[Outlook Express]E-mail verzend tijd vervalsen? >:

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-03 11:51
Ik moet een opdracht inleveren per e-mail voor school, en die moet om 12:00 verzonden worden.

Ik heb hem alleen nog niet af dus ik dacht; als ik nou de verzendtijd van OE verander, dan kan ik wel zeggen dat de e-mail zelf een tijd erover gedaan heeft om aan te komen ofzo, zoveel weet mijn lerares niet van computers :z

Iemand een idee? Werkt outlook bijvoorbeeld gewoon met de systeemklok, of gaat de SMTP server bepalen wanneer ik een e-mail verstuurd heb? :(

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08:27

Snow_King

Konijn is stoer!

ik zou zeggen probeer het eens! als je een hotmail adres hebt dan zet je ff op jou pc de tijd een uur terug en mail ff een maitlje naar je hotmail account en dan zie je het!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

volgens mij bepaald de smtp server dat :?

ik heb hier pas ook een topic over gezien hier op got :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• SEFje
  • Laatst online: 09-03 11:51
Wilde ff melden dat het inderdaad kon via de systeemklok >:)

goede tip voor e-mail deadlines dus :D

Verwijderd

Op zaterdag 18 mei 2002 12:40 schreef SEFje het volgende:
Wilde ff melden dat het inderdaad kon via de systeemklok >:)

goede tip voor e-mail deadlines dus :D
helaas, niet dus, de popserver doet de tijd meesturen en outlook pakt die tijd... jammer voor je :)

• wouterve
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-02 16:49

wouterve

Swinger of States

helaas, niet dus, de popserver doet de tijd meesturen en outlook pakt die tijd... jammer voor je :)
Hmm, hier werkt het anders wel degelijk. Weliswaar is de tijd in de headers nog wel de echte tijd, maar in het e-mailprogramma wordt de tijd weergegeven die verzender heeft ingesteld. Je kunt zo dus wel degelijk deadlines vervalsen; behalve als je een slimme leraar hebt die in de headers van het bericht gaat zitten wroeten.
Pagina: 1