Indiana Jones & The Infernal Machine

Pagina: 1
Acties:

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Topicstarter
Ik ben inmiddels in het 15e (geloof ik) level van dit gave spel, maar nu zit ik vast.

Ik zit in zo'n kleine ruimte waar dat kleine dikke ventje met een of ander wiel in z'n hand rondloopt en ik kan dat wiel maar niet afpakken. Ook zitten er twee van die blokken die je kunt verschuiven en een of ander standbeeld een eindje verderop. En aan een wand staat zo'n machine met allemaal ronddraaiende tandwielen, een of andere machine ofsow... (the infernal machine ??)

Maar zit dus vast, weet echt niet wat ik hier moet doen, heb al van alles geprobeerd... wie weet het antwoord ???

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Topicstarter
Niemand ?

Verwijderd

Ik denk dat het niet mag maar vooruit. :) Doe het volgende:

Loop hem enkele keren achterna, je ziet dat Podovink harder loopt dan jij, en dat hij elke keer in die hoek gaat staan met die 2 verschuivbare kratten. :) Nu blokeer jij de weg enb duw dus die 2 kratten naar voren zodat Podovink er niet meer langs kan. Ga nu naar binnen en schijf die krat eerst 1 naar achteren, dan 1 naa links. :o Nu ren je Podovink achterna en doe dit 2 keer. :) Nu ga je weer naar binnen en als je het goed hebt gedaan staat Podovink er nu met die part. succes! ;)