Er zijn er nu al zoveel uit, ik ben benieuwd wat jullie mening is. Ikzelf zit te twijfelen tussen MOHAA en Jedi Knight 2.
Verwijderd
helemaal mee eensOp zaterdag 18 mei 2002 02:35 schreef M@NIC het volgende:
Tja..Mohaa uiteraard
Mohaaaaaaa
By far!!!
By far!!!
aahh durka durka durka
MOHAA?
ehm..
ehm..
" Play the violent strings of my symphony "
American McGee's Alice natuurlijk
Jedi Knight 2.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
hmm, moeilijk. Ik heb er 2 eigenlijk: RTCW en Mohaa.
Jedi Knight II !!! 100%
Default blanke hetero
Mohaa
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
MOHAA en ST EF + update
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Dat is bij iedereen anders, want het gaat om smaak 
Ik heb JKII nog nooit gespeeld, maar MoHAA vind ik heel cool
Ik heb JKII nog nooit gespeeld, maar MoHAA vind ik heel cool
The devil is in the details.
Q3
(ja ik blijf een Quaker)
Het is FRIET!
RTCW, dat was een leuk spel.
Die MoH:AA vond ik helemaal niks aan en voor de rest heb ik niet zo veel spellen met Q3 enigne gespeeld.
Die MoH:AA vond ik helemaal niks aan en voor de rest heb ik niet zo veel spellen met Q3 enigne gespeeld.
🌞🍃
JK2, om een paar redenen:
EAX Advanced HD, ik geloof dat MoH een andere, eerdere EAX vorm heeft
Grafisch veeel mooier, vergelijk ze maar eens. Raven heeft de Q3A engine veel beter opgepoetst voor JK2 dan de makers van MoH
Lightsaber, die ownt gewoon
Met force powers is de speelsnelheid veel hoger, vooral met force speed, wat wel zo fijn is (is niet zo ontiegelijk saai)
Je raakt waar je op richt, das met MoH wel een ander verhaal
Je kan tegen muren oplopen en de meest wonderbaarlijke acrobatische stunts uitvoeren met oefening, MoH is alleen lopen/springen
Grafisch veeel mooier, vergelijk ze maar eens. Raven heeft de Q3A engine veel beter opgepoetst voor JK2 dan de makers van MoH
Met force powers is de speelsnelheid veel hoger, vooral met force speed, wat wel zo fijn is (is niet zo ontiegelijk saai)
Je kan tegen muren oplopen en de meest wonderbaarlijke acrobatische stunts uitvoeren met oefening, MoH is alleen lopen/springen
STEF
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
ik zie RTCW anders geen lichtsaber lichteffecten maken. Speel JK2 maar eens, zet alles op max en je staat verstelt. RTCW heeft mij nooit zo versteld laten staan, en ik heb toch beiden op max detail gespeeld.
ST:EF, mohaa en jk2
alle drie fantastische games
alle drie fantastische games
If it ain't broken it doesn't have enough features
Verwijderd
is niet het geval, je hebt bij MOHAA ook hitzones, alleen zie je niet waar je ze raakt, je hebt geen zgn. gorezones. Let maar eens op online, SiQDiZ has pumped full of buckshot in the left hand by Demoniac.Op zaterdag 18 mei 2002 13:10 schreef GambitRS het volgende:
JK2, om een paar redenen:
dat speltje waar je uit dat kasteel ontsnapt en een hele hoop oosterburen molt hoe het dat ook weer. dat is mijn fav. op quake 3 engine
euhmmmm
Misschien word dit topic wat interessanter als iedereen er bij zet waarom hij/zij dat spel het leukst vind!
Dat is wat leuker dan de hele tijd Q3, MoHAA, RTCW & JKII langs te zien vliegen...
Dat is wat leuker dan de hele tijd Q3, MoHAA, RTCW & JKII langs te zien vliegen...
The devil is in the details.
Goed idee, marcoOp zaterdag 18 mei 2002 14:40 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Misschien word dit topic wat interessanter als iedereen er bij zet waarom hij/zij dat spel het leukst vind!
De reden waarom ik Alice goed vond is omdat het niet een shooter is (vind ik weinig aan) en de duistere (satanische)sfeer die er om hangt helpt ook heel goed mee en het verhaal is ook erg goed....
Q3 - Vette snelle actie beste shooter die dr is 
RTCW - Goed verhaal , betere graphics&actie als MOHAA imo.
RTCW - Goed verhaal , betere graphics&actie als MOHAA imo.
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .
MoH:AA, alleen jammer dat je door het spel heengestuurd word
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
sof2
jah ik speel m al
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Op zaterdag 18 mei 2002 15:55 schreef FMS het volgende:
>> Urban-Terror2.5 <<
de gameplay en de graphics roeleren.
*Schuey speelt onder de naam <DCF>Sir Killalot en overweegt deze te gaan changen in <DCF>Sir Suckalot..
op welke servers speel je meestal? ik ben lid van [JwW] en zit meetsal op ons clan server of op tQH.de.Op zaterdag 18 mei 2002 15:58 schreef Schuey het volgende:
[..]
right
*Schuey speelt onder de naam <DCF>Sir Killalot en overweegt deze te gaan changen in <DCF>Sir Suckalot..
meestal in de upnorth en stfu server en af en toe ook wel barry's world. lag free iig
Wat zou het eigenlijk kosten om je spel een Q3 engine te geven?
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Verwijderd
Qua echte game heb ik niks eigenlijk MOHAA lijkt me wel cool moet hem nog is kopen maar heb geen centjes.
Mijn favo mod is Bidforpower
ondanks dat Dragonball me niet veel interesseert.
Soldier Of Fortune 2
Het enige spel waar mensen als je er op schiet uit elkaar vallen op de manier waarop mensen waarop je schiet uit elkaar horen te vallen.
Het enige spel waar mensen als je er op schiet uit elkaar vallen op de manier waarop mensen waarop je schiet uit elkaar horen te vallen.
Pagina: 1