LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Verwijderd
Op zaterdag 18 mei 2002 10:27 schreef zmn het volgende:
Bij de pricewatch op de tweakers.net frontpage
niet te snel gaan roepen !Op zaterdag 18 mei 2002 10:26 schreef Astennu het volgende:
In de PriceWatch staat er maar een winkel.
bij informatique en powerline in zoetermeer hebben ze em iig wel.
Verwijderd
hmz heb je em al ofzo? of wil je het gewoon een mooie pc laten lijkenOp zaterdag 18 mei 2002 10:26 schreef Astennu in zijn signature het volgende:
AMD Athlon XP 1700+(1466mhz) @ 2000+(1666mhz) Asus A7V266-E Enermax 431watt (+5v Mod =4,99v maxload cpu) 512MB Crucial @302 Ati Radeon 8500 306-330 Na mod 3Dmark 2001 SE:10278
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
wat bedoel je daar mee ???Op zaterdag 18 mei 2002 10:45 schreef korn het volgende:
Lulkoek..... je hebt zelfs tijd gehad om na te denken
en bij informatique hebben ze em ook niet
Die 64mb kaart kwam toch beter uit de tests dan die 128 MB.
Heb ik een keer in en review gezien.
op de ati site kost deze kaart (128mb kaart) 299 Dollar
Hij had het toch over de nieuwe Geforce 4TI4200 , en die is er al , qua brijs is hij iets duurder dan de radeon kaartjes.
Verwijderd
Niks built By Ati hier, en in de V.S. en Canada hebben ze het hoofdzakelijk over de All in Wonder versie......
De snelheid voor 64 of 128 MB is pas anders bij hoge resoluties. DirectX 8 spellen en benches laten het verschil zien, zoals Code Creauters. Verder een betje als je 1600x1200xFSAA4 zou gebruiken.
(Of Dual Head, hah!)
Verwijderd
Als je een CC hebt moet je eens op ebay rondneuzen.
Hier om exact te zijn.
In m'n 2e systeem zit er eentje in, loopt gemakkelijk op 315/315 en heeft het nieuwe bga memory.
Op gelijke kloksnelheid is hij op hogere res meestal zo'n 5-10% sneller dan de 64 mb, bij smoothvision soms wel meer en bij advanced pixel shader 50%!
Met anisotropische filtering in d3d schopt hij nog steeds m'n GF4 voor z'n kont.
Niet op voorraad.
Das nog al een verschil.
Dat hangt van jou afOp zaterdag 18 mei 2002 14:42 schreef Astennu het volgende:
welke moet in dan nemen je hebt een retail en eenle retail is 250 dollor en de le 189dollar.
Das nog al een verschil.
De Parhelia schijnt rond Juli te komen, deze bestel ik asap in the VS.
Niet op voorraad.
Verwijderd
Ik zou de retail nemen.
Die op deze site staat:
http://www.provantage.com/scripts/go.dll/-s/fp_62637
Of heb je die ergens anders bestelt ?
Verwijderd
Nog een paar andere gekocht om door te verkopen voor 199,99 pstuk.
Daar heb ik de Club3D Radeon8500 128 MB gekocht,maar die was kapot
Ik denk dat ik a.s.woensdag mijn nieuwe krijg... FF geduld hebben...
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Verwijderd
Breek me de bek niet open !!Op zondag 19 mei 2002 01:33 schreef The_Fur het volgende:
Hmm, mijn retail liep zonder voltage mod al op 310/310 max maar mijn voeding wordt al behoorlijk gevrongen wat tot instabiliteit leid helaas.
Ik zou de retail nemen.
Ik heb net mijn 'fantastische' Enermax 465 in de prullenbak gegooid. (Nadat ik de fans en de pluggen heb gered)
Vage problemen, steeds lagere 5 volt lijn, van die leuke fouten in Explorer..
Nu maar een "Starnet"??? er in, 550 watt voor 64 Euro van d'een of andere Duitser op de PC dumpdag, de 5 volt blijft nu weer tussen de 5.05 en 4.98..
Vreselijk kleurschema overigens, een goudkleurige voeding in een roze doos ..
Die tent is best wel gek die die Ati's daar verkoopt, moet je eens kijken wat voor antieke VGA kaarten ze daar nog op de lijst hebben. Mhh kweeniehoor, dat Provantage..
Maar een dollar is niet net net zp veel als een Euro, en de BTW ook er nog bij..
Even een wat gegokte schgatting:
249+BTW47+40(shipping?)=zeg maar 330 Dollar. Naar Euro's wordt dat iets van 10% er bij, reken maar op ca. 350-370 Euro of zoiets.
http://www.exile.nl/
Is een club 3d Maar is die dan het zelfde als een build by ati.
Vorige keer zijden ze dat de hercules ook hetzelfde was maar dat was dus mooi niet zo.
De hercules kan allen drivers van hercules zelf en de 7.68 reference.
Dus heb je altijd oude drivers.
http://www.club-3d.nl/products2.php?catid=1&prodid=36
maar daar zit weer een stikker van ati op en dat is bij club 3d kaarten niet zo.
Verwijderd
Wil niet persee zeggen dat ze slechter zijn, de Gigabyte Maya bijvoorbeeld is weer een tikje sneller dan de door ATI gebouwde standaard Radeons (maar komt omdat de Maya weer een beetje een opgevoerde kaart is).
Kom ik dit tegen Club3D ATI Radeon 8500 64MB DVI Video in/out 250/250 Euro 249,00
Wat is dat nou weer voor kaart ??? Video in ???
Dat was toch alleen op ATI all in wonder Radeon 8500DV 64MB.
Verwijderd
Maar ik wil wel een kaart met 3.6 ns mem er op.
Die man wist niet wat er op zit maar ik heb wel het type nummer:
Samsung
k4d28163hd-td40
Zelf denk ik dat er dus dat het 4ns mem is.
Verwijderd
Toch wel!Op dinsdag 21 mei 2002 13:22 schreef The_Fur het volgende:
De Rage Theather chip kan video in en uit, volgens mij ontbreekt alleen de poort op een "normale" radeon 8500. Ik ben in de registry namelijk wel een TV-in setting tegengekomen op mijn standaard radeon.
Kon niet anders, stond ook in de review. De chip ondersteunt het wel maar er is geen aansluiting. Ach ja: met een tv kaart is dat probleem ook wel op te lossen
Ga je nu voor elke vraag over Ati een topic openen ??Op dinsdag 21 mei 2002 14:31 schreef Astennu het volgende:
daar heb ik net naartoe gebelt en ze hebben een club 3d ati radeon 8500LE Retail. dus 250-250 geclockt.
Maar ik wil wel een kaart met 3.6 ns mem er op.
Die man wist niet wat er op zit maar ik heb wel het type nummer:
Samsung
k4d28163hd-td40
Zelf denk ik dat er dus dat het 4ns mem is.
En vervolgens ook in je oude topic zelfde vraag stellen ??
2sec met google http://www.samsungelectronics.com/semiconductors/search/datasheet.jsp?family=178
Kun je zelf ook hoor.
Zou het toch wel leuk vinden om te weten, welke kabels je bij VIVO kaartje krijgt ? (of dat ook werkt op gewone r8500)Op dinsdag 21 mei 2002 15:44 schreef mxstrAEm het volgende:
[..]
Toch wel!
Kon niet anders, stond ook in de review. De chip ondersteunt het wel maar er is geen aansluiting. Ach ja: met een tv kaart is dat probleem ook wel op te lossen