Hallo ik heb hieronder een DFD staan, en nu is mijn vraag weet iemand of de toewijzing of afwijzing een uitgaande stroom betreft of zijn dit 2 aparte uitvoeren ? wie ?
DFD -> DataFlow Diagram... diagrammetje waarin je kan zien hoe de gegevens het systeem binnenkomen, doorlopen en verlaten... Heel vies... alleen voor als je echt niets, niets maar dan ook niets beters te doen hebt...
Ik zie geen DFD? Hoe weet ik nou wat je bedoelt?
Ik zie geen DFD? Hoe weet ik nou wat je bedoelt?
Reporter: Mister Gandhi, what do you think of western civilisation?
Gandhi: I think it would be a good idea
Mischien is de topicstarter een beetje dyslectisch, en bedoelt hij DVD ? In dat geval: Verkeerde forum
Ligt er maar net aan hoe je een afwijzing of toewijzing hebt gedefinieerd.Op vrijdag 17 mei 2002 22:29 schreef jawde het volgende:
Hallo ik heb hieronder een DFD staan, en nu is mijn vraag weet iemand of de toewijzing of afwijzing een uitgaande stroom betreft of zijn dit 2 aparte uitvoeren ? wie ?
Als toewijzing bijv. een boolean is (true = toegewezen, false = afgewezen) dna heb je aan 1 stroom genoeg.
is een toewijzing bijv. een (ik gok maar wat) reserveringid, naam, stoelnr.) en een afwijzing weer iets anders, dan heb je 2 stromen nodig...
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Ligt er toch aan of het een besturingsstroom of een gegevensstroom betreft?
Heb ook systeemontwikkeling op school, maar ik ben er niet echt goed in.
Heb ook systeemontwikkeling op school, maar ik ben er niet echt goed in.
Pagina: 1