[CM] Mijn LCD is te breed

Pagina: 1
Acties:

• Utopist
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-12-2025
ik heb een parallelle LCD 4*40 backlighted met HD 44780 controller chip en hij past net niet in mijn case. :'(

ik had hem compleet gekocht van een jongen hier. en nu? iemand ideeën?

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Extern maken :?

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:40

Shunt

Boe

ja dat is iets om eerst uit te zoeken niet :+
mare ja kan hem tog gewoon in een kastje maken of in de zijkant van je kast of in je monitor ?? opties zat :+

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-03 11:51
idd...

of een kast kopen waar-ie wel inpast >:)

• Utopist
ik heb al een oplossing.

ik bewaar hem voor als ik een mp3 kase ga bouwen, maar nu moet ik voor deze pc een nieuwe gaan bestellen.

(ik heb nog ergens een compaq PII 450 staan, daar kun je wel een mp3 case van bouwen, toch?)

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Kan ook. Je zou ook gewoon een andere case kunnen halen waar hij wel in past toch? Zou het zelf wel de investering waard vinden en zo duur is het nou ook weer niet.

Download my music on SoundCloud

• Utopist
Op zaterdag 18 mei 2002 11:13 schreef Shunt het volgende:
ja dat is iets om eerst uit te zoeken niet :+
mare ja kan hem tog gewoon in een kastje maken of in de zijkant van je kast of in je monitor ?? opties zat :+
tja, ik dacht wel dat ie pastte ;) hm... zijkant is ook een kewl id, en in de monitor zeker. nou ik moet er dan nog maar effe over denken...
Op zaterdag 18 mei 2002 11:14 schreef SEFje het volgende:
idd...

of een kast kopen waar-ie wel inpast >:)
ja daar dacht ik ook al aan, heb een mooie giezien bij http://www.hiqcomputer.de/ erg goedkope zaak net over de grens hier:)

Verwijderd

[b]

(ik heb nog ergens een compaq PII 450 staan, daar kun je wel een mp3 case van bouwen, toch?)
PII 450 is ruim voldoende!

Wat voor case zit er om de Compaq???
Ik zoek nog een Compaq kast!!!

• Utopist
[offtopic]eh das een midi tower pressario (5650) (ik vind het een hele mooie!) alleen is het alu uit een stuk. (stuur maar mail)

aleen was het bij compaq niet zo dat de MOBO kut zijn? als ik bijvoorbeeld een MP3 case op IR wil bouwen?

ik had compaq al gemaild dat ik des system specs moest hebben, (3 weken geleden) en nog nbiets gehoor, en op de service lijn wisten ze ook van niets. Quote: "ja ik kan je niet verder helpen, ik weet zelf ook niets van computers" <<< ???[/offtopic
Pagina: 1