[WC] Cool Idee?

Pagina: 1
Acties:

• Perphide
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-04-2024
Ik had ff misschien iets leuks bedacht waarvan ik nog nooit eerder iets had gezien hierzo, misschien heeft iemand het allang (lijkt me gek van niet) maar waarom doe je niet gekleurde ranja door het water heen dan heb je namelijk je vloeistof ook gekleurd... is dit mooi of word het er super smerig van?

Heeft iemand er een plaatje van als iemand het al had?

Verwijderd

dat is smerig!!

Verwijderd

kan je beter inkt ofzo nemen lijkt me ;)

• Perphide
tja ranja plakt maar er is vast wel iets dat niet plakt ofzo.... of is dit slecht voor je zooitje?

Verwijderd

inkt plakt ook. (toch?)

Verwijderd

kleurstof wordt al vaker gebruikt, zelfs in UV :)
leuk idee verder. altijd leuk als je een goed plan hebt. jammer dat het wiel al snel voor de 2e keer wordt uitgevonden :)

• Perphide
Op vrijdag 17 mei 2002 20:51 schreef SuiCid4L_MaNiaC het volgende:
inkt plakt ook. (toch?)
Ja klopt inkt gaat langs de randen zitten en je krijgt dan strepen...

• Perphide
Op vrijdag 17 mei 2002 20:51 schreef Peltier het volgende:
kleurstof wordt al vaker gebruikt, zelfs in UV :)
leuk idee verder. altijd leuk als je een goed plan hebt. jammer dat het wiel al snel voor de 2e keer wordt uitgevonden :)
Laten we de dremel nog maals uitvinden! maar dan 3x zo goed koop! :)

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 20:53 schreef SilentSniper het volgende:

[..]

Laten we de dremel nog maals uitvinden! maar dan 3x zo goed koop! :)
Is al gedaan, en dan staat er Black & Decker op ipv Dremel... (complete set a 21 Euro bij de Praxis enkele weken geleden)

Verwijderd

zou je [topic=496542/1/25] erook doorheen kunnen gooien? :D

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-02 15:08

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Hee, als je gekleurd water wilt, moet je dus niet met inkt of verf aan de slag... (tenzij het goede daarvoor geschikte verf is :?) maar met crêpepapier.

Koop een stuk blauw of zorg dat je ma het in huis heeft, en dat moet je dan gewoon in een grote emmer water hangen. Het kleurt er diepblauw van en het bezinkt of ontkleurt niet!

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 21:09 schreef Dark Blue het volgende:
Hee, als je gekleurd water wilt, moet je dus niet met inkt of verf aan de slag... (tenzij het goede daarvoor geschikte verf is :?) maar met crêpepapier.

Koop een stuk blauw of zorg dat je ma het in huis heeft, en dat moet je dan gewoon in een grote emmer water hangen. Het kleurt er diepblauw van en het bezinkt of ontkleurt niet!
goed idee !!

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Hehe, plots komen er weer leuke sint-maarten avonden in me op >:)

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 21:33 schreef Scyth het volgende:
Hehe, plots komen er weer leuke sint-maarten avonden in me op >:)
je bent niet de enige :D

wij gingen altijd laat, dan belde je aan; ff 2 regeltjes zingen. Dan zeiden ze; oh tis al zo laat, neem de hele shit maar mee :D

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 21:09 schreef Dark Blue het volgende:

idd, Daar kan je ook je haar mee kleuren (als het blond is dan, want anders zie je het niet ;))

Maar je kan ook gewoon rood, groen, geel, paars e.d. doen hoor, niet alleen blauw :)

• Perphide
Op vrijdag 17 mei 2002 22:04 schreef EviL_SiqKNeSS het volgende:

[..]

idd, Daar kan je ook je haar mee kleuren (als het blond is dan, want anders zie je het niet ;))

Maar je kan ook gewoon rood, groen, geel, paars e.d. doen hoor, niet alleen blauw :)
Uiteraard groen want mn hele pc word zwart/groen foto's komen nog wel!

Verwijderd

maar piepschuim bolletjes ofzo kan niet he ? :/

• Perphide
Op vrijdag 17 mei 2002 22:13 schreef MasterOverdrive het volgende:
maar piepschuim bolletjes ofzo kan niet he ? :/
Kan je beter plastic bolletjes doen... piep schuim als het nat ward gaat toch uitzetten en daarna uit elkaar vallen? zoiets? lijkt me wel.. plastic is misschien te zwaar....
maar zou je kunnen proberen

• Krankenstein
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-01 20:39
Piepschuim zet toch niet uit als het nat wordt?

Je moet gewoon waterverf gebruiken. Die kan je uit een goedkope verfdoos halen (dat is dan in vaste vorm) en oplossen.

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 22:24 schreef SilentSniper het volgende:

[..]

Kan je beter plastic bolletjes doen... piep schuim als het nat ward gaat toch uitzetten en daarna uit elkaar vallen? zoiets? lijkt me wel.. plastic is misschien te zwaar....
maar zou je kunnen proberen
maar plastic is zo hard, en nee, piemschuim zet niet uit, en het zal ook niet uitelkaar vallen als het nat word omdat die bolletjes zo klein en samen gedrukt zijn. Normaal piepschuim bestaat uit bolletjes en die bolletjes bestaan niet weer uit bolletjes ;) dus die bolletjes zijn 1 geheel. En als je er nou daarvan een paar ingooit kan je lijkt me zien of het goed flowt. En als het vast komt te zitten in de pomp, dan is het niet zo hard dat het de pomp kapot maakt maar dan gaat het balletje kapot :D

• jbcyber
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-02 12:57
Ik weet niet of je ooit al eens een milk shake apparaat hebt gezien. Maar door die leidingen loopt ook een soort ranja om de milk shake op smaak te brengen. De slangen die daar voor gebruikt worden worden na +/- een half jaar vervangen omdat ze dan gewoon smerig zijn. Lijkt me dus niet zo'n goed idee zelf want om iedere keer nieuwe slangen te kopen is ook zonden.

Verwijderd

ecoline

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-02 11:44
crêpe papier is het beste. Water kleur ik al tijden op deze manier en er zijn geen nadelen te vinden :)

Je kan gewoon een stukkie crêpepapier in een kousje ofzo stoppen en die in je reservoir leggen of iets anders. Dan is je water zo in de goede kleur. :Y)

• Sneaky_Dill
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-02-2025
Op vrijdag 17 mei 2002 21:06 schreef MasterOverdrive het volgende:
zou je [topic=496542/1/25] erook doorheen kunnen gooien? :D
Dit wil ik ook wel weten :)
'UV Water' is natuurlijk veel beter dan gewoon gekleurd water ;)

Heb een upgrade nodig =/

Pagina: 1