2D kwaliteit Geforce 2

Pagina: 1
Acties:

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 09:14
Ik ben benieuwd of de 2D kwaliteit van de Geforce 2 echt zo slecht is als men zegt. Wat zijn de ervaringen hiermee

Verwijderd

Tsja ik heb er net een (asus v7700)en de 2D windows omgeving is best lijkt mij, verder moet ik nog zien, maar wat is er dan fout aan 2D in GF2?? dan kan ik daar wat op letten :) (welke progs is het niet goed, welke spelletjes zou het niet goed zijn?)

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:07
vergeleken bij de g400 of ati readon is de 2d omgeving skecht maar over het algemeen issie wel redelijk hoor.

Dus gewoon kopen

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:26
Ik vind het bar slecht, sorry kan er niks anders van maken, soms is het zo wazig dat je er koppijn van krijgt ( 3 x windows erop gezet, 10 drivers en een IIyama dus daar zal het niet aan liggen ), vond de TNT2 ook al niet zo fijn. Maar goed, N'Vidia is wel rete snel in 3D :)

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Wazig???, haarscherp beeld hier.. nergens last van (Creative GF2)

Verwijderd

tja ]ntt[ welke resolutie draai jij? ik zelf 1600x1200x32x85hz daar boven kan mijn monior nog wel aan alleen trekt mij geforce dat niet. denk dat tot 1280x1024 nvidia kaarten wel goed zijn maar daar boven moet je eigenlijk bij een ander merk zijn.

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 09:14
Ik draai ook op 1600x1200@75Hz op mn iiyama PR0 450, de RAdeon schijnt beter te zijn, maar wel iets minder snel

Verwijderd

Maakt niet uit op welke res. ik hem zet,, beeld blijft goed :)

Verwijderd

Als je een GeForce(2) op 1600x1200 of hoger zet is het beeld niet meer zo scherp als op 1280x1024 of lager.. Matrox G400 en Radeon is ook bedoeld voor dat soort resoluties

• Speedy
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 30 september 2000 22:38 schreef ]NTT[ het volgende:
Wazig???, haarscherp beeld hier.. nergens last van (Creative GF2)[/quote]Die heb ik dus ook, in 1280x1024x16 (niet teveel gevraagd toch?)...het is ook niet zo dat je er niet na kan kijken, maar bij een kaart van zoveel geld mag je toch wel een fatsoenlijke kwaliteit verwachten? Dat vind ik em dus niet leveren (of stel ik te hoge eisen).

Flickr | Lego collectie

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

et is zeker zo dat hoe hoger hoe waziger, bij mij had/heb ik vooral last van H-convergentie

de laatste tijd heb ik een gewoon goed en duidelijk beeld, maar dat komt vooral omdat ik nu in 1152x864 draai, wat nogal zonde is voor mijn formaat monitor (zie onder) en omdat ik er mischien aan wen?

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Verwijderd

Raar, ik heb nu een Hercules 3d Prophet 2 64mb (gf2) op een Iiyama VM Pro510 op 1920x1440@85Hz en ziet er echt prachtig uit! Zeker met een achtergrond van www.vir2l.com :9

Heb een matrox G400 32mb gehad en dat was psies hetzelfde... en dat ligt denk ik niet aan mijn ogen want ik ben grafisch designer en werk ook veel met CAD maarja ook games enzo..

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

ik schrijf dit bericht nu in 1920x1440 75hz, tis nog net te lezen, en eerlijk gezegd valt dit inderdaad mee, tis niet zo scherp als een tft scherm, maar zeker wel leesbaar

kan me herinneren dat et wel es erger is geweest(?)

trouwens, hoe dicht zit je bij je scherm, ik zit er ongeveer 50 cm vanaf

• Speedy
Wat zal het zijn, centimet of 25 in 3D (ik kruip bijna mijn scherm in), typen en surfen iets van 70cm

Flickr | Lego collectie

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

lol, met 25 cm moet je een niet al te lange neus hebben

hnmnm, 70 cm vin ik wel wat ver af

• Speedy
Tsja, relaxte stoel he :)
Maar goed, denk dat ik zeur hoor. Dat extreem wazige ligt misschien aan het opwarmen van mijn scherm.

Flickr | Lego collectie

Pagina: 1