Ik wil al een tijdje toch weer een spelcomputer maar ik kom er gewoon niet uit, ik word echt helemaal gek! Ik weet dat hier vast wel 208 topics over zijn maar plzzzz help me!!! Ik twijfel vooral tussen xbox en ps2!!!! Gamecube was eerst me keuze maar ik zag hoe weinig spellen er pas voor zijn! Xbox dacht ik toen aan maar daar zijn ook nog helemaal niet veel spellen op! Ps2 wel, maar die is alweer een jaar oud en de graphics zijn gewoon minder mooi dan die van gamecube en xbox! PLZ HELPPPPPPPPPPPPPPP!
Als ik een keuze zou moeten maken zou ik de XBox nemen, want die heeft betere graphics, betere online mogelijkheden, geen memcards nodig én bijna alle games van de PS2 die worden gepoort naar de XBox dus om games zit ie ook niet verlegen 
En hij is even duur als de PS2
(BTW ik heb zelf géén console
)
(BTW ik heb zelf géén console
The devil is in the details.
Verwijderd
Als je eerste keuze de GC is dan zou ik daarvoor gaan. Er zijn nu misschien nog niet zo heel veel games maar als je er nu 2-3 koopt dan zijn er tegen de tijd dat je die hebt uitgespeeld alweer een stuk meer (rond deze zomer zouden er dacht ik zo'n 50 games beschikbaar zijn). Ik heb zelf ook een GC en dat bevalt goed 
Verder vind ik dat je Xbox games beter op je PC kan spelen en de PS2 is gewoon al weer wat ouder.
Verder vind ik dat je Xbox games beter op je PC kan spelen en de PS2 is gewoon al weer wat ouder.
als ik jou was zou ik voor gameplay gaan en niet zo kijken naar de graphics. de ps2 is nog een best apparaatje hoor en kan heus wel wat gfx te voorschijn toveren...
ik heb een cube omdat nintendo in mijn ogen gewoon heerst
maar ik vind het verschrikkelijk jammer dat ik nou geen halo en gta3 kan spelen
maarja, anders zou ik het jammer vinden dat ik geen ssbm of mario ofzo kon spelen... het is afwegen en ga niet om de console maar om de spellen!!!
ik heb een cube omdat nintendo in mijn ogen gewoon heerst
maar ik vind het verschrikkelijk jammer dat ik nou geen halo en gta3 kan spelen
maarja, anders zou ik het jammer vinden dat ik geen ssbm of mario ofzo kon spelen... het is afwegen en ga niet om de console maar om de spellen!!!
kijk ik heb nintendo ook altijd het beste gevonden, vanwege spellen als mario kart, goldeneye, donkey kong country etc etc! Het is alleen zo irritant dat er nu nog maar weinig spellen zijn en idd gta3 wil ik graag hebben
Verwijderd
Als ik jou was zou ik de PS2 kopen. Hier zijn tog de meeste spellen voor. Ook in alle genre's. ZOals vecht sport etc. etc.
De GAme Cube of de Xbox daar zijn nog maar erg weinig spellen voor. Ook op de PS2 kan je dvd draaien duzz..
ik wist het wel
De GAme Cube of de Xbox daar zijn nog maar erg weinig spellen voor. Ook op de PS2 kan je dvd draaien duzz..
ik wist het wel
heej, een bevooroordeelde fanboy!Op zaterdag 18 mei 2002 09:41 schreef oostenrijkie het volgende:
Als ik jou was zou ik de PS2 kopen. Hier zijn tog de meeste spellen voor. Ook in alle genre's. ZOals vecht sport etc. etc.
ik wist het wel
ik denk toch ook sterk over de ps2 nu! ik wil het ook echt vandaag kopen, ik zit nu al 1,5 week te denken maar ik ben niet op een punt gekomen dat ik dacht: DAT wordt em! ik denk dat ik ook gewoon maar moet kiezen, ik kom er anders toch nooit uit!
Verwijderd
Anders heb je niet vrienden die de PS@ en de Gamecube enzo hebben? dan kan je eerst effe kijken wat je leuker vindtOp zaterdag 18 mei 2002 10:05 schreef zorba het volgende:
ik denk toch ook sterk over de ps2 nu! ik wil het ook echt vandaag kopen, ik zit nu al 1,5 week te denken maar ik ben niet op een punt gekomen dat ik dacht: DAT wordt em! ik denk dat ik ook gewoon maar moet kiezen, ik kom er anders toch nooit uit!
