Wat is er mis met Apache??
Trouwens niet echt een vraag voor Professional Networking, maar meer voor de search
Trouwens niet echt een vraag voor Professional Networking, maar meer voor de search
Wees consequent, maar niet altijd
Heb mn hele lannetje op w2k draaien en om er nog een bak naast te zetten zie ik nie zittenOp vrijdag 17 mei 2002 23:23 schreef Ook het volgende:
Wat is er mis met Apache??
Apache is er ook gewoon voor Win32....KlikOp vrijdag 17 mei 2002 23:25 schreef BMFT200 het volgende:
[..]
Heb mn hele lannetje op w2k draaien en om er nog een bak naast te zetten zie ik nie zitten
O ja....Op vrijdag 17 mei 2002 23:26 schreef Mark het volgende:
[..]
Apache is er ook gewoon voor Win32....
Kzie ut. En whatabout de security. Een combinatie met MS levert wrs wel een risico opOp vrijdag 17 mei 2002 23:28 schreef Ook het volgende:
Hier kan je em pakken:
http://www.apache.org/dist/httpd/binaries/win32/
IIS is niet buggy, zolang je m maar beetje bijhoud/updated
Jij was degene die het bij windows2000 wilde houden!Op vrijdag 17 mei 2002 23:31 schreef BMFT200 het volgende:
[..]
Een combinatie met MS levert wrs wel een risico op
Verwijderd
InderdaadOp vrijdag 17 mei 2002 23:33 schreef DJSmiley het volgende:
en dan nu de grote vraag.Op vrijdag 17 mei 2002 23:35 schreef BMFT200 het volgende:
Ja, maar daar heb je ongeveer een dagtaak aanBen MS een btje beu met patches en lockdowns
![]()
![]()
Wat wil je met die webserver doen?
PHP -> IIS, OmniHTTPd, Apache, ...
ASP / ASP.net > IIS
overigens is het bijhouden van IIS echt niet zo vermoeiend als jij denkt... kost je misschien evenveel tijd als de configfiles van Apache instellen
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
STATEMENT VAN HET JAAROp vrijdag 17 mei 2002 23:33 schreef DJSmiley het volgende:
'k draai al een hele tijd apache op een w2k workstaion build die ik misbruik als server, werkt prima.
tenzij je .asp wil scripten, dan moet je chilisoft extenties instaleren en zo.
Apache is goedkoper voor mij dan IIS want dan moet ik server draaien. Alternatief zou ook iPlanet kunnen zijn (de netscpae server).
maar geef eens antwoord op de eerder gestelde vraag, wat wil je met de webserver nou eigenlijk doen?
[edit typos]
tenzij je .asp wil scripten, dan moet je chilisoft extenties instaleren en zo.
Apache is goedkoper voor mij dan IIS want dan moet ik server draaien. Alternatief zou ook iPlanet kunnen zijn (de netscpae server).
maar geef eens antwoord op de eerder gestelde vraag, wat wil je met de webserver nou eigenlijk doen?
[edit typos]
I´d rather be a hypocrite than the same person forever (Yauch)| 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Ik draai hier al tijden Apache op een W2k bak. PHP erbij, MySQL ernaast, huppa, draait als een tiet!
Als security een issue is, maak dan wat usertjes aan met beperkte rechten en draai Apache, MySQL als die users.(afgebakende stukken op je HD etc, NTFS, je kent het wel (hoop ik voor je
)
Bij mijn weten was er een maandje of wat geleden een bugje in Apache die in theorie een beetje leek op het gat waar Code Red gebruik van maakte, maar er was dus al erg snel een update en er zijn geen known exploits voor die bug afaik.
Bovendien, als je slim bent zoals ik
dan draai je die services als restricted user en is de mogelijke schade redelijk beperkt. (mits je backups hebt uiteraard)
Als security een issue is, maak dan wat usertjes aan met beperkte rechten en draai Apache, MySQL als die users.(afgebakende stukken op je HD etc, NTFS, je kent het wel (hoop ik voor je
Bij mijn weten was er een maandje of wat geleden een bugje in Apache die in theorie een beetje leek op het gat waar Code Red gebruik van maakte, maar er was dus al erg snel een update en er zijn geen known exploits voor die bug afaik.
Bovendien, als je slim bent zoals ik
Dit is geen Professional Networking & Servers.
Deze gaat op slot omdat er te veel topics hier gestart worden, die hier helemaal niet horen.
Deze gaat op slot omdat er te veel topics hier gestart worden, die hier helemaal niet horen.
PNS is voor 'Advanced' vragen. Dat houd dus in, dat het een 'zwaar topic' moet zijn, wil het topic in PNS blijven. Om dit nog even te verduidelijken, hier wat dingen die sowieso al niet PNS zijn:
Apache
PHP
MySQL
IIS
Een Windows98 PC die 1 uur per dag aanstaat
Windows XP Prof. waar photoshop niet op wil installeren.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()