Virussen? Scan ze hier!
Hellup!
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Femme is ermee bezig, maar zoals Arjen zei gaat het niet zo snel. Op tweakout2k mag je niet eens ftp-en en op het moment is de uplink erg traag. Een reload van t.n duurt daar ongeveer een jaar..
Voor Tuinhark is het nog een verrassing dus
Er was net -per ongeluk- iets te zien op de frontpage, maar da's nou weer weg.
wat moeten we doen dan?[/quote]Geduldig wachten..<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>mag ik nu weer overnieuw submitten?[/quote] Jepz <BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Is m'n vorige wel aangekomen?[/quote] Nope. <BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Waar zijn de reacties gebleven?[/quote] Die zie je niet, maar zijn er nog wel.
Verwijderd
Waarom zijn eigenlijk de reacties stiekum verdwenen terwijl ze er nog wel zijn?
[mierenneukmodus]<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Mocht er iemand betrapt worden op het verspreiden van de antwoorden op GoT of enig ander forum dan volgt een onmiddelijke en definitieve verbanning van Tweakers.net en GoT[/quote]onmiddellijk
en omdat ik nu toen aan het mierenneuken ben kun je er volgens mij beter van maken: Mocht er iemand betrapt worden op het verspreiden van de antwoorden. (want je zou het als je het letterlijk neemt nu wel gewoon op irc/icq de antwoorden broodkasten)
[/mierenneukmodus]
oja, en voor diegenen die meedoen aan de prijsvraag, de Philips 8 speed CD-rewriter (IDE) kun je niet meer winnen, want die ga ik winnen
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
One's never alone with a rubber duck.
sjonge, tis niet voor niks nog verborgen..
* actieman is vergeten de antwoorden op te schrijven en is dus zijn submissie kwijt
I’m not like the OTTERS
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Verwijderd
Maar ze waren (op vraag 4 na) redelijk eenvoudig te vinden, als je een beetje weet waar of hoe je moet zoeken...
Jorma:
Het probleem: gisteren moest ik dus ff scripje bouwen op Tweakout2k, maar ftp was daar geblokkeerd aangezien de driedubbele ISDN verbinding nogal wat moeite had met het internetverkeer van de ~80 aanwezige partygangers.
Naarmate het later werd, leek de verbinding ook steeds trager te worden. Inmiddels had ik m'n scriptje via een omweg op de server gekregen, maar editen met mc of vi was toen al vrijwel onmogelijk. IRC'en lukte gelukkig nog wel. Arjen heeft de prijsvraag toen nog dicht kunnen gooien.
Het was niet de bedoeling dat-ie al online kwam. Het probleem was dat het formuliertje op de review edit pagina compleet fucked raakte omdat ik een formulier in een formulier aan het bouwen was (dwz form code in een textarea veld => form code van review sluit form code van review edit pagina af).
Gevolg was dat het knopje waarmee een review zichtbaar gemaakt kan worden onbedoeld omgeswitched werd. Met een normale internet verbinding zou ik simpele probleempje in enkele seconden gefixt kunnen hebben. De prijsvraag zou dan ook veel eerder klaar zijn geweest.
Kan dit ongedaan gemaakt worden?
Naam: C. Messagie
mijn mail adres stond er net bij Thermo@zeelandnet.nl
Leuk idee zo'n prijsvraag.
* actieman heeft de antwoorden al (zelf) gevonden en gesubmit
I’m not like the OTTERS
Verwijderd
Maar goed als je zo wil winnen...
Ga toch lekker zelf ff zoeken, help je ook meteen je tweakotine omhoog
I’m not like the OTTERS
Naja, 't zal wel sneller gaan, weet nu waar ik moet zoeken.
ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]