Ik heb een PS2 die alleen gebruikt wordt om DVD's af te spelen. Ik heb er 6 spellen bij: DOA2, FIFA 2001, Wild Wild Racing, Tekken Tag Tournament, Smuggler's Run en SSX en van al die spellen vind ik alleen SSX wel redelijk fun om met z'n 2en tegen elkaar te doen en anders ook al niet. Ik heb de PS2 2 dagen voor de release binnengekregen. Mijn vader heeft een computerzaak en opeens kon hij aan PS2's komen, die bij alle speelgoedwinkels uitverkocht waren. Dus hij 2 van die dingen gekocht, 6 spellen erbij, in de krant gezet dat wij er nog wel hadden, is er gewoon niet van af te komen!! 1tje verkocht, geen spel en die andere zooi is nooit meer verkocht en staat nu op mijn kamer stof te vangen!
Mijn Gamecube heb ik alleen maar Super Monkey Ball voor en daarmee heb ik tot nu toe al veel meer mee gespeeld dan alles bij elkaar op m'n PS2! Ik heb hem pas vanaf woensdag. Ik vind dus de Gamecube veel beter. Meer mijn genre spellen. Ik ben dus opgegroeid met Nintendo's, ik heb de NES en SNES gehad en N64 en Gamecube heb ik. Mario, Yoshi, Donkey Kong, Zelda allemaal Nintendo only games die ik keer op keer weer de beste vind. Deze spellen kiddy? Ja, misschien wel, maar dat zijn wel de leukste spellen naar mijn mening. En er komen ook heel veel ruige games voor, maar die hoef ik allemaal niet te hebben...
Xbox heb ik zitten bekijken in de winkels maar Xbox zijn bijna allemaal PS2 games en PC games en die paar Xbox only games vind ik nog niet eens zo bijzonder. En dan nog eens dat de Xbox af en toe eventjes het beeld stilzet alsof er te weinig geheugen in zit in Halo. En hij schijnt ook nog eens vast te lopen. Nou, dat ding hoef ik dus echt niet.
Xbox lijkt de beste specs te hebben, maar de Xbox heeft allemaal dingen die voor een PC zijn ontworpen en die eigenlijk veel meer dingen kunnen, maar niet gebruikt worden. Van die 733 Mhz processor wordt echt niet alles gebruikt terwijl van de langzamere PS2 of Gamecube dat wel gebruikt wordt, die is er speciaal voor ontworpen en dat is dus echt wel beter. Ik zeg al met het geheugen, de Xbox heeft het meeste van de 3 consoles, maar hij heeft dezelfde problemen in spellen als een pc met maar 64 MB erin, dat het beeld af en toe hangt!
PS GTA3 is al op de PC uit en Halo kwam toch ook op de PC?
Mijn Gamecube heb ik alleen maar Super Monkey Ball voor en daarmee heb ik tot nu toe al veel meer mee gespeeld dan alles bij elkaar op m'n PS2! Ik heb hem pas vanaf woensdag. Ik vind dus de Gamecube veel beter. Meer mijn genre spellen. Ik ben dus opgegroeid met Nintendo's, ik heb de NES en SNES gehad en N64 en Gamecube heb ik. Mario, Yoshi, Donkey Kong, Zelda allemaal Nintendo only games die ik keer op keer weer de beste vind. Deze spellen kiddy? Ja, misschien wel, maar dat zijn wel de leukste spellen naar mijn mening. En er komen ook heel veel ruige games voor, maar die hoef ik allemaal niet te hebben...
Xbox heb ik zitten bekijken in de winkels maar Xbox zijn bijna allemaal PS2 games en PC games en die paar Xbox only games vind ik nog niet eens zo bijzonder. En dan nog eens dat de Xbox af en toe eventjes het beeld stilzet alsof er te weinig geheugen in zit in Halo. En hij schijnt ook nog eens vast te lopen. Nou, dat ding hoef ik dus echt niet.
Xbox lijkt de beste specs te hebben, maar de Xbox heeft allemaal dingen die voor een PC zijn ontworpen en die eigenlijk veel meer dingen kunnen, maar niet gebruikt worden. Van die 733 Mhz processor wordt echt niet alles gebruikt terwijl van de langzamere PS2 of Gamecube dat wel gebruikt wordt, die is er speciaal voor ontworpen en dat is dus echt wel beter. Ik zeg al met het geheugen, de Xbox heeft het meeste van de 3 consoles, maar hij heeft dezelfde problemen in spellen als een pc met maar 64 MB erin, dat het beeld af en toe hangt!
