Hoi ik heb een Asus V7700 Deluxe (zo'n kaart met tv-in/out etc) nou vroeg ik me af kan ik mijn Playstation 2 niet simpel op die TV-in aansluiten? en dat ik dan ergens beeld vandaan krijg? zo ja, welk proggie zou ik daar voor moeten hebben? Op het moment heb ik mijn PS2 aangesloten op een TVkaart... extreem slecht beeld geeft dat, en elke keer als ik dat programma sluit loopt het vast. (PCTV Rave)
Tsja, ik zou zeggen, probeer het eens! Volgens mij kan het geen kwaad. Mocht het niet werken dan krijg je volgens mij alleen zwart beeld.
Ikzelf heb ook een 7700 deluxe en heb een keer een line in van andere pc hierop aangsloten. Dit werkte gewoon. Wie weet met jou playstation ook.
De weergave van het beeld zou je kunnen verzorgen met het progje "Asus Live" wat je bij de videokaart is geleverd. Heb je deze niet meer dan kan je die downloaden vanaf de asus site
Ikzelf heb ook een 7700 deluxe en heb een keer een line in van andere pc hierop aangsloten. Dit werkte gewoon. Wie weet met jou playstation ook.
De weergave van het beeld zou je kunnen verzorgen met het progje "Asus Live" wat je bij de videokaart is geleverd. Heb je deze niet meer dan kan je die downloaden vanaf de asus site
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640