Juist wél pop-ups om mijn compu.

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07-09 17:31
Ik izt met een probleem. Ik moet op mijn computer ervoor zorgen dat ik ongeveer elke 5 minuten een pop-up krijg. En voor de grap moet ik zelf ook nog eens bepalen waarvan. Nu weet ik hoe ik een pop-up moet maken etc. Maar een andere voorwaarde is, is dat het op de achtergrond moet draaien. Nu was mijn idee om in msconfig (Win98) een webpagina met het opstarten te laden en die met een meta refresh een pop-up te laten krijgen voor elke 5 minuten. Maar ik krijg niet een website in de taakbalk. Is er een manier om dit te bereiken of misschien een andere oplossing?
bij voorbaat dank...

• random
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:53

random

Lost his marbles

Misschien op je active desktop een pagina met een refresh, en die active desktop zo klein mogelijk maken en rechtsonderin je beeldscherm drukken? (just guessing)

I'm not in denial, I'm just selective about the reality I choose to accept - Calvin and Hobbes

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07-09 17:31
Op zaterdag 18 mei 2002 00:43 schreef random het volgende:
Misschien op je active desktop een pagina met een refresh, en die active desktop zo klein mogelijk maken en rechtsonderin je beeldscherm drukken? (just guessing)
Tja, is al een goed alternatief! Nog andere?

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Voor dit sooort acties zul je zelf de literatuur er op na moeten slaan. Maar omdat ik niet te lame ben een linkje: http://www.hotscripts.com/Detailed/9897.html oftewem de hidden popup spawner.

Dit topic is gesloten.