PS GTA3 is al op de PC uit en Halo kwam toch ook op de PC?
Verwijderd
Ik zou voor de gamecube gaan!
Waarom?!
Naar mijn inziens komen er teveel first person shooters, spellen die je naar mijn mening veel beter op de pc kan spelen.
Nintendo toch al langer bekend is in de consolewereld.
Bijna elk spel op elke console word uitgebracht op sommige exclusieve titels na.
PS2 toch inderdaad ietsies verouderd is (hoeft geen probleem te zijn eigenlijk)
Kijk het is natuurlijk je eigen keuze, je moet toch gewoon de console kopen waar naar jou mening de leukste spellen op komen, en let dan vooral op de exclusieve games. Je kan wel gaan kijken naar de graphics, maar die geven een spel niet meer lol. Althans dat vind ik.
Waarom?!
Naar mijn inziens komen er teveel first person shooters, spellen die je naar mijn mening veel beter op de pc kan spelen.
Nintendo toch al langer bekend is in de consolewereld.
Bijna elk spel op elke console word uitgebracht op sommige exclusieve titels na.
PS2 toch inderdaad ietsies verouderd is (hoeft geen probleem te zijn eigenlijk)
Kijk het is natuurlijk je eigen keuze, je moet toch gewoon de console kopen waar naar jou mening de leukste spellen op komen, en let dan vooral op de exclusieve games. Je kan wel gaan kijken naar de graphics, maar die geven een spel niet meer lol. Althans dat vind ik.
of je hebt een bril nodig, of alle spellen waren gewoon UITVERKOCHT omdat de gamecube zo goed verkoopt.Op zaterdag 18 mei 2002 09:28 schreef zorba het volgende:
Ik wil al een tijdje toch weer een spelcomputer maar ik kom er gewoon niet uit, ik word echt helemaal gek! Ik weet dat hier vast wel 208 topics over zijn maar plzzzz help me!!! Ik twijfel vooral tussen xbox en ps2!!!! Gamecube was eerst me keuze maar ik zag hoe weinig spellen er pas voor zijn! Xbox dacht ik toen aan maar daar zijn ook nog helemaal niet veel spellen op! Ps2 wel, maar die is alweer een jaar oud en de graphics zijn gewoon minder mooi dan die van gamecube en xbox! PLZ HELPPPPPPPPPPPPPPP!
de gamecube is met 21 launchtitels de spelcomputer met de MEESTE launchtitels OOIT. en dat verzin ik niet. dat is zo
en gta3 komt ook op de pc, en de gamecube krijgt Mafia, da's gta3 in de jaren 30, van dezelfde makers
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Maar dat maakt de Gamecube niet meteen een super console omdat hij 21 launch titles had.
Kwa hardware denk ik zou ik voor de XBOX gaan, daar zullen wel zeer sterke games voor komen.
Kwa games voor een PS2, daar ben ik mee vertrouwd en ik vind ps2 wel handig.
Kwa hardware denk ik zou ik voor de XBOX gaan, daar zullen wel zeer sterke games voor komen.
Verwijderd
Ik heb de ps2 en de xbox, als ik tussen die twee moest kiezen zou het 100% de xbox worden.
PS2 
Reden: Veeeeeeeeeeel games. GT3, GTA3
, verder standaard dvds spelen. En compatible met PSX software. En de PS2 heeft verreweg het grootste arsenaal spellen.
Heb zelf ook een PS2 en vind die echt niet slechter als de GameCube enzo. En dat je voor de XBOX geen memorykaartje nodig hebt is half waar. Zolang je niet bij vrienden gaat gamen en je eigen savedata wilt meenemen. Dan heb je dus weer wel een memorykaartje nodig. En de PS2 is wel 1,5 jaar ouder maar bewijst nog dat het de concurentie aankan.
Reden: Veeeeeeeeeeel games. GT3, GTA3
Heb zelf ook een PS2 en vind die echt niet slechter als de GameCube enzo. En dat je voor de XBOX geen memorykaartje nodig hebt is half waar. Zolang je niet bij vrienden gaat gamen en je eigen savedata wilt meenemen. Dan heb je dus weer wel een memorykaartje nodig. En de PS2 is wel 1,5 jaar ouder maar bewijst nog dat het de concurentie aankan.
