Toon posts:

Gsm met lange standby tijd en goed bereik

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een telefoon die zeker een week aan kan blijven staan als je er in die week ongeveer een half uur mee gebeld hebt.
Ook een telefoon die goed bereik heeft, mijn ervaring met oudere nokia`s 61xx, 33xx zijn slecht mbt het bereik.

Verwijderd

S45

• Quicksilver
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-03 15:28

Quicksilver

Catch these hands

Nou wil ik niet lullig doen maar het bereik(met ij of ei?) ligt niet aan de telefoon maar aan het netwerk, maar als je bedoelt of een telefoon een slechte antenne heeft dan snap ik je...
Ik heb zelf een nokia 6210 en dat ding kan makkelijk een week zonder de lader en de ontvangst op dat ding is ook goed... ik heb niks te klagen...

Verwijderd

me inmiddels bijna overleden 2 jaar oude nokia 8210 heb ik altijd bereik (kpn); ik bel circa 1 uur per week en batterij is dus ook 2 jaar oud... doe ik zeker 5 a 6 dagen mee, dus met een nieuwe batterij doe je denk ik met een half uur bellen zeker een week

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:19
M'n sony J5 doet het ook uitstekend. Ik zit bij 02, maar heb zelden last van ruis ofzo. En standby tijd? Zal wel een week zijn ook? Hou ik niet zo bij ;)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad ligt het voor het grootste deel aan het netwerk, maar op sommige plekken binnen heeft een motorola bv beter bereik als een nokia.
Zo was ik laatst in een winkelcentrum waar een nokia 3310 maar 1 bereik streepje had, en die motorola 3..
De nokia verbrak de verbinding na paar seconde, die motorola kon gewoon door..
Dus soms is het wel afhankelijk van je toestel, maar goed het gaat mij meer om een toestel met een lange standby tijd.

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-01 19:51
als je een foon wilt met een zeer lange standby en zeer goed bereik moet je een philips xenium 9@9 kopen die is zo 2 weken standby

Verwijderd

Siemens sl45 (duitse degenlijkheid)
Goeie ontvangst door kleine antene@!!
Lange standby tijd door super accu!!

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-03 13:47
Als je voor telefoons met een goed bereik en lange standby gaan komen er twee merken in aanmerking:
-Siemens (S45/ME45), telefoons met een goede li-ion batterij gaan 300 standby en hebben een beltijd van 6 uur, volgens een test van gsmbox is het ontvangst "average".

-Philips (Fisio 620/820, Xenium 9@9. Zeer goede gevoeligheid voor het signaal (volgens gsmbox) standby tijd van 400-500 uur, beltijd van 5 uur. De 620 en 820 (met kleurenscherm en GPRS) zijn binnenkort verkrijgbaar. De Xenium licht al bijna een jaar in de winkel.

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-01 19:51
Op zaterdag 18 mei 2002 15:52 schreef sigma01 het volgende:
Als je voor telefoons met een goed bereik en lange standby gaan komen er twee merken in aanmerking:
-Siemens (S45/ME45), telefoons met een goede li-ion batterij gaan 300 standby en hebben een beltijd van 6 uur, volgens een test van gsmbox is het ontvangst "average".

-Philips (Fisio 620/820, Xenium 9@9. Zeer goede gevoeligheid voor het signaal (volgens gsmbox) standby tijd van 400-500 uur, beltijd van 5 uur. De 620 en 820 (met kleurenscherm en GPRS) zijn binnenkort verkrijgbaar. De Xenium licht al bijna een jaar in de winkel.
persoonlijk ben ik over de standby-tijden van siemens slecht te spreken, niet echt top

Verwijderd

ik heb s45 en hij r0x :) :D

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:54
* VHware heeft zelf een Panasonic GD92 en GD93 hier en bereik is hiermee ook beter over het algemeen dan veel andere toestellen.

Dat is mijn ervaring althans. Verder doe ik er met beiden een week mee met de batterij als ik weinig (zeg half uur tot 3-kwartier) bel in die week.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 18 mei 2002 15:49 schreef geenkanshans het volgende:
Siemens sl45 (duitse degenlijkheid)
Goeie ontvangst door kleine antene@!!
Lange standby tijd door super accu!!
Waar heb je die informatie vandaan ?
Of is het eigen ervaring ?
Pagina: 1