Toon posts:

[css] select multiple

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
weet er iemand of ik in css kan aangeven of een select box multiple of niet is ?

ik weet dat je <select multiple> kan doen, maar ik wil het graag in css ...

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:48

JSchut

.....

kan volgens mij niet

waarom zou je dat willen :?

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Verwijderd

Topicstarter
ik ben met een soort van nieuwstracker bezig, dat mensen zoiets dus op hun site kunnen zetten, en dan zouden ze dus zelf aan kunnen geven of ze een multiple of een pull down willen :)

• JSchut

JSchut

.....

helaas .............

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:08

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Misschien met height?

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

• JSchut

JSchut

.....

ja maar de vraag is multiple

en met height kan je nog steeds maar 1 waarde selecteren

als ie idd maar 1 waarde wil selecteren (snap dan het gebruik van de term multiple niet helemaal) dan kan het idd met height

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:58

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Op zaterdag 18 mei 2002 11:21 schreef MinardiFan het volgende:
weet er iemand of ik in css kan aangeven of een select box multiple of niet is ?
code:
1
2
3
4
SELECT[multiple="true"]
{
  foo: bar;
}

weet echter niet wat de ondersteuning hiervan is in browsers, mozilla en Opera zullen het doen, maar meen dat het CSS-2 is en dus (!?) de ondersteuning door msie slecht

edit: ach, ik heb het waarschijnlijk verkeerd begrepen, mijn oplossing specificeert styles voor een SELECT element met de attribute multiple als true ...

wat je wilt is weer zo'n 'willem169-vraag' (;)): nee CSS is er enkel voor layout specifieke definities, en multiple is een content-gerelateerde attribuut, immers het definieert de mogeleijkheden van het element

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Verwijderd

Topicstarter
[schaam modus]

ik wilde eigenlijk gewoon maar dat je één ding kon selecteren, en dat zoals ik pas achter kom ook met size="5" ofzo ...
nu moet ik nog ff zorgen dat je javascriptje.js?size=5 kan doen en dat ben ik weer heppy de peppy

[/schaam modus]
Pagina: 1