Ik had Ali G indahouse op cdtje gebakken en in mn dvd afgespeeld toen ik hem na het kijken eruit haalde was de cd super warm! over de 20graden (opgemeten) is dit normaal ofzo??
Verwijderd
20 graden is kamertemperatuur?Op vrijdag 17 mei 2002 22:04 schreef SilentSniper het volgende:
Ik had Ali G indahouse op cdtje gebakken en in mn dvd afgespeeld toen ik hem na het kijken eruit haalde was de cd super warm! over de 20graden (opgemeten) is dit normaal ofzo??
Mijn CD's / DVD's worden trouwens ruim 60 graden schat ik, bij intensieve belasting.
CD's/DVD's worden gewoon heel warm, omdat ze zo hard ronddraaien. Daar kun je verder ook niet veel aan doen(je kunt de speler op een wat lagere snelheid zetten, voor hoe dat moet zie search)
De kamer temp ligt hier wat hoger
6 pc's op 1 slaapkamer tja mn cpu is 52graden en cpu fan speed 3947 das ook wel veel.... maarja ik doe er wel wat fans bij in!
Verwijderd
dat is nog nergens voor nodig? Heb hier ook alles draaiend altijd op mijn slaapkamer, echt geen rede om meer fan's neer te zetten. Mijn fan's hier draaien allemaal op 5volt, dus daar komt dan wel meer warmte vanaf heOp vrijdag 17 mei 2002 22:08 schreef SilentSniper het volgende:
De kamer temp ligt hier wat hoger6 pc's op 1 slaapkamer tja mn cpu is 52graden en cpu fan speed 3947 das ook wel veel.... maarja ik doe er wel wat fans bij in!
Pagina: 1