Nopjes toshiba laptop

Pagina: 1
Acties:

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-02 09:18

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Topicstarter
Heeft iemand enig idee waar je die rubberen 'nopjes' voor Toshiba notebooks, die dingen die op je 'mouse-pointer' zitten, kan vinden, geen winkel verkoopt ze en online heb ik ze ook nog niet te koop gevonden!

adr opleidingen en meer adr opleidingen

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-08 18:13
Dat kleine joysticky ?

Waarschijnlijk kan je die nogwel van oude 2e hands Toshiba's jatten (ff op net zoeken) of je moet ff de distru van Toshiba in NL bellen...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

Je kunt ook ff een mailtje sturen naar Toshiba.. Misschien zijn ze wel helemaal niet los verkrijgbaar.. Loop jij een beetje voor Jan L#l te zoeken :)

• mvdejong
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11-2024

mvdejong

When does the hurting stop ?

Anders moet je een bezitter in je buurt vragen, je krijgt iets van 8 van die G-spot covers bij een nieuwe.

The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08 11:58

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Mexico stad is me iets te ver, maar welke kleur dacht je aan?

Verwijderd

Heb er hier nog wel een stel liggen, geloof ik. Alleen is mij Mexico-stad ook wel wat ver weg... :)

• sonny
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-03 07:59

sonny

Life's not over till you_

Ik heb er ook nog een stel liggen :) , welke kleur wil je hebben?

Intel I7-7700k, ASUS Z270 Mark 1, Asus Turbo GTX1060 6GB, 16GB Corsair, Samsung M2 960Evo, Asus MX25AQ, Haf 912 plus, coolermaster 600W.

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-02 09:18

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Topicstarter
Op zaterdag 18 mei 2002 12:46 schreef sonny het volgende:
Ik heb er ook nog een stel liggen :) , welke kleur wil je hebben?
Op zaterdag 18 mei 2002 12:40 schreef Kippenijzer het volgende:
Mexico stad is me iets te ver, maar welke kleur dacht je aan?
Kleur maakt me eigenlijk helemaal niks uit! Ik heb nu een groene met een gat der in gesleten....
Alles is beter!
Ik ben trouwens de komende maand (vanaf 20 mei) in Nederland, dan zal ik via ICQ kontakt met jullie zoeken!

PS: hebben jullie nog een ideeen wat ik met mijn vriendin in Nederland kan doen? Zie ook http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/494236

adr opleidingen en meer adr opleidingen

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08 11:58

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Ik zie dat je in Groningen komt, ikke woon daar, dus dan kun je er wel een paar op komen halen... Pakken we wel een terrasje.. Ik verwachtte eerst dat Mexico stad een grap was :)

En wat je met je vriendin kunt gaan doen? Nou, ik zou zeggen, bezoek iets anders dan Groningen (of zijn jullie 17?)

Verwijderd

He, er gaat niets boven Groningen natuurlijk! Als je 's avonds in de stad bent is het supergezellig. Veel leuke restaurantjes, bioscopen, en, geen sluitingstijden voor de kroegen!!

On-topic: ik heb geen idee waar je die clitcovers kan halen, ik kreeg er drie bij mn toppie. Misschien bij toshiba?

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
heh, ik heb hier ook nog een hele zak (20 stuks ofzo) in grijs groen en rood ;)
Pagina: 1