Prijsvraag

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik mag de prijsvraag niet submitten... het scherm raakt totally fucked up.

En een 2e keer submitten is disqualificatie. Oftewel : ik kan niet meer meedoen.

Komt er nog een keer zo'n prijsvraag ?

Virussen? Scan ze hier!

• Zorro
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20-02 11:26

Zorro

Z

Ik heb precies hetzelfde.

Hellup!

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

• Arjen
  • Laatst online: 03-01 08:52
De techniek achter de prijsvraag is helaas nog niet functioneel, Femme krijgt de scripts niet geupload door de baggerverbinding op tweakout2000. Maak je dus geen zorgen, alles komt goed. :)

• looskuh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

looskuh

Dawwgg

wat moeten we doen dan? mag ik nu weer overnieuw submitten? Is m'n vorige wel aangekomen? Waar zijn de reacties gebleven?

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-02 19:40

Tuinhark

Retro

Hmm? Waar gaat dit over? :?

:Y)

• Jorma
  • Niet online

Jorma

@ internet

Rustig nou zeg :D

Femme is ermee bezig, maar zoals Arjen zei gaat het niet zo snel. Op tweakout2k mag je niet eens ftp-en en op het moment is de uplink erg traag. Een reload van t.n duurt daar ongeveer een jaar..

Voor Tuinhark is het nog een verrassing dus :P
Er was net -per ongeluk- iets te zien op de frontpage, maar da's nou weer weg.

• Arjen
  • Laatst online: 03-01 08:52
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 30 september 2000 21:44 schreef looskuh het volgende:
wat moeten we doen dan?[/quote]Geduldig wachten..<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>mag ik nu weer overnieuw submitten?[/quote] Jepz <BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Is m'n vorige wel aangekomen?[/quote] Nope. <BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Waar zijn de reacties gebleven?[/quote] Die zie je niet, maar zijn er nog wel.

• Christoph
  • Niet online
Worden we uitgeloot? want ik weet niet wanneer het systeem werkt, maar ik heb antwoorden klaar, en wacht nu nog even tot het kan..maar ik ga ook zo weg :(

• Jorma
  • Niet online

Jorma

@ internet

Dan doe je het toch morgen?
Iedereen heeft gelijke kansen..

• Christoph
  • Niet online
Dat was ik ook van plan :)

Was gewoon een vraag, thanks

• Jorma
  • Niet online

Jorma

@ internet

Geen dank, slaap lekker.. :P

Verwijderd

de vragen zullen het aantal pageviews wel omhoog helpen :P Jesus wat moet je soms veel bladeren ;)

Waarom zijn eigenlijk de reacties stiekum verdwenen terwijl ze er nog wel zijn?

[mierenneukmodus]<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Mocht er iemand betrapt worden op het verspreiden van de antwoorden op GoT of enig ander forum dan volgt een onmiddelijke en definitieve verbanning van Tweakers.net en GoT[/quote]onmiddellijk

en omdat ik nu toen aan het mierenneuken ben kun je er volgens mij beter van maken: Mocht er iemand betrapt worden op het verspreiden van de antwoorden. (want je zou het als je het letterlijk neemt nu wel gewoon op irc/icq de antwoorden broodkasten)
[/mierenneukmodus]

oja, en voor diegenen die meedoen aan de prijsvraag, de Philips 8 speed CD-rewriter (IDE) kun je niet meer winnen, want die ga ik winnen :P ;)

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Hij lijkt het intussen nog niet te doen. Javascript errors en fuckedup layout.. Naja, ik submit 'm morgen nog maar 'n keertje.. Het ging tenslotte met adresgegevens, en die heb ik nog niet ingevuld :D

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-12-2025
Mensen zoals wij met meerdere persoonlijkheden kunnen wij meerdere keren meedoen? ;)

• daaan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

daaan

Brandweer Zoutkamp

ik heb nu nogsteeds geen prijsvraag gezien......:(:(

One's never alone with a rubber duck.

Verwijderd

hier staat die prijsvraag :)
GoT, als je al moeite hebt om de prijsvraag te vinden........ ;)

• Jorma
  • Niet online

Jorma

@ internet

Daar staatie inderdaad, maar invullen heeft geen zin, want je gegevens worden toch nog niet opgeslagen..

sjonge, tis niet voor niks nog verborgen.. :+

• Jasper
  • Laatst online: 10:26
Ja, enorm verborgen.. <BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Om het te vieren hebben we een prijsvraag georganiseerd, die kun je <a href="http://www.tweakers.net/reviews.dsp?Document=168">hier</a> vinden.[/quote]Poemen..

