Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
onder linux werkt hij perfect, behalve dat twinview nog niet helemaal goed afgesteld staat, maar zeker een super goede kaart
If it ain't broken it doesn't have enough features
winfox werkt niet bij mij hij springt steeds terug.
(naar default waarde)
Moet je er niet een paar links bij zetten?
(zie het grote ati topic)
ja ik wilde toen ook graag die gainward ti4600 kopen maar duurde me te lang vanwegen kaoptte gf2 kaart van me maar wilde zo snel mogenlijk een nieuwe hebben.Op zaterdag 18 mei 2002 13:04 schreef Apache het volgende:
K'heb sinds kort ook een gf4 ti 4600, eentje van gainward, erg'e kaart, heb enkel problemen met de tv-out onder windows (zwart-wit + refreshrate fix probleem)
onder linux werkt hij perfect, behalve dat twinview nog niet helemaal goed afgesteld staat, maar zeker een super goede kaart
toen heb ik nog eens 2 maanden gewacht tot ze eindelijk uit kwamen en toen had ik de leadtek ti4600 kaart in handen gekregen en ja dan ben je toch wel verkocht.
even over die tv out van jou had je het wel op pal gezet in windows?
en welk programma gebruikte je?
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
probeer eens de tweak prog. van de site www.guru3d.comOp zaterdag 18 mei 2002 13:08 schreef MartNL het volgende:
Weet iemand nog een goede tweaker voor de geforce4?
(naar default waarde)
dan kiezen voor geforce tweak utility.
is een hele goede.
en winfox werkte bij mij ook niet goed onder winxp.
maar heb het ook weer verwijderd...
ik heb dus geen link erbij gezet van (zie de blabla topic) want hier moeten we mekaar helpen over dingen als dit.
en ook nog eventjes voor jou die hardware monitor werkt niet op de leadtek ti4600 wel erg jammer hij ondersteund het niet..had ook wel meer verwacht voor dat geld ..ik zeg dit vanwegen dat ik het zag staan in een andere topic waar je wat geplaatst had.
die tv-out ga ik niet aan de praat krijgen onder windows denk ik, refreshrate fix kan ik nog wel bedenken, maar k'heb een s-video kabel, mijn tv ondersteunt geen s-video, maar onder linux kan je het composite protocol gewoon over de s-video kabel sturen, dus dan heb ik kleurOp zaterdag 18 mei 2002 13:10 schreef danplo het volgende:
[..]
ja ik wilde toen ook graag die gainward ti4600 kopen maar duurde me te lang vanwegen kaoptte gf2 kaart van me maar wilde zo snel mogenlijk een nieuwe hebben.
toen heb ik nog eens 2 maanden gewacht tot ze eindelijk uit kwamen en toen had ik de leadtek ti4600 kaart in handen gekregen en ja dan ben je toch wel verkocht.
even over die tv out van jou had je het wel op pal gezet in windows?
en welk programma gebruikte je?
ik gebruik gewoon de detonator drivers, tv-tool wel eens geprobeerd met gainward gf3 maar werkte nooit dus dat heb ik ook al opgegeven, en aangezien het nu nog helemaal niet met gf4 kaarten werkt gebruik ik het gewoon onder linux.
If it ain't broken it doesn't have enough features
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
is een vette score hoor voor standaardOp zaterdag 18 mei 2002 13:15 schreef BruceLee het volgende:
ik heb er ook eentje een ASUSook lekker kleurtje en lekkere cooler
en niet eens memsinks en ik haal meer dan 10400 3d marks non overcloked alles
ik haal getweakt een score van 10808 in 3dmark2001se.
ja dat is jammer dat je tv geen s-video ondersteund anders was het probleem er niet geweest denk.Op zaterdag 18 mei 2002 13:14 schreef Apache het volgende:
[..]