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
nou dat geeft wel aan dat er heel veel developers zijn die de gamecube steunen, en dus kan je op de gamecube in de loop van de tijd de meeste vette spellen verwachtenOp zaterdag 18 mei 2002 10:38 schreef SaSReCoiL het volgende:
Maar dat maakt de Gamecube niet meteen een super console omdat hij 21 launch titles had.
xbox zou ik nooit voor gaan, afgaande op prijsdumpingen om de maand, denk ik dat de xbox helemaal gedumpt wordt binnen nu en een jaar, en dan zit je met je veels te lelijke (mijn mening) xbox
als je dan PER SE geen gamecube wil, om welke reden dan ook (en dat recht heb je nu eenmaal) dan zou ik een ps2 nemen...
Verwijderd
En jij denkt dat Microsoft zo makelijk ofgeeft?Op zaterdag 18 mei 2002 10:40 schreef Phusebox het volgende:
[..]
xbox zou ik nooit voor gaan, afgaande op prijsdumpingen om de maand, denk ik dat de xbox helemaal gedumpt wordt binnen nu en een jaar, en dan zit je met je veels te lelijke (mijn mening) xbox
Maar ok, idd een PS2 is ook gewoon goed.
nou ja ze maken nu 200$ verlies per xbox, stel ze verkopen er 1 miljoen in een jaar...Op zaterdag 18 mei 2002 10:42 schreef SaSReCoiL het volgende:
[..]
En jij denkt dat Microsoft zo makelijk ofgeeft?
Maar ok, idd een PS2 is ook gewoon goed.
da's toch 200 miljoen dollar verlies
denk niet dat aandeelhouders, banken e.d. daar zo blij mee zijn
dat is zo. stond laatst ergens, op een redelijk betrouwbare site.Op zaterdag 18 mei 2002 10:49 schreef SaSReCoiL het volgende:
$200 per xbox maken verlies?
das wel erguh veel!
het is niet zo dat ik perse geen gamecube wil, ik heb zelf ook nes, snes en n64 gehad maar het is zo irritant dat als ik nu een spelcomputer koop er nu nog maar weinig (echt goede) spellen zijn voor de xbox en gamecube, en ik ben niet zo goed in wachten tot er veel spellen uit zijn!
nou goede spellen op gamecube:
-super monkey ball: supervette multiplayer
-burnout: erg vet race spel
-iss 2: voetbal
-waverace: ken je wel denk ik
-starwars rogue leader 2: vetste graphics op een console ooit
-xtreme g3: vetste xtreme g ooit.
-luigi's mansion
en nog andere spellen, maar dit zijn de toptitels...
en ik neem aan dat je niet meteen 8 games gaat kopen?
en komende vrijdag komt Super Smash Brothers: Melee uit, en daar zit heeel europa op te wachten.
en kort daarna, pikmin, f1-2002 enz enz...
en voor t eind van het jaar nog: mario sunshine (sep), res. evil (sep), starfox adventures...
-super monkey ball: supervette multiplayer
-burnout: erg vet race spel
-iss 2: voetbal
-waverace: ken je wel denk ik
-starwars rogue leader 2: vetste graphics op een console ooit
-xtreme g3: vetste xtreme g ooit.
-luigi's mansion
en nog andere spellen, maar dit zijn de toptitels...
en ik neem aan dat je niet meteen 8 games gaat kopen?
en komende vrijdag komt Super Smash Brothers: Melee uit, en daar zit heeel europa op te wachten.
en kort daarna, pikmin, f1-2002 enz enz...
en voor t eind van het jaar nog: mario sunshine (sep), res. evil (sep), starfox adventures...
Verwijderd
Ik heb een Xbox en hij bevalt zeer goed! Als ik een tweede console zou mogen kizen, zou dat denk ik de GC zijn, maar de Xbox is wel mijn eerste keus!
Verwijderd
roger that, X-box gaat gewoon niet meer floppen, m$ gaat er heel veel geld in stoppen. En bovendien, als je kijkt naar de Volwassen spellen die ze uitbrengen (soort pc-gamesOp zaterdag 18 mei 2002 09:32 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Als ik een keuze zou moeten maken zou ik de XBox nemen, want die heeft betere graphics, betere online mogelijkheden, geen memcards nodig én bijna alle games van de PS2 die worden gepoort naar de XBox dus om games zit ie ook niet verlegen
(BTW ik heb zelf géén console)
ohja, nog 1 ding. Sony !schijnt! een emulator voor de X-box uit te gaan brengen, om PS2 games op een X-boX te kunnen spelen...
