Op zaterdag 18 mei 2002 11:34 schreef XTerm89D het volgende:
Het is een HEEL, HEEEEL slecht idee om zomaar te beslissen om over te stappen. Het duurt je jaaaaaren om alles in GNU/Linux te kunnen wat je in Windhoos kan. De meeste mensen die radicaal overstappen, switchen na een paar dagen terug en bekijken GNU nooit meer.
Daarom, dualboot met SuSE en probeer zoveel mogelijk werkend te krijgen. Na 2 jaar ofzo (hangt van je gedrevenheid af) kan je overstappen

Ben begonnen met SuSE 6.0 Pro, maar omdat ik een winmodem had en ik telkens weer naar windows moest om HOWTOs te lezen ben ik maar gekapt.
Later Redhat 6.nogwat, werkte wel leuk, maar niet echt je van het. Snapte niet echt wat voor ranzige dingen er op mn systeem gebeurden.
Later Redhat 7.0, wou niet eens installeren op mijn machine
Uiteindelijk Debian Linux op mn server gekwakt, Windows NT4 eraf en het draaide heerlijk (kwam pas op het idee toen ik zag hoe FreeSCO het deed bij een bedrijf: vele malen simpeler en sneller dan Wingate).
Nu 3 servers en 3 Debian installaties verder, draai ik Debian Sid dual-boot met Windows 98 op twee afzonderlijke schijven. heb nog geen enkele reden gezien om terug te gaan naar windows. Zal er wel aan liggen dat ik er gewoon zin in heb om al mn troep zelf te compileren