die tv-out ga ik niet aan de praat krijgen onder windows denk ik, refreshrate fix kan ik nog wel bedenken, maar k'heb een s-video kabel, mijn tv ondersteunt geen s-video, maar onder linux kan je het composite protocol gewoon over de s-video kabel sturen, dus dan heb ik kleur
ik gebruik gewoon de detonator drivers, tv-tool wel eens geprobeerd met gainward gf3 maar werkte nooit dus dat heb ik ook al opgegeven, en aangezien het nu nog helemaal niet met gf4 kaarten werkt gebruik ik het gewoon onder linux.
ik heb wel een tv die dat heeft en wat ik al zei ik heb het erin gedaan en de goede pal setting gezocht en walla geen probleem alles strak en netjes in kleur.
hopenlijk gaat het nu wel in linux voor je.
als ik aleen mijn cpu een beetje overclock naat 1775 mhz haal ik zalOp zaterdag 18 mei 2002 13:20 schreef danplo het volgende:
[..]
is een vette score hoor voor standaard
ik haal getweakt een score van 10808 in 3dmark2001se.
Ik zoek me helemaal rot op t forum maar ik vind geen goed antwoord op de vraag of de Asus V8460 over een video-in ingang beschikt. In het grote 4200 topic heeft men het wel over tv-in, maar ik wil dus ff weten of de Asus V8460 een TV-in heeft. Zo nee, welke dan wel?
Ik wil af en toe kunnen capturen, mn huidige asus v6800DeLuxe beschikt er wel over. Zelfs op de Asus website vindt ik t niet terug. De Gainward GeForce4 Ti4600 Ultra/750XP heeft het in ieder geval wel maar deze kaart is €100 duurder.
Danplo, heb jij een goede link misschien?
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Verwijderd
zoek even coolbits, dit werkt altijd en in elk besturings systeem, gewoon netjes alles in de normale tabbladen van de ti4600.Op zaterdag 18 mei 2002 13:08 schreef MartNL het volgende:
Weet iemand nog een goede tweaker voor de geforce4?
(naar default waarde)
ik heb wel info over welke kaarten er zijn van die ti4600Op zondag 19 mei 2002 20:23 schreef dadj het volgende:
ok ik zal mn vraag dan hier maar stellen.
Ik zoek me helemaal rot op t forum maar ik vind geen goed antwoord op de vraag of de Asus V8460 over een video-in ingang beschikt. In het grote 4200 topic heeft men het wel over tv-in, maar ik wil dus ff weten of de Asus V8460 een TV-in heeft. Zo nee, welke dan wel?
Ik wil af en toe kunnen capturen, mn huidige asus v6800DeLuxe beschikt er wel over. Zelfs op de Asus website vindt ik t niet terug. De Gainward GeForce4 Ti4600 Ultra/750XP heeft het in ieder geval wel maar deze kaart is €100 duurder.
Danplo, heb jij een goede link misschien?
- V8460Ultra/Deluxe/128M (VGA+TV-out+DVI+Video-in+3D glasses) (DDR memory)
- V8460Ultra/TD/128M (VGA+TV-out+ DVI) (DDR memory)
- v8460Ultra/DVI/128M (VGA+DVI) (DDR memory)
succes ermee ..prijzen kan je vinden verder onder price watch.
Verwijderd
Dat is idd een probleem, te danken aan Epox. En dat probleem bestaat bij niet alle videokaarten, maar wel bij de Ti4600'sOp maandag 20 mei 2002 03:38 schreef ErnoN het volgende:
Ik heb al een aantal keren gelezen dat er problemen zijn met de epox 8kha+ mobo's(te grote condensators) met de 4400 en de 4600 series. Bestaat dat probleem bij alle merken van de VGA kaarten? Of hebben ze dat inmiddels opgelost?
