Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Verwijderd
Helaas kun je de adapter alleen aan een com-poortje hangen. Volgens mij zijn er geen alternatieven! Het gaat erg traag, maar m'n comp staat toch dag en nacht aan, dus 'snachts opladen en inladen!
Uhuh, heb wel eens zoiets gezien op het net ja, maar ik heb geen zin om er teveel geld aan uit te geven, dan maar wat langzamerOp vrijdag 17 mei 2002 20:26 schreef kariem112 het volgende:
je kan een usb kabeltje kopen, daar past die sandisk gewoon in....
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Verwijderd
Ik heb er thuis een bij siemens besteld op internet kostte ongeveer 100 gulden incl verzend kosten is echt snel.
Dat ding herkent ie als een nieuwe schijf dus vet handig niet moeilijk doen met progamatjes gewoon in windows verkenner
Dat ding herkent ie als een nieuwe schijf dus vet handig niet moeilijk doen met progamatjes gewoon in windows verkenner
Verwijderd
Kosten zijn 40 euro, en je zet het kaartje vol met mp3's in nog geen 2 minuten... ik zou hier niet lang over nadenken....Op vrijdag 17 mei 2002 20:29 schreef Hydraulik-Phunk het volgende:
[..]
Uhuh, heb wel eens zoiets gezien op het net ja, maar ik heb geen zin om er teveel geld aan uit te geven, dan maar wat langzamer
Verwijderd
Gewoon doen, via COM-poort gaat gewoon veeeeeeeeeelste traag 
USB gaat veel sneller, 40 euro moet toch kunnen?
USB gaat veel sneller, 40 euro moet toch kunnen?
Verwijderd
Ja!!! is echt waar voor je geld!!
Je zet er zo ff een paar adere muziekies op en je kan er ook makkelijk bestanden op zetten!!
Dat ding is zo groot als een rolletje plakband dus je neemt hem overal mee naar toe handig voor bestanden kopieeren die niet op een diskette passen.
Je zet er zo ff een paar adere muziekies op en je kan er ook makkelijk bestanden op zetten!!
Dat ding is zo groot als een rolletje plakband dus je neemt hem overal mee naar toe handig voor bestanden kopieeren die niet op een diskette passen.
Pagina: 1