Ik zou voor de X-box of de GameCube gaan. X-box heb ik zelf en de console bevalt mij heel goed, grafisch is het helemaal top en de games die de komende maanden uit gaan komen mogen er ook wel wezen. En de HD die erin zit, dat vind ik persoonlijk het grootste plus puntje van de x-doos.
En ja de cube.....die blijft van the Big N , dus ja daar is natuurlijk niets slechts over te zeggen
( ja diep in mijn hart ben ik nog steeds een beetje nintendo fan ) GRafisch is het ding goed, de games mogen er wezen, het is een geinig ding. 
Ps2 vind ik persoonlijk niets, ben nooit echt een fan geweest van het beesje van sony, ook niet van de ps gewoon. Grafisch vind ik hem tegen vallen (ja er zijn een paar uitzonderingen), en ja qua design, je moet er van houden. Verder vind ik de games waar een enorme hype omheen zit over hoe goed en fijn speelbaar ze wel niet zijn (grand turismo,tombraider enzow) heel erg tegen vallen, en snap ik niet waarom iedereen die spellen zo vet vind. Het voordeel is wel dat de console er al even is en dat de meeste productie foutjes er wel uit zijn en dat er al heel veel games voor te krijgen zijn. En je hebt fatsoenlijke mod chips, en denk dat daarom ook de populairiteit van de ps ook zo hoog is omdat iedereen lekker el cheapo games kan spelen.
En ja de cube.....die blijft van the Big N , dus ja daar is natuurlijk niets slechts over te zeggen
Ps2 vind ik persoonlijk niets, ben nooit echt een fan geweest van het beesje van sony, ook niet van de ps gewoon. Grafisch vind ik hem tegen vallen (ja er zijn een paar uitzonderingen), en ja qua design, je moet er van houden. Verder vind ik de games waar een enorme hype omheen zit over hoe goed en fijn speelbaar ze wel niet zijn (grand turismo,tombraider enzow) heel erg tegen vallen, en snap ik niet waarom iedereen die spellen zo vet vind. Het voordeel is wel dat de console er al even is en dat de meeste productie foutjes er wel uit zijn en dat er al heel veel games voor te krijgen zijn. En je hebt fatsoenlijke mod chips, en denk dat daarom ook de populairiteit van de ps ook zo hoog is omdat iedereen lekker el cheapo games kan spelen.
Uhm op elke console wordt verlies gemaakt, ook op de Cube en ook op de PS2, de winst wordt gemaakt op de games, de verkopen van MS vallen tegen omdat dat ding van MS is en iedereen die doos zit af te kraken, dat schrikt veel consumenten af. En het is een nieuwkomer dus de meeste mensen kijken even de kat uit de boom voordat ze dat ding kopen. En ik geloof dat Microsoft (dat een waarde heeft van 1000 miljard dollar of iets dergelijks) niet erg wakker ligt van 200 dollar verlies op elke doos die ze verkopen. Verder is het een prima ding en voor een nieuwkomer op de console markt doen ze het heel goed.Op zaterdag 18 mei 2002 10:48 schreef Phusebox het volgende:
[..]
nou ja ze maken nu 200$ verlies per xbox, stel ze verkopen er 1 miljoen in een jaar...
da's toch 200 miljoen dollar verlies
denk niet dat aandeelhouders, banken e.d. daar zo blij mee zijn
Het is FRIET!
Verwijderd
Yep daarom kan je beter een gamecube kopen en veel fun hebben en op je pc de "volwassen" spellen spelen. Ja idd flopt de xbox niet alleen maar omdat microsoft veel te veel geld heeft (ze wilde zelfs nintendo overkopenOp zaterdag 18 mei 2002 11:12 schreef TheRealFreeMan het volgende:
[..]
roger that, X-box gaat gewoon niet meer floppen, m$ gaat er heel veel geld in stoppen. En bovendien, als je kijkt naar de Volwassen spellen die ze uitbrengen (soort pc-games) dan vindt ik het de beste console.