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
nee het is met sommige kaarten nog niet opgelost voorbeeld de visiontek ti4600 kaart maar er is wel een oplossing als het moet via epox.Op maandag 20 mei 2002 03:38 schreef ErnoN het volgende:
Ik heb al een aantal keren gelezen dat er problemen zijn met de epox 8kha+ mobo's(te grote condensators) met de 4400 en de 4600 series. Bestaat dat probleem bij alle merken van de VGA kaarten? Of hebben ze dat inmiddels opgelost?
hier een stukje uit een artikel.
By case users has difficulty in installing VisionTek GF4 Ti4600 graphic card on EPoX EP-8KHA+ and EP-8KHA, the first solution will be removing the CE6 capacitor. If users are not experienced in solder iron, they can use pliers to remove this component. If users are still confused with it or have any questions, they can contact any EPoX branch office in worldwide.
succes ermee
Verwijderd
Laat ik nou ook die Leadtek hebben gekocht, echt perfect kaartje, zeer goede koeling, nog nooit zulke goede koeling gezien, Ik ben geen overclocker maar ik heb gewoon graag kwaliteit die staat, en dan komt Leadtek naar voren als de beste, dat is gewoon zoOp zaterdag 18 mei 2002 13:01 schreef danplo het volgende:
ik merk dat er al aardig wat mensen een gf4 ti4600 hebben gekocht.
hopenlijk bevalt dit kaartje goed bij jullie??.
ik moet zeggen ik ben meer dan dik tevreden met mijn leadtek ti4600.
maar ik dacht ook vanwegen dat ik toch wel wat topics ziet vanwegen problemen en vragen en andere dingen dat we maar een grote topic moeten maken om dan meer duidelijkheid kunnen krijgen van de ti4600 kaart en het blijft dan ook overzichtelijk en alles info netjes bij elkaar in 1 topic.
have fun with the gf4 ti4600 card!!!
Wat zijn je systeem specs?Op zaterdag 18 mei 2002 13:15 schreef BruceLee het volgende:
ik heb er ook eentje een ASUSook lekker kleurtje en lekkere cooler
en niet eens memsinks en ik haal meer dan 10400 3d marks non overcloked alles
Terwijl ik een zwaar overgeklokt systeem heb.
Driver 28.32
http://service.madonion.com/compare?2k1=3523022
punten : 11795
Hehe ik heb nu nieuwe drivers geprobeerd.
Driver : 28.90
http://service.madonion.com/compare?2k1=3523314
punten : 12219
Verwijderd
In mijn houdige systeem ging ik van 2300 3dmarks(2001se) naar ruim 4500 door alleen de gf4 er in te steken.
Nu ik ook eindelijk mijn nieuwe systeem ga bouwen(XP2000+ op asus a7v266ex) ben ik zeer benieuwd wat ik daar scoor.
Ik vind het een prachtkaart en zal mijn Asus v7700dlx snel zijn vergeten, heb nog wat probs met de tv out, in de asus 28.80 drivers is er geen tv optie te vinden, maar daar kom ik wel weer uit.
Vraag me alleen af of de prijs/snelheids verhouding met de 4400 en de 4200 wel evenredig is uiteindelijk....
dat noem jij een slechte score nou ik ben al blij dat ik een score van 10808 haal in 3dmark2001se.Op maandag 20 mei 2002 20:23 schreef MartNL het volgende:
Mijn 3dmark2001se score zuigt.
Terwijl ik een zwaar overgeklokt systeem heb.
Driver 28.32
http://service.madonion.com/compare?2k1=3523022
punten : 11795
Hehe ik heb nu nieuwe drivers geprobeerd.
