Remember there are no stupid questions, just stupid people...
Verwijderd
Euhm.. installeren, en dan bijv 'xlock -mode matrix'Op vrijdag 17 mei 2002 20:48 schreef Platel het volgende:
Hoe kan ik xlock starten als screensaver binnen windowmaker?
Wat ik wil is dat er een password ingevoerd moet worden als ik een tijd mijn pc niet gebruik.
Aan .xinitrc ff de regel 'exec xlock' toevoegen
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Ik wil hem automatisch bijvoorbeeld na 5 minuten laten starten, dus niet handmatig xlock intypen
Verwijderd
leek me idd ook al duidelijk, hoe je hem moet starten weet je uiteraard zelf ook wel!!Op vrijdag 17 mei 2002 21:28 schreef Platel het volgende:
Ik wil hem automatisch bijvoorbeeld na 5 minuten laten starten, dus niet handmatig xlock intypen
[ontopic]
Weet het niet, wil het idd ook wel eens weten! Draai ook WM en xlock..., anders zoek eens op Google
Verwijderd
Is dit wat? Moet je alleen 'xautolock' even installerenOnder X kan xautolock dat voor je doen.:
Ik gebruik het vanuit ~/.xsession als volgt:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8/usr/X11R6/bin/xautolock \ -time 30 \ -locker 'xlock -enablesaver -allowaccess -mode blank' \ -corners 00++ \ -cornerdelay 2 \ -cornerredelay 10 \ -cornersize 20 \ &
Ik zal het eens apt-get'ten als ik thuis ben.
Bedankt!
Bedankt!
Verwijderd
Heb hier net ook dan maar even onder FreeBSD "xautolock" geinstalleerd en het werkt allemaal prima!!Op vrijdag 17 mei 2002 21:37 schreef Platel het volgende:
Ik zal het eens apt-get'ten als ik thuis ben.
Bedankt!
Pagina: 1