Op woensdag 22 mei 2002 09:13 schreef Atmosferic het volgende:
Er zit een controller op Praet.
En als ik de datasheets goed begrepen heb, is het feitelijk zelfs een Smartieverhaal. Stay tuned.
Dat 'smartie' verhaal is volgens mij best makkelijk he?
Cool, I can't wait! (btw... je stuurt ze op in een envelop... Ik verzeker je dat ze zonder bescherm materiaal het niet overleven. (Heb poosje bij PTT gewerkt) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze worden verstuurd in de bekende bubbeltjesenveloppen. Ik stop daarin tevens twee stukken karton voor het stevige en ik wikkel de/ het LCD(s) nog eens in bubbeltjesfolie. Dan zou het een heel eind moeten lukken dacht ik zo. Ik lever ze overigens af bij het postsorteercentrum, waar ik kan zeggen dat ze er voorzichtig mee moeten zijn. Uit ervaring weet ik dat ze in Leidschendam daar dan ook voorzichtig mee omgaan.

Pakketjes (vanaf 5 stuks) worden gevuld met van die chips. De lcds zitten dan zonder extra bescherming in een envelop in het pakketje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mails verstuurd naar mensen want ik heb geen mail gehad en moet ik al betalen? Want dan moet je me ff wat gegevens sturen en dan zorg ik dat het in orde komt. :) (Ik stuur wel een mannetje die jouw mannetjes belt en die kunnen dan weer mannetjes naar jouw sturen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar wat ik me afvraag is of ze het uiteindelijk ook gaan doen. zover ik gelezen heb had het geen controller dan weer wel en toen was het geen probleem maar toch weer wel... Kan iemand definitief antwoord geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je naar http://www.hitech-lcd.com/product/technicalpage.pdf gaat, zie je op pagina 2 onderaan dat er een serie controllers wordt genoemd. Ik denk dat we ervanuit mogen gaan dat je alle controllers als gelijkwaardig mag beschouwen. Zoals je ziet staat daar de door ons geadoreerde HD44780 controller ook bij. Het kan dus heel goed zijn dat deze erop zit, maar ook dat er de gelijkwaardige Samsungversie op zit. In ieder geval reden genoeg om ervanuit te gaan dat deze LCD's gewoon compatibel zijn met Smartie!

Ik ga er nu eentje aan een 25-polige connector knopen om dit te proberen. Stay tuned!

Oh, eh Hiney: mail ff naar mij. Ik heb gisteren iedereen die in de bestellijst van Jiver staat gemaild. Ook hem kun je daarover mailen. adressen staan op http://www3.evilserv.com/Cypher/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

* GA!S ligt al 2 dagen ziek op bed, stuur je nou wel ff een mail...

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een LCD op de LPT aangesloten. Ik _krijg_ wat te zien, maar het is totaal onleesbaar. Ik denk dat Smartie een andere karakterset gebruikt dan de controller. Ik heb de maker van Smartie inmiddels wel gemaild, om te vragen of het mogelijk is Smartie ook voor Hi-Tech LCD's compatible te maken. Ik hoop hierop een positief antwoord te krijgen.

Daar zit voorlopig de bottleneck, maar ook dat is eenvoudig op te lossen. Stay tuned, ben bezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slazh

slazh

Here To Stay

Op woensdag 22 mei 2002 13:11 schreef Atmosferic het volgende:
Ik heb een LCD op de LPT aangesloten. Ik _krijg_ wat te zien, maar het is totaal onleesbaar. Ik denk dat Smartie een andere karakterset gebruikt dan de controller. Ik heb de maker van Smartie inmiddels wel gemaild, om te vragen of het mogelijk is Smartie ook voor Hi-Tech LCD's compatible te maken. Ik hoop hierop een positief antwoord te krijgen.

Daar zit voorlopig de bottleneck, maar ook dat is eenvoudig op te lossen. Stay tuned, ben bezig!
Ik hoop het, heb net zo een overmaak briefje bij de bank naar binnen geschoven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 13:27 schreef slazh het volgende:

[..]

