Toon posts:

geforce2 GTS of ULTRA

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
welke is beter
Hercules 3D Prophet II GTS 64mb
of
Gainward CardExpert Geforce II Ultra 64 mb

ik kan de hercules krijgen voor 1100 en de
gainward voor 1150
Please help me

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
de ultra is stukken sneller dan de gf2. het maakt echt veel uit. nu in spellen is vooral de performance winst in hogere resoluties maar met toekomstige systeem eisender spellen ga je ook duidelijk het verschil zien tussen de 2 in lagere resoluties.

over het merk kan ik niks zeggen die ken ik niet nl. hercules is goede kwaliteit. maar de ultra zal zeker sneller zijn.

aangezien de meeste bordjes nu meestal gewoon de reference borden die nvidia geeft maakt denk ik dat het merk niet zoveel uitmaakt

Verwijderd

MM, Ultra sneller, maare bij welke winkel haal je die ??? >:)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hem bij microdirect besteld
www.microdirect.nl.
alleen op hun internet site staat nog niet dat ze hem hebben, maar in de winkel zeggen ze dat ze hem wel kunnen leveren. dus...

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:26
Nou, laat het ff weten, ben wel benieuwd, want volgens mij kan dat echt nooit voor dat geld (en de grote merken komen toch pas eind van de maand met een Ultra, dan zal Gainward er nu al 1 verkopen ver onder de prijs?)

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Topicstarter
nee, microdirect koopt hem in voor 850
en ik koop hem van microdirect voor 1150
dus dat is 300 piek winst voor microdirect
maar volgens mij maakt microdirect beloftes die ze niet waar kunnen maken
want ik zou hem dinsdag 3 october krijgen

Verwijderd

Beetje vaag.... de Ultra.. denk het ook nog niet nee. 3Oktober volgend jaar mischien ja..haha ... nee maar ik ga niet meer voor zo'n Part. spullen. ik heb nou een 3D Labs Oxygen GVX420 Met 256MB Geheugen en een USB monitor aansluiting, ik zou bij normaal genruik hier wel langer als een half jaar mee doorkomen, een GTS Ultra komt mischien over een maand pas uit, terwijl de GeForce 3 (NV 20 en 25) al op de loer liggen.

..................................................
ChukE ( http://www.cultdeadcow.com )
Pagina: 1