Toon posts:

Brander

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er iemand die mij kan adviseren over de aankoop van een brander die overburnen kan op 90 min cd-r's?
Ik heb op dit moment een lite-on 24x10x40 en het lukt absoluut niet om een bestand van 798 mb te branden.

Groetjes :9~

Verwijderd

een woord: Plextor ;)

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Heb je al geprobeerd hier te [search=90 min cd branden] en gekeken welke branders in aanmerking komen?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

ik geloof dat een brander van freecom dat wel kon, maar dit weet ik niet zeker omdat ik ook een lite-on heb :)

Verwijderd

gewoon net als mij een plextor kopen heb nog nooit problemen gehad. Tevens heb ik nog nooit een cd verkloot en brand er toch een stuk of 8 per week.

Verwijderd

Op zaterdag 18 mei 2002 13:13 schreef fooly5 het volgende:
gewoon net als mij een plextor kopen heb nog nooit problemen gehad. Tevens heb ik nog nooit een cd verkloot en brand er toch een stuk of 8 per week.
ja ik ook, nooit nergens problemen mee

heb mijn plextor toch al een tijdje

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Ik heb hier ook een LiteOn 24 spd en die brandt perfect, zelfs 99 minuten. Overburnen op 'normale' CD's is ook geen enkel probleem. Controleer eens of het niet aan je software ligt.

En, post eens wat voor type het precies is. Ik heb (net als zo ongeveer iedereen) de LTR24102B.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:05

LopeZ

Too much is never enough

Move [forum=6] -> [forum=21]

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Op zaterdag 18 mei 2002 13:43 schreef intoxicated het volgende:
Ik heb hier ook een LiteOn 24 spd en die brandt perfect, zelfs 99 minuten. Overburnen op 'normale' CD's is ook geen enkel probleem. Controleer eens of het niet aan je software ligt.

En, post eens wat voor type het precies is. Ik heb (net als zo ongeveer iedereen) de LTR24102B.
ik heb ook de 24102b en ik kan ook gewoon tot 99min branden :)
dus het ligt dan inderdaad aan je nero of aan de firmware :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Zelfs met mijn 12x lite on kan ik 99min cd's branden. Zal wel aan je software liggen.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Brakius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:24
De omschrijving van deze topic vind ik persoonlijk te kort. "Brander" is te algemeen. Mooier is "Welke brander kan 90 minuten cd's branden".

Maar natuurlijk: Plextor!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Op zaterdag 18 mei 2002 14:01 schreef Brakius het volgende:
Maar natuurlijk: Plextor!
Kom nou alsjeblieft eens voor één enkele keer met een argument, voordat je zoiets roept. Da's niet tegen jou persoonlijk, maar tegen iedereen, die maar 'Plextor' staat te roepen, wanneer er een dergelijke vraag gesteld wordt.

Overigens, hij doet blijkbaar zelf iets fout, en het kopen van een nieuwe brander hoeft zijn probleempje dus absoluut niet op te lossen.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Brakius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:24
Ik trek het ook niet aan hoor, maar jij hebt gelijk. Argument is dat ik goede verhalen hoor m.b.t. het overburnen en gebruik van 90 minuten cd's met een Plextor. Daarnaast heb ik zelf 90 minuten cd's gebrand met mijn Plextor zonder al te veel problemen.

Daarnaast is een Plextor een fijne brander die bijna alle kopie beveiligingen aan kan en daarnaast is de garantie-service van Plextor goed. Bij de nieuwe Plextor 40/12/40A krijg je zelfs nu 2 jaar garantie.

Het is naar mijn ervaring een goede brander.

En voor de mensen die een en ander na wil lezen:
http://www.cdrinfo.com/Sections/Articles/Specific.asp?ArticleHeadline=40x+CD%2DRW+Roundup+Vol1&Series=0&index=0
Pagina: 1