Ik hoop het, heb net zo een overmaak briefje bij de bank naar binnen geschoven :)
Komt goed, positief blijven denken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slazh

slazh

Here To Stay

8-) ..
Nu nog iemand zoeken die zo een kabeltje voor me wil maken, want zelf kan ik het denk ik niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equinoxe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
* equinoxe = The EquinoXe heeft gisteren het geld overgemaakt.[/me]

Atmosferic, ka je een datablad posten waarop de pin-out staat?
Op de site van de fabrikant staat alleen een 2 pagina kleine sheet, met daarop niet de info die ik nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

willen de volgende mensen hun e-mail adres doorgeven:
michiel100
Jantjevlaam
jvhaarst
Kuijpmans
oehoe

doen deze mensen dat niet dan kunnen ze geen e-mail ontvangen van atmosferic en dus geen LCD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slazh ->check ej icq
ik weet nog wle wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slazh

slazh

Here To Stay

Op woensdag 22 mei 2002 16:06 schreef scorpionappeal het volgende:
slazh ->check ej icq
ik weet nog wle wat
K zie niks op mn iCQ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Equinoxe: --> datablaadje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equinoxe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
Op woensdag 22 mei 2002 19:14 schreef Atmosferic het volgende:
Equinoxe: --> datablaadje
Thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK, ik heb nu een LCDtje aangesloten volgens de Smartie-methode ennuh... HET WERKT!! Dus iedereen kan opgelucht ademhalen voor zover ie bang was dat het niet zou lukken. De controller is dus HD44780 compatibel.

Het is overigens goed mogelijk dat je een LCD krijgt met andere letters: dat maakt niets uit voor het functioneren. Ik had hier twee verschillende liggen, en ze doen alletwee hetzelfde. Waarschijnlijk heeft het alleen met het backlight te maken (onderscheid tussen CCFL, LED of halogeen of zoiets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 21:49 schreef Atmosferic het volgende:
OK, ik heb nu een LCDtje aangesloten volgens de Smartie-methode ennuh... HET WERKT!! Dus iedereen kan opgelucht ademhalen voor zover ie bang was dat het niet zou lukken. De controller is dus HD44780 compatibel.

Het is overigens goed mogelijk dat je een LCD krijgt met andere letters: dat maakt niets uit voor het functioneren. Ik had hier twee verschillende liggen, en ze doen alletwee hetzelfde. Waarschijnlijk heeft het alleen met het backlight te maken (onderscheid tussen CCFL, LED of halogeen of zoiets)
lichten ze allebei even goed en mooi op? zoja dan is het dus geen probleem. ik zal de site aanpassen met hetgene van "Alleen met controller"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 22:29 schreef Jiver het volgende:

[..]

lichten ze allebei even goed en mooi op? zoja dan is het dus geen probleem. ik zal de site aanpassen met hetgene van "Alleen met controller"
Oplichten is dus in te stellen met de zelf bij te plaatsen potmeters, zo ook het contrast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kweenie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 13:11
Ik wil er 3 of 4 (1 voormezelf en de rest voor een paar vrienden).

Maar zal het morgen officieel doorgeven, moet nog even navragen bij m'n vrienden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alaksandus

Alaksandus

Vae puto deus fio

Ik heb een mailtje terug gestuurd maar ik sta nog niet op de website?

Is er iets misgegaan ofzo of heb je het gewoon druk :P

Als een god in Nijmegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 22:43 schreef Coronaextra het volgende:
Ik heb een mailtje terug gestuurd maar ik sta nog niet op de website?

Is er iets misgegaan ofzo of heb je het gewoon druk :P
je hebt me niet gemaild, had je wel moeten doen. maar zal je erbij zetten.

edit:
site geupdate. 1 LCD neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alaksandus

Alaksandus

Vae puto deus fio

Mooi is dat ook weer opgelost :z
Heb zelfs je waarschuwing gekregen van dat virus :+
Mail is de deur uit...

Als een god in Nijmegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 22:47 schreef Coronaextra het volgende:

[..]

Dan is er toch iets verkeerds gegaan want had mailte terug gestuurd met naam, adres enz.

Moet ik dan nog ff een mailte sturen met mijn gegevens?
graag. naar m.vergouwen@home.nl
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste