Toon posts:

Superweb vs. Kabel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kunnen jullie hier de voordelen van kabel tegenover superweb 50 uurs abbo plaatsen en andersom?

Want ik twijfel namelijk nog?

• daaan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

daaan

Brandweer Zoutkamp

stop met twijfelen en neem kabel.

One's never alone with a rubber duck.

Verwijderd

Topicstarter
Maar hoezo dan?

• s3n
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:27

s3n

Als je niet een casema gebied zo ik voor de kabel gaan.

1. Meer dan 50 uur online, gewoon 24/7 dus
2. Alle poorten staan open bij de kabel, bij superweb dus echt niet.
3. Bij kabel krijg je (bijna) altijd verbinding.
4. De kabel is veeeeel sneller

Nog meer nodig om je te overtuigen???

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
Ik heb nu nog 0800 superweb (vanaf woensdag Chello) en het is soms best wel sneller dan kabel hoor. Ik ken iemand in Nijmegen en die kan tussen 7 en 11 amper internetten, daar heb ik bij Superweb geen last van. Ook het downloaden gaat bij Superweb vaak sneller dan bij Chello op deze tijtstippen. Ik hoop dat Chello in Arnhem een beetje snel is want anders ga ik toch zo snel mogelijk overstappen op mxstream.

Bij het 50uurs abbo van Superweb staan ook alle poorten open (niet bij 0800 abbo).

• s3n
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:27

s3n

Ik heb athome in denbosch.
Ik moet zeggen, daar kan geen superweb tegenop. Alleen mailserver die niet te bereiken is om de zoveel tijd, maar dat zal er wel bijhoren

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 01 oktober 2000 00:03 schreef s3n het volgende:
Ik heb athome in denbosch.
Ik moet zeggen, daar kan geen superweb tegenop. Alleen mailserver die niet te bereiken is om de zoveel tijd, maar dat zal er wel bijhoren[/quote]Heb ik geen problemen mee hoor. :) Kabel kan je toch niet vergelijken met superweb?

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag mezelf dus af of ik kabel moet nemen of superweb want als ik superweb hou dan betaalt me pa de maandelijkse kosten van 35,- piek p/m. Maar als ik kabel wil nemen dan moet ik de aansluitkosten zelf betalen (300,-) en de helft van de kabelabbo dus (37,50 neem bArt dan)ik ben 15 en heb dus niet zoveel geld. Dus wat vinden jullie moet ik dit ervoor over hebben of moet ik gewoon bij superweb blijven.

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:28

The Legend

*Plop*

Ga voor kabel.

Ik ben toch malle pietje niet!

Verwijderd

Topicstarter
Jullie zeggen allemaal neem kabel maar hoezo dan geef me argumenten?

Verwijderd

ik sluit me aan bij s3n.

Wat betreft de download snelheid die varieert van 50 kb/s tot >500 kb/s
En dat kun je absoluut niet bij superweb halen. Wij downen nu linux iso's in een paar uur, bij superweb kost dat een paar dagen.
Pagina: 1