[mmorpg] Asheron's Call (2 beta)

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-10 10:10
Speel Asheron's call 1 al sinds de beta (augustus '99) en juni/juli worden AC2 beta accounts uitgedeeld aan alle AC1 spelers. Nu vroeg ik me af of ik hier nog nederlanders kon vinden die die beta gaan spelen... Ik ken er al een berg uit de eerste versie natuurlijk, heb er een hoop nieuwe vrienden op nagehouden welke ook uitkijken naar de beta van deel 2.

Tis de eerste tweede generatie mmorpg, vandaar dat ik er erg veel van verwacht. Ze hebben een hoop geleerd van het eerste deel, wat al zeker niet mis was maar wat zeker wel beter kan :)

Even wat links voor degene die niet weten waar het over gaat:

Spelletjesgarnaal is erg positief:
http://www.spelletjesgarnaal.be/previews/ac2b/index.html

Officiele site:
http://zone.msn.com/asheronscall2/

Ik kijk uit naar heb beginnen van mn eigen winkeltje en het bouwen van mn eigen huis... :)

Verwijderd

zijn er gratis servers voor :{ ?

• Bosmonster
Even een mmorpg FAQ:

A. Je kunt het spel KOPEN. Wat ook noodzakelijk is aangezien de registratiecode benodigd is voor het aanmaken van een account.

B. Het kost net als alle andere mmorpg's $10 per maand via CC, maar hiervoor krijg je maandelijks updates, nieuwe quests, wapens, armor, monsters, land etc etc. in tegenstelling tot meeste andere.

C. De beta is wel gratis, maar de publieke beta begint pas eind dit jaar. Een gratis 'trial' van AC1 is te downloaden op http://www.microsoft.com/games/pc/acdownload.asp

---------------------

Zijn er nu nog mensen die serieus dit soort spellen spelen en erover willen ouwehoeren? :P Mijn uiteindelijke doel is een Nederlandse clan op te zetten namelijk. Nu ga ik dat toch wel doen, maar was gewoon op zoek naar meer mensen via GoT.

• Bosmonster
Maakt niet uit, want je kunt het spel toch niet vinden. En dan nog kun je het met een gedownload exemplaar niet spelen omdat er slechts een beperkt aantal accounts worden vergeven aan oud AC1-spelers.

Het enige wat je kan doen is proberen iemand te vinden die z'n beta account niet gaat gebruiken...

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2002 13:33 ]

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Bloodclot

Jawier!

wie weet wanneer de open beta begint? duurt niet lang meer.
de betalende fileplanet users mogen hem al een maand downloaden.

wanneer de rest van de users?
kan het zo gauw niet vinden :)

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 16:25
Eind dit jaar word ik 18 en heb ik dus een Credit Card.
Ik wil dan een MMORPG gaan spelen. Ik denk dat het AC2 word dan, omdat ik veel goede verhalen heb gehoord over AC1. Normaal ben ik niet echt een fan van MS games maar ac is een uitzondering :Y)

• Bloodclot
  • Nu online

Bloodclot

Jawier!

ik neem binnenkort ook een creditcard. alleen voor een mmorpg. ik wil eerst de beta van het spel spelen voor ik eraan begin. ok je krijgt je eerste maand gratis als je het koopt. maar moet je weer 40euro voor neertellen voor een maand gamen, stel dat je het niks aanvind.

ik speel zowiezo een mmorpg binnenkort. ik neem wel een account over van een maat van mij, die speelt daoc niet meer. maandelijks hem de kosten betalen en klaar.

Ik had eerst gedacht dat battlefield mij zou boeien, maar op een of andere manier heb ik daar geen zin meer in. mmorpg's zijn lekker uitgebreid en is niks van hetzelfde.

• Bloodclot
  • Nu online

Bloodclot

Jawier!

kickje

De beta wordt ook geleverd bij Computer Games Magazine op cd. Wordt ie hier ook bij de plaatstelijke magazine-boer ook verkocht?

Verwijderd

mm dan zou je hem toch ook kunnen dlen? maar opde site zeggen ze dat de openbeta nog niet begonnen is :?

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 16:25
Bloodclot schreef op 24 september 2002 @ 14:19:
ik neem binnenkort ook een creditcard. alleen voor een mmorpg. ik wil eerst de beta van het spel spelen voor ik eraan begin. ok je krijgt je eerste maand gratis als je het koopt. maar moet je weer 40euro voor neertellen voor een maand gamen, stel dat je het niks aanvind.

ik speel zowiezo een mmorpg binnenkort. ik neem wel een account over van een maat van mij, die speelt daoc niet meer. maandelijks hem de kosten betalen en klaar.

Ik had eerst gedacht dat battlefield mij zou boeien, maar op een of andere manier heb ik daar geen zin meer in. mmorpg's zijn lekker uitgebreid en is niks van hetzelfde.
Zit volgens mij een regeling bij dat als je binnen die 1e gratis maand (of week :?) ermee stopt dat je dan gewoon je spel kan terug brengen en dat je je volledige aankoop bedrag terug krijgt.

En meestal hoef je de client niet te kopen die kan je gewoon downloaden. Je betaald dan alleen de maandelijkse kosten.

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
Ik denk dat deze nieuwer is: Beta-Report: Asheron's Call 2 :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.