Toon posts:

[dvd] Divx op cd branden en in dvd speler stoppen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Humz, ik hoor nu het volgende:

Iemand brand een divx op dataformaat op cdr, en kan hem zo in zijn dvd speler stoppen.

Dus niet als VCD, das toch niet mogelijk?

tkon alleen maar bij philips dvd speler, wel errug wreed. er konnen ook mp3 cd's in, maar dat kunnen er meerdere.

K gleuf er geen snars van, is dit waar?

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

Voor zover ik weet zijn er nog geen stand-alond DVD spelers te koop die DivX kunnen afspelen. En een groot merk als philips al helemaal niet. De DivX decoder chips komen net uit, vandaar dat een al werkende (en verkochte) speler mij erg sterk lijkt. waarschijnlijk is het een verhaal van een nietvermoedende gebruiker die denkt dat alles wat van internet komt een DivX is. Terwijl ie gewoon een sVCD zat te kijken in z'n speler.

Murphy was an optimist

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 18 mei 2002 12:20 schreef GoGoHaRrY het volgende:
Voor zover ik weet zijn er nog geen stand-alond DVD spelers te koop die DivX kunnen afspelen. En een groot merk als philips al helemaal niet. De DivX decoder chips komen net uit, vandaar dat een al werkende (en verkochte) speler mij erg sterk lijkt. waarschijnlijk is het een verhaal van een nietvermoedende gebruiker die denkt dat alles wat van internet komt een DivX is. Terwijl ie gewoon een sVCD zat te kijken in z'n speler.
Ja oke.

Want ik heb net een divx gefikt, en hij zij "o, die stop ik wel in me tv".

n00b dus

Verwijderd

Topicstarter
Humz, kga maybe wel me eigen divx stand alone maken, dan niet met chip, maar gewoon uit pc'tje, andere case, bij het opstarten de divx op cdrom uitomatisch uitlezen.

*D anders fix ik die case wel zelf, zwaar roelend id!

• Asclepius
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:14
Een gewone dvd-speler die een divx-je afspeelt is idd wel appart, ik heb er zelf nog nooit van gehoord. Maarja, zoals je zelf al zei is die persoon een beetje een noob, dus dat zal het wel verklaren.

• Brakius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-03 12:01
Waar kan ik hem kopen? :o

Op dit moment zijn er nog geen dvd spelers die divx af kunnen spelen. Jammer genoeg moeten wij nog steeds virtualdub gebruiken om de ondertiteling onder een avi te zetten en een frame server op te starten, waarna TMPGEncoder hem als of MPEG1 (VCD) of MPEG2 (SVCD) omzet. Daarna effe branden op een rewritable en kijken maar!

P.s: Op een snelle computer doe je dit in 1,5 uur!

• Adonias
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-03 16:38

Adonias

Oe! Buttons :9

Op maandag 20 mei 2002 12:33 schreef Geqxon het volgende:
Humz, kga maybe wel me eigen divx stand alone maken, dan niet met chip, maar gewoon uit pc'tje, andere case, bij het opstarten de divx op cdrom uitomatisch uitlezen.

*D anders fix ik die case wel zelf, zwaar roelend id!
Ik ben je voor kijk maar ;)
Pagina: 1