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01 16:33
oh probeer het nou geheim te houden dan hebben wij meer kans ;)

* actieman is vergeten de antwoorden op te schrijven en is dus zijn submissie kwijt :( na die misslukte verzend acties.

I’m not like the OTTERS

• Burat
  • Niet online

Burat

bos wortels

Wat is nou de bedoeling? jullie laten het op de frontpage gewoon staan.. Hoort het nou intussen te werken, maar werkt het bij mij nog niet? Of moet het nog gaan werken? Waarom staat die link er nog op de frontpage en waarom wordt er op de frontpage niet even bijgezegd dat het nog niet werkt?

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• Le Mol
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
[.]

Logic brings you from a to b, your imagination can bring you anywhere

Verwijderd

/me was ook vergeten de antwoorden op te schrijven...
Maar ze waren (op vraag 4 na) redelijk eenvoudig te vinden, als je een beetje weet waar of hoe je moet zoeken... ;)

Jorma: :o Weet jij dan wanneer het submitten wel werkt? Of kan Femme het in deze topic ff laten weten... dan kan ik m'n eigen link hierboven wel weer gebruiken om er weer te komen... :D

• Femme
  • Laatst online: 13:11

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De prijsvraag werkt nu.

Het probleem: gisteren moest ik dus ff scripje bouwen op Tweakout2k, maar ftp was daar geblokkeerd aangezien de driedubbele ISDN verbinding nogal wat moeite had met het internetverkeer van de ~80 aanwezige partygangers.

Naarmate het later werd, leek de verbinding ook steeds trager te worden. Inmiddels had ik m'n scriptje via een omweg op de server gekregen, maar editen met mc of vi was toen al vrijwel onmogelijk. IRC'en lukte gelukkig nog wel. Arjen heeft de prijsvraag toen nog dicht kunnen gooien.

Het was niet de bedoeling dat-ie al online kwam. Het probleem was dat het formuliertje op de review edit pagina compleet fucked raakte omdat ik een formulier in een formulier aan het bouwen was (dwz form code in een textarea veld => form code van review sluit form code van review edit pagina af).

Gevolg was dat het knopje waarmee een review zichtbaar gemaakt kan worden onbedoeld omgeswitched werd. Met een normale internet verbinding zou ik simpele probleempje in enkele seconden gefixt kunnen hebben. De prijsvraag zou dan ook veel eerder klaar zijn geweest.

Verwijderd

Het werkt en ik heb inmiddels gesubmit . :)

• Christoph
  • Niet online
joo, ik was relaxed alles aan het invullen, nog niet helemaal klaar maar toch, ik wou op tab drukken maar was dus enter :( heeft hij hem gesubmit zonder alles..!!!

Kan dit ongedaan gemaakt worden?

Naam: C. Messagie
mijn mail adres stond er net bij Thermo@zeelandnet.nl

Verwijderd

GADVERDAMME, ik snap er niks van :(

Verwijderd

Mooi, weer 2 concurrenten minder . :+:+ >:)>:)

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Misschien wil iemand mij de antwoorden mailen dan doen we wel wat ruilhandel als ik win >:)

Leuk idee zo'n prijsvraag.

• actieman
en dat mag dus niet.

* actieman heeft de antwoorden al (zelf) gevonden en gesubmit :)

I’m not like the OTTERS

Verwijderd

er staat alleen dat je de antwoorden niet op fora mag zetten, over mailen wordt nix gezegd >:)

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
* irrelevant is niet zo dom als zijn Borg Cube eruit ziet
:?

• actieman
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Mocht er iemand betrapt worden op het verspreiden van de antwoorden dan volgt een onmiddelijke en definitieve verbanning van Tweakers.net en GoT [/quote]als ik nu zo quote geloven jullie me dan? ;)

Maar goed als je zo wil winnen... :r
Ga toch lekker zelf ff zoeken, help je ook meteen je tweakotine omhoog :) En je komt nog eens wat leuke oude berichtjes tegen :)

I’m not like the OTTERS

• Burat
  • Niet online

Burat

bos wortels

Hehe, idd. Ik had gelijk weer 30 modpoints meer dan gemiddeld.. hehe :)

• Sir Abarth
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Sir Abarth

The secret word is: ToeT!

FUCK! Moet ik weer die antwoorden op gaan zoeken :(

Naja, 't zal wel sneller gaan, weet nu waar ik moet zoeken.

ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]

Pagina: 1