Toon posts:

ADSL down vanwege onderhoud kpn?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hebben meerdere tweakers vanacht last gehad van problemen met mxstream?
Vanaf 8 uur gisteravond was ie down en heeft de hele nacht geduurd, in de omgeving van Bussum. Bel ik die gasten van kpn, zeggen ze dat er onderhoud wordt gepleegd en dat dat wel 24 uur kan duren |:(
Als ze dat nou van te voren aankondigen, door een mailtje te sturen of zo. Je kan toch niet zo maar ff wat afsluiten.

En dan ook nog de tijd. vrijdag avond om 8 uur :? Als ze dat nou door de week snachts doen.

Zucht wat wordt je soms ook moo van die kpn. (of was het soms een fout en deden ze net alsof ze onderhoud plegen)

maar we zijn er weer na minder dan 12 uur :7

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Ik woon in Huizen, da's vlak bij je om de hoek maar had nergens last van. Heb nog tot 4 uur vannacht tevreden (Nouja, tevreden :P) kunnen internettten.

Download my music on SoundCloud

Verwijderd

Topicstarter
Nou lekker is dat, hebben ze waarschijnlijk alleen Bussum platgelegd :(

Ik hoopte al dat ze er 10Mbit van maakte, maar helaas :P

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Gister avond geen problemen gehad, alleen kan ik niet FTPen naar home.planet.nl En andere ftp's willen ook niet lekker, als ik iets wil uppen naar me wanadoo account kapt ie ermee na een tijdje. Vage bedoeling :?

Verwijderd

Er was geen onderhoud, ik kan ook niets hierover op de site van Planet Internet vinden. Ik heb ook gewoon de hele avond kunnen internetten. :)

Op dit moment is er alleen een storing in de omgeving van Nieuwerkerk a/d IJssel.

Edit:
Over Bussum kan ik geen storings melding vinden.