Half-irc en Halflife 1.1.0.9 dood

Pagina: 1
Acties:

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-01 10:50
Sinds de update werkt dit superhandige progje niet meer, ik gebruikte versie 1.40 en 1.50.

Wie gebruikte dat progje ook, en heeft ook dit probleem, en misschien de oplossing wel?

• Stefke
Dank u wel :)

Dus: wie kent Half-irc, een HL overlay voor mIrc (je krijgt dan irc over je HL-screen).

Ik baal dat het niet meer werkt sinds de update

Verwijderd

Sorry, maar dit word gezien als cheat.
Helemaal in teamplay. (wars ed.)
;(

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Op maandag 20 mei 2002 14:43 schreef MagicMagicM het volgende:
Sorry, maar dit word gezien als cheat.
Helemaal in teamplay. (wars ed.)
;(
haha, daar gaan we weer

Verwijderd

Tja, ik heb het ook niet bedacht.. Gebruikte zelf ook Half-irc, en heus niet om te cheaten. |:(

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Op maandag 20 mei 2002 14:57 schreef MagicMagicM het volgende:
Tja, ik heb het ook niet bedacht.. Gebruikte zelf ook Half-irc, en heus niet om te cheaten. |:(
oh en waarom zijn Roger Wilco en Teamspeak etc. dan geen cheats? :\ kun je ook praten en posities doorgeven als je dood bent

• Stefke
Dit wordt helemaal niet gezien als cheat! Clanbase zelf heeft Halfirc op hun site gepromoot man. Daarbij valt het in dezelfde categorie als voicecomm software waar ook niets mee mis is, en waar zelfs regels voor zijn (nl. software van derden die geen invloed op het programma HL hebben)

Aub geen onzinnige discussie hierover.

Ik merk dat er nog meer mensen zijn die het kennen.

MagicmagicM gebruik jij het nog? Bij mij werkt het dus niet meer

Verwijderd

Nee, bij mij werkt het ook niet meer. Volgens mij heeft Valve toch echt HL.exe ofzo aangepast zodat er geen externe appz mee kunnen samenwerken. Mede voor anti-cheat dus. Veel nieuwe wallhacks hadden ook on-screen display in Half-life.

• Stefke
Het zou inderdaad kunnen wat je zegt. Dan heeft een gebruiker van HL-irc dus te lijden onder de cheaters, ach ja, als dat zo is, so be it.

Maar misschien komt er nog een keer een update van dit superhandige progje, en anders pech
Pagina: 1