Toon posts:

Abit kx7-333(R) wanneer & hoe duur?

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Weten jullie misschien wanneer de Abit kx7-333 uitkomt in Nederland? Tis een 333 mobo met een Via KT333 chipset. Reviewers waren heel erg te spreken over dit product en in de pricewatch.com kost hij $94 tot $151. Ik gok zelf dat ie in Nederland zo'n 120 tot 190 euro gaat kosten.

Als je iets interressants over dit mobo te melden hebt, meld het dan aub hier ;).

Ik heb ook begrepen dat er nog een KT333a ofzo uit zou komen, die zou agp 8x ondersteunen en nog wat extra funky shit :P.

• KBDE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:50
Vat dit aub niet op als een flame, maar koop toch aub geen abit board... er zijn zo gigantisch veel problemen met die boards dat hou je niet voor mogelijk...
is jammer dat abit nog altijd zo'n goeie naam heeft.. ze gebruiken low budget onderdelen en houden zich daarbij niet eens aan de specificaties... :(

Ik zou heel goed kijken naar mainboards van andere merken, maakt absoluut niet uit welk ander merk, maar aub geen abit :'(

Maar goed, je hoeft mij niet te geloven, ga naar de officiele nieuwsgroepen / forums...

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:52
Op zaterdag 18 mei 2002 01:01 schreef KBDE het volgende:
Vat dit aub niet op als een flame, maar koop toch aub geen abit board... er zijn zo gigantisch veel problemen met die boards dat hou je niet voor mogelijk...
is jammer dat abit nog altijd zo'n goeie naam heeft.. ze gebruiken low budget onderdelen en houden zich daarbij niet eens aan de specificaties... :(

Ik zou heel goed kijken naar mainboards van andere merken, maakt absoluut niet uit welk ander merk, maar aub geen abit :'(

Maar goed, je hoeft mij niet te geloven, ga naar de officiele nieuwsgroepen / forums...
Onderbouw eens je mening, wat is er zo lowbudget aan :? Iedere mobo-bakker gebruikt natuurlijk de goedkoopste onderdelen om zo veel mogelijk winst te maken. Als jij niet weet dat er bijv een Abit board in je kast zit en hij draait stabiel, en je denkt dat het een Epox is. Dan ben je lekker dom bezig :P.

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Abit moederborden zijn juist van de beste kwaliteit. Ze presteren bijna altijd als het beste, ze zijn het best geschikt voor overclocken, ze bieden meer keuzes in de Bios dan bijna alle andere moederborden. Ze houden zich aan de specificaties, iets wat Epox niet doet. Op alle Abit moederborden kan je een groot formaat koeler kwijt, bv Alpha Pal 8045. Bij verschillende Asus moederborden kan dat niet. Voor al die kwaliteit betaal je natuurlijk, en daarom ligt de prijs van het Abit moederbord hoger. Opvallend is dat ELK Abit moederbord een winnaar is. Dat kan je van geen ander moederbordenfabricant zeggen.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:52
Op zaterdag 18 mei 2002 01:33 schreef silentsnow het volgende:

[..]

Abit moederborden zijn juist van de beste kwaliteit. Ze presteren bijna altijd als het beste, ze zijn het best geschikt voor overclocken, ze bieden meer keuzes in de Bios dan bijna alle andere moederborden. Ze houden zich aan de specificaties, iets wat Epox niet doet. Op alle Abit moederborden kan je een groot formaat koeler kwijt, bv Alpha Pal 8045. Bij verschillende Asus moederborden kan dat niet. Voor al die kwaliteit betaal je natuurlijk, en daarom ligt de prijs van het Abit moederbord hoger. Opvallend is dat ELK Abit moederbord een winnaar is. Dat kan je van geen ander moederbordenfabricant zeggen.
Ik heb zelf een Abit :P, dus ik weet waar over ik praat maar ik moest een andere mobo-bakker er bij halen die ook dit soort producten maakt.

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:46

ErA

Ja uhm, ik vind het toch vreemd. Dat Abit moederboarden altijd geprezen worden enzo dat jij dit zegt. Ik heb er nu 1 al 2 jaar (Abit KT7) en hij is super stabiel nooit geen problemen mee gehad. En super makkelijk in gebruik/overklokkken. Mijn volgende comp wordt weer een Abit 8-)

Verwijderd

Het is verstandig om eerst eens een paar reviews te lezen. De laatste tijd is het niet meer zo dat Abit of Asus per definitie de beste boards maken. Ik zou zelf op dit moment waarschijnlijk voor een Gigabyte kiezen (prijs / prestatie). Ik bedoel dus te zeggen dat niet ELK Abit moederbord een winnaar is.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 20:18
Ga hier maar verder: [topic=473386/1/25] Even de search gebruiken eer je een nieuw topic opent.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.