Ik klink wel erg gamecube fanboyish
hele post...pfew. let niet op typos enz. Ik heb geen zin om mijn hele post op spel fouten te gaan controleren
mjah ik ben ook wel fan van nintendo, ik vind het alleen zo kut dat er nu nog niet erg veel (echt vette) spellen uit zijn en ik heb ook niet echt zin om daar nog een jaar op te wachten!
wat roept iedereen hier nou?
heb je mijn lijst niet gelezen?
als daar geen vet spel bij zit , dan komt er waarschijnlijk ook nooit een spel wat jij vet vindt
heb je mijn lijst niet gelezen?
als daar geen vet spel bij zit , dan komt er waarschijnlijk ook nooit een spel wat jij vet vindt
van de spellen die jij opnoemde lijken mij alleen smash brothers, monkeyball en tony hawk vet! maar over een jaar ofzo krijg je spellen als mario kart, perfect dark, soul calibur, die hard vendetta, donkey kong etc etc etc etc!
Best come to those who wait...
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
My €0,02. Ik zou niet meer voor een PS2 gaan. Of je moet heel erg van GT3 of de Final Fantasy-serie houden.
Ik zou dan zelf tussen de Xbox en de GameCube kiezen. En dan moet je niet alleen kijken naar de spellen die je nu wilt hebben, maar ook naar de spellen die uit zullen komen. Zo zal je voor Nintendo richting Zelda, Mario en Metroid moeten willen om het interessant te maken. Voor Microsoft moet je aan Halo 2, Splinter Cell, Duality en Project Ego denken.
Er zit een verschil in het soort spellen (of dat nou kiddy is of niet, dat zal me me reet roesten) en eerlijk gezegd hou ik van allebei, alleen heeft de Xbox bij mij een lichte voorkeur, mede gezien de al ingebouwde harddisk en netwerkkaart. En vergeet ook niet dat je na aankoop van een afstandbediening en receiver (c.q. dongle), ook de mogelijkheid hebt om DVD's te bekijken! Dat kan je niet op een GameCube (dus niet de Q
).
Ik zou dan zelf tussen de Xbox en de GameCube kiezen. En dan moet je niet alleen kijken naar de spellen die je nu wilt hebben, maar ook naar de spellen die uit zullen komen. Zo zal je voor Nintendo richting Zelda, Mario en Metroid moeten willen om het interessant te maken. Voor Microsoft moet je aan Halo 2, Splinter Cell, Duality en Project Ego denken.
Er zit een verschil in het soort spellen (of dat nou kiddy is of niet, dat zal me me reet roesten) en eerlijk gezegd hou ik van allebei, alleen heeft de Xbox bij mij een lichte voorkeur, mede gezien de al ingebouwde harddisk en netwerkkaart. En vergeet ook niet dat je na aankoop van een afstandbediening en receiver (c.q. dongle), ook de mogelijkheid hebt om DVD's te bekijken! Dat kan je niet op een GameCube (dus niet de Q
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
dan koop je toch gewoon een GC met SMB + 4 controllers en dan SSBM volgende week ? ..
dan heb je 2 spellen.. waar echt wel genoeg gameplay in zit om je tot na de vakantie te brengen .. en dan zijn er iig _genoeg_ spellen uit om weer te kopen (pikmin/sunshine/resident evil) ...
dan heb je 2 spellen.. waar echt wel genoeg gameplay in zit om je tot na de vakantie te brengen .. en dan zijn er iig _genoeg_ spellen uit om weer te kopen (pikmin/sunshine/resident evil) ...
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
voor mij maakt mogelijkheid om dvd's af te spelen niet uit, ik heb al losse dvd speler bij me tv! jammer genoeg nu anders was keuze makkelijker maarja!
Trouwens, je dacht toch niet dat je er uit zou komen door hier naar de meningen te gaan vragen, he? Iedereen zegt wel weer wat anders...
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Verwijderd
Ja, der hanger hier te veel fanboys rondOp zaterdag 18 mei 2002 12:32 schreef Armada het volgende:
Trouwens, je dacht toch niet dat je er uit zou komen door hier naar de meningen te gaan vragen, he? Iedereen zegt wel weer wat anders...
Hier een lijstje van komende XBOX titlels
Verwijderd
Je zult hier --geen-- eenduidig antwoord vinden (daarom gaat dit topic ook dichtOp zaterdag 18 mei 2002 12:30 schreef zorba het volgende:
voor mij maakt mogelijkheid om dvd's af te spelen niet uit, ik heb al losse dvd speler bij me tv! jammer genoeg nu anders was keuze makkelijker maarja!
Vorm je eigen idee welke je --nu-- wilt hebben. Let wel: over 1 jaar kun je de andere consoles op de 2de hands markt vinden
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()