• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Hoi!

:{, ik heb net mijn Siemens SL45 met mp3 speler opgehaald (hoera) maar het uploaden naar de telefoon gaat wat traag, 3 kb/sec hoorde ik..nu zit er ook IrDA op, kan ik hiermee sneller bestanden uitwisselen :?

Of anders, er zit een MMC kaartje in van 32 mb, hoe "goedkoop" zijn de goedkoopste lezers hiervoor ? (USB oid)

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Verwijderd

Helaas kun je de adapter alleen aan een com-poortje hangen. Volgens mij zijn er geen alternatieven! Het gaat erg traag, maar m'n comp staat toch dag en nacht aan, dus 'snachts opladen en inladen!

Verwijderd

je kan een usb kabeltje kopen, daar past die sandisk gewoon in....

Verwijderd

Sorry, ff overheen gelezen... Drukke dag gehad. |:

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Op vrijdag 17 mei 2002 20:26 schreef kariem112 het volgende:
je kan een usb kabeltje kopen, daar past die sandisk gewoon in....
Uhuh, heb wel eens zoiets gezien op het net ja, maar ik heb geen zin om er teveel geld aan uit te geven, dan maar wat langzamer :o

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Verwijderd

Ik heb er thuis een bij siemens besteld op internet kostte ongeveer 100 gulden incl verzend kosten is echt snel.
Dat ding herkent ie als een nieuwe schijf dus vet handig niet moeilijk doen met progamatjes gewoon in windows verkenner

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 20:29 schreef Hydraulik-Phunk het volgende:

[..]

Uhuh, heb wel eens zoiets gezien op het net ja, maar ik heb geen zin om er teveel geld aan uit te geven, dan maar wat langzamer :o
Kosten zijn 40 euro, en je zet het kaartje vol met mp3's in nog geen 2 minuten... ik zou hier niet lang over nadenken....

Verwijderd

Gewoon doen, via COM-poort gaat gewoon veeeeeeeeeelste traag ;(
USB gaat veel sneller, 40 euro moet toch kunnen? :?

Verwijderd

Ja!!! is echt waar voor je geld!!
Je zet er zo ff een paar adere muziekies op en je kan er ook makkelijk bestanden op zetten!!
Dat ding is zo groot als een rolletje plakband dus je neemt hem overal mee naar toe handig voor bestanden kopieeren die niet op een diskette passen.
Pagina: 1