[CM] 2x 3mm acryl op elkaar

Pagina: 1
Acties:

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Topicstarter
Ik wil voor mijn case aan 1 zijkant de plate vervangen (helemaal) door acrylglas, daar wil ik een logo in maken, en in de zijkant ledjes zodat het gaat oplichten, maar ook de zijkant gaat oplichten, dus zoiets als een glowpad. Maar ik heb tot nu toe alleen 3mm acryl glas gezien, en aangezien dat al errug duur is, wil ik niet weten hoeveel 5/6mm kost :Y)
Ik heb eerder in glowpad topics gezien, dat men 2 platen had, opelkaar en daartussen het logo :? Van wat is die logo? En hoe "plak"/bevestig je die platen?

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Tis volgens mij erg moeilijk om die platen zonder luchtbellen aan elkaar te krijgen... Ik zou't ook wellus wille wete...

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

Verwijderd

gebruik de search zou ik zeggen zijn genoeg topics over geweest

• ND863

ND863

Topicstarter
Op vrijdag 17 mei 2002 23:04 schreef dot_goeroe het volgende:
gebruik de search zou ik zeggen zijn genoeg topics over geweest
Ik vind alleen topics over case mods met plexi erin, hoeveel et kost, hoe dik, maatr niet over 2 opelkaar plakken :?

• Lethal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-04-2019
Probeer met een dremel in de achterste ruit het logo te frezen.

Is maar een ideetje, zelf nog nooit geprobeerd.

• Lethal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-04-2019
Achterkant van voorste ruit

;)

• ND863

ND863

Topicstarter
:? jajaaaaaa?? :? Okeey, dat logo boeit me nu minder, maar als je 2 plexi (of acryl? :?) op elkaar plakt, met wat plakken? Dat plak kun je dan toch zien? Zo niet, dan kun je hem toch zien, wanneer er licht van de zijkant komt :? :7

Verwijderd

je ziet het altijd,

Een mogelijkheid is een hoek van 45 graden maken zodat beide platen presies in een hoek van 90 graden op elkaar passen, wel een gekut @ 3mm ;)

• ND863

ND863

Topicstarter
Op dinsdag 21 mei 2002 14:42 schreef DigitalFX het volgende:
je ziet het altijd,

Een mogelijkheid is een hoek van 45 graden maken zodat beide platen presies in een hoek van 90 graden op elkaar passen, wel een gekut @ 3mm ;)
Een andere bevestiging dan? :7 (klemmen :? maar dan zit er lucht tussen, en ik weet niet of de licht geleiding dan nog oke is...)

Maar wat bedoel je nou met een hoek van 45 graden? De platen moeten wel plat opelkaar heh :))

Verwijderd

Waarom moet het zo dik zijn dan? Je kan gewoon 1 plaat van 3 mm pakken en daar in de achterkant het logotje inmaken. Bij de marskramer hier hebben ze soort van stikkers voor wat jij bedoelt voor op het raam, ze geven dan een beetje een dof effect. Je kan ook een stuk metaal pakken, daar het logotje uithalen dan (met wat karton aan de randjes) vastklemmen op je plaat (Heel stevig, als het schuift krast het) en dan met een schuurmachine eroverheen gaan, dan krijg je ook dat effect

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 22:23 schreef Scyth het volgende:
Tis volgens mij erg moeilijk om die platen zonder luchtbellen aan elkaar te krijgen... Ik zou't ook wellus wille wete...
Is het niets om de 2 platen aan de rand aan elkaar te kitten en ertussen vullen met demi-water? platen zo strak mogelijk tegen elkaar aan drukken en dan de bovenkant te kitten.

• ND863

ND863

Topicstarter
Op dinsdag 21 mei 2002 15:33 schreef Thorry het volgende:
Waarom moet het zo dik zijn dan? Je kan gewoon 1 plaat van 3 mm pakken en daar in de achterkant het logotje inmaken. Bij de marskramer hier hebben ze soort van stikkers voor wat jij bedoelt voor op het raam, ze geven dan een beetje een dof effect. Je kan ook een stuk metaal pakken, daar het logotje uithalen dan (met wat karton aan de randjes) vastklemmen op je plaat (Heel stevig, als het schuift krast het) en dan met een schuurmachine eroverheen gaan, dan krijg je ook dat effect
Hij moet zo dik zijn omdat er 3/5mm leds in de zijkant moeten, zo licht de zijkant en het logo op, dus met dat plakken word geen optie.

GVE > Met dat demiwater, hoe moet ik de ledjes dan tussen doen? (die komen in aanraking met water, maar das geen probz) Maar dat stukje moet ik dus ook dicht kitten.... :7 Maar dat demiwater ertussen doen lijkt me nou ook niet zo makkelijke job... :7

Pagina: 1