dag mensen..
Is er hier al wat bekent over die nieuwe Beta bios voor de 8K3A/+ die het volgende zou fixen:
Ik heb de bios voor jullie en die download je hier
[off topic]
Geheel eigen risco
[/off topic]
Ik heb hem zelf nog niet getest vind ik het nu een beetje te laat voor maar ik heb tests gezien en gemerk dat het wel degelijk de fbs probs fixt en je mem timings ook beter ondersteund maar ook gelezen dat bij de ene de sisoft mem bench slechter werdt en bij de andere just beter......
dus vertel mij het maar.. maar ik gaat hem ff testen morgen... maar die keuze laat ik jullie vrij in....
Greetz moi
Is er hier al wat bekent over die nieuwe Beta bios voor de 8K3A/+ die het volgende zou fixen:
- Epox Users: Please give us ur feedback on this bios ,i didnt do much testing but it should fix the 143-165 FSB & maybe gain a bit of performance from using fast-fastest & turbo settings.
Ik heb de bios voor jullie en die download je hier
[off topic]
Geheel eigen risco
[/off topic]
Ik heb hem zelf nog niet getest vind ik het nu een beetje te laat voor maar ik heb tests gezien en gemerk dat het wel degelijk de fbs probs fixt en je mem timings ook beter ondersteund maar ook gelezen dat bij de ene de sisoft mem bench slechter werdt en bij de andere just beter......
Greetz moi