Driver : 28.90
http://service.madonion.com/compare?2k1=3523314
punten : 12219
maar goed ik heb verder niks getweakt behalve mijn videokaart.
en bij mij leverde die 28.90 drivers ook 200 puntjes extra op was er zeer blij mee..
het gaat om deze site.
http://www.asuscom.de/support/techmain/technical.htm
als je hier ben dan hebben ze het volgende voor jullie.
de videokaarten zijn:
ASUS V84x0 / V8200 / V8170 /v29.41 (Final) für W2k / XP
en of
ASUS V84x0 / V8200 / V8170 /v29.40 (Final) für W9x / ME
ik weet verder niet of het interesant is voor jullie want ik heb een leadtek maar goed ik dacht zal het toch even melden...misschien hoor ik wel wat jullie er van vinden.
succes ermee.!!!!!!!
Verwijderd
Iemand dezelfde kaart??
Of een suggestie?
Had hem trouwens voor de ongelovelijke prijs van 259 euro, en ik had echt duidelijk gevraagd of die prijs goed was
Naderhand zag ik dat dit absoluut een foutje moet zijn geweest...lucky me
Had hem trouwens voor de ongelovelijke prijs van 259 euro, en ik had echt duidelijk gevraagd of die prijs goed was
[/quote]
Yo waar heb je die gehaald?
259 dan koop ik er gelijk een paar
Advies prijs van deze kaart ligt rond de 425 Euro
kijk mijn signatureOp maandag 20 mei 2002 14:07 schreef DarkEye het volgende:
[..]
Laat ik nou ook die Leadtek hebben gekocht, echt perfect kaartje, zeer goede koeling, nog nooit zulke goede koeling gezien, Ik ben geen overclocker maar ik heb gewoon graag kwaliteit die staat, en dan komt Leadtek naar voren als de beste, dat is gewoon zoen ik betaal die prijs die ze hebben er graag voor
ook dat programma dat ze erbij hebben gestopt (Winfox) werkt prima, alleen een ding begrijp ik niet, geheugen loopt volgens Winfox op 648 mhz wat 650 hoort te zijn niet waar? Elke keer als ik 650 ingeef doet ie 651 grrr
maar voorderest puike kaart ik ben echt tevreden.
[..]
Wat zijn je systeem specs?
als je net zo veel geluk heb als ik met mijn leadtek ti4600 dan ondersteund jou kaart ook geen hardware monitor en dan is het niet mogenlijk via een programma dit uit te lezen.Op woensdag 22 mei 2002 16:50 schreef WobblinGoblin het volgende:
Ik heb een Club3D ti4600, werkt subliem. Ik weet alleen niet of het mogelijk is de temp van de GPU uit te lezen, mbv een interne sensor bv, en hoe dit dan zou moeten...
Iemand dezelfde kaart??
Of een suggestie?
ik denk dat jij dus ook niet kan opmeten met erg veel spijt.
wel een hele leuke kaart voor dat geld he!!!!
hopenlijk heb je er veel plezier aan verder.
en ook een mooie kleur kaart is het goudkleurig als ik het goed had erg bruut hoor.
Verwijderd
1) Dat de temp niet uit te lezen is en
2) Dat ik mijn kaart niet meer zie, heb ik maar een digifotootje op mijn bureaublad geplaatst
en hoever krijg je hem oc ?
ja zou ik ook wel eens willen weten???.Op vrijdag 24 mei 2002 17:35 schreef star-saber het volgende:
hoe's de 2d kwaliteit van die club3d ?
en hoever krijg je hem oc ?
kan verder nergens info er over vinden en ik weet dat er wat mensen zijn hier die die gf4 club3d ti4600 kaart hebben.
mijn leadtek ti4600 heeft een hele goede 2d kwaliteit is zelfs ook een test mee gedaan en kwam mijn kaart er goed uit.
en het tweaken vind ik ook wel aardig van 300/650mhz naar 325/745 mhz.
ben benieuwd of deze club3d kaart dat ook haalt???
ik ben van plan om een Geforce 4 4600 met TVout en in en whatever er allemaal op zit te kopen maar ik weet niet welk merk het beste is.
ik wil in ieder geval wel TV-out en in kunnen gebruiken onder windows xp. en ik heb gemerkt dat bij oudere ASUS kaarten je de oficiele drivers beter niet kon installeren omdat ie dan helemaal niet meer deed.
thanx
zie hier eerst even een plaatje met daarop wat nvidia kaartjes.Op zondag 26 mei 2002 21:16 schreef djenzen het volgende:
heej tweakers.
ik ben van plan om een Geforce 4 4600 met TVout en in en whatever er allemaal op zit te kopen maar ik weet niet welk merk het beste is.
ik wil in ieder geval wel TV-out en in kunnen gebruiken onder windows xp. en ik heb gemerkt dat bij oudere ASUS kaarten je de oficiele drivers beter niet kon installeren omdat ie dan helemaal niet meer deed.
thanx
hier zie je een score op van de helderheid en scherpte van deze kaartjes.

ben ik even blij dat ik die leadtek ti4600 kaart heb want deze komt best goed uit de test.
en als ik jou was zou ik zeker voor de leadtek of de asus of de gainward gaan.
al heeft asus een slechtere score hier.
hebben allemaal tv-out erop zitten.
alleen de prijzen kunnen wel wat verschillen.
Verwijderd
eerst maar ff werken er voor
Dan me duron er uit schoppen en een 2100 er in ofzo :-)
ja zal ik maar doen ja.Op zondag 26 mei 2002 21:31 schreef Dannyke het volgende:
/me wil ook zo`n kaartje
eerst maar ff werken er voor
Dan me duron er uit schoppen en een 2100 er in ofzo :-)
want als je deze ti4600 heb en je draait met een duron dan haal je niet het beste uit deze kaart dus wat je zegt koop je gewoon een amd 2000+ of die laatste 2001+ dan haal je pas echt het beste eruit.
en natuurlijk een goed moederbord om de puntjes op de i te zetten
alpha 6035 opgezet
check onderaan voor 3D mark score....
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
en eventueel oc ?
kijk dit is nog eens een score zeg.Op zondag 26 mei 2002 22:54 schreef Gamer het volgende:
deze leadtek draait hier 347/750 in 3D mark.
alpha 6035 opgezet
check onderaan voor 3D mark score....
val ik helemaal in het niet met mijn score van 10808.
maar goed ik heb verder alles standaard lopen dan alleen mijn gf4 kaart.
moet geen probleem zijn denk ik.Op maandag 27 mei 2002 19:06 schreef DarkEye het volgende:
Zou ik op mijn PC boven de 10k punten uit kunnen komen met 3D mark 2001 SE?
als ik het haal met mijn systeem dan haal jij het ook wel met die onderdelen van jou!!!!
ik weet niet of je al een bench gedraaid maar ik ben benieuwd.
Verwijderd
Specs:
AMD TB 1.2 GHZ
512 MB RAM
GF4 TI4400 128 MB DDR
score: 6845
ja daar kan het zeker aan liggen en ik weet niet wat voor mobo je heb maar daar kan het ook aan liggen.Op zondag 02 juni 2002 18:19 schreef NooBieYa het volgende:
volgens mij is een score van 6845 in 3D mark 2001 SE niet echt hoog voor mij kaartje of kan het ook aan me CPU liggen bijv
Specs:
AMD TB 1.2 GHZ
512 MB RAM
GF4 TI4400 128 MB DDR
je zou best nog 1000 punjes hoger kunnen komen minimaal.
Verwijderd
Inmiddels is dit draadje afgezakt (geweest iig) en niet meer relevant. Lees ook [topic=508392/1/50]Op zondag 02 juni 2002 18:19 schreef NooBieYa het volgende:
volgens mij is een score van 6845 in 3D mark 2001 SE niet echt hoog voor mij kaartje of kan het ook aan me CPU liggen bijv
Specs:
AMD TB 1.2 GHZ
512 MB RAM
GF4 TI4400 128 MB DDR
Dit topic is gesloten.
![]()