Hmm het word nog zeer moeilijk, maar eerts moeten we een server hebbem
Verwijderd
regels.
Niet meer dan 10 personen.
Nederlandse of Engelse competitie niet allebei of meerdere op de achtergrond bezorgt alleen maar vertraging.
Speeldagen zondag avond en woensdag avond. van 9 tot 11???
Als je op deze tijden niet kan dan gaat de rest gewoon door en dat houdt automatisch in dat je op holiday gaat.
Tussen wedstrijden door waar gewoon op continue geklikt gaat worden mag je 1 minuut andere dingen doen. En vlak voor de wedstrijd mag je 3 minuten aan je team,opstelling of wat dan ook werken. Zo duurt het allemaal niet te lang.
Dit zijn maar een paar regels die nog geheel aangepast zullen worden maar iemand andere regels nog??
Als we in Engeland gaan ga ik trouwens met Newcastle en in Nederland ga ik met Heerenveen.
Nederlandse of Engelse competitie niet allebei of meerdere op de achtergrond bezorgt alleen maar vertraging.
Als je op deze tijden niet kan dan gaat de rest gewoon door en dat houdt automatisch in dat je op holiday gaat.
Tussen wedstrijden door waar gewoon op continue geklikt gaat worden mag je 1 minuut andere dingen doen. En vlak voor de wedstrijd mag je 3 minuten aan je team,opstelling of wat dan ook werken. Zo duurt het allemaal niet te lang.
Dit zijn maar een paar regels die nog geheel aangepast zullen worden maar iemand andere regels nog??
Als we in Engeland gaan ga ik trouwens met Newcastle en in Nederland ga ik met Heerenveen.
Zijn 10 mensen niet een beetje heel erg weinig gezien de intresse???Op maandag 20 mei 2002 11:46 schreef ThaNobius het volgende:
regels.
Verwijderd
Dan ben ik voor de Engelse competitie want daar zitten wat meer topteams in... In de nederlandse competitie zitten geen tien goede teams.
Ik hoop dat het van de grond komt want het lijkt me wel heel erg leuk worden
Ik hoop dat het van de grond komt want het lijkt me wel heel erg leuk worden
Verwijderd
ja des te meer mensen des te betere server we nodig hebben he. dus ja. Het is kiezen of delen
Gezien de snelheid waarmee het gaat kunnen het er niet teveel zijn. Wat ook kan met veel deelnemers is meerdere poules maken. De winnaar van elke poule tegen elkaar laten spelen. Alleen dan heb je wel meerdere host nodig.
Welke versie gaan we nou gebruiken?
Chieftec Dragon DA-01-BD,MSI K8T NEO,Athlon 64 3200+,1024DDR400,2xMaxtor,AsusV8200GeForce3 64MB DeLuxe,Creative LIVE Platimum5.1,DesktopTheater3500Digital,DVD Encore5x,Plextor DVD-RW 708A,Iiyama A201HT Vision 510 22" D'tron NF ,5 x Enermax 80m
Goede tip en aangzien de release van CM 4 nog even opzich laat w88 kiezen we voor cm 01/02Op maandag 20 mei 2002 13:49 schreef IndoBoy het volgende:
Gezien de snelheid waarmee het gaat kunnen het er niet teveel zijn. Wat ook kan met veel deelnemers is meerdere poules maken. De winnaar van elke poule tegen elkaar laten spelen. Alleen dan heb je wel meerdere host nodig.
Verwijderd
et stond helemaal onderaan dus ik kick et eem naar boven want anders komt er nooit wat van.
Als het twee keer in de week is lijkt het mij ook wel wat trouwens. In NL zou ik dan (natuurlijk) het liefst Veendam zijn en in Engeland Manchester City.
"Better ask questions before you shoot"
Verwijderd
we kunnen natuurlijk ook een eigen got league ontwerpen die we bijvoorbeeld ipv van de nederlandse competitie maken. Dus dat je met elk europees team in die league kan maximaal 18 teams.
Dan moeten we dus wel weten wie er mee doen en welke club ze willen.
Vergeet de mensen van Ajaxmania nietOp woensdag 22 mei 2002 16:32 schreef ThaNobius het volgende:
we kunnen natuurlijk ook een eigen got league ontwerpen die we bijvoorbeeld ipv van de nederlandse competitie maken. Dus dat je met elk europees team in die league kan maximaal 18 teams.
Maar hoe wil je een got league maken dan zou degene die de sever maakt toch de game moeten editen wat overigens simpel is.
Dus ff samengevat:
Er komt een soort league
Er komen speelronden dus de server hoeft NIET 24/7 aan
De game die op de server draait moet ge-edit worden'
En het allerbelangrijkst er moet een server gevonden worden!
Verwijderd
Vet kewl
Hier wilk ook wel mee meedoen
Ik hoor het wel als er meer info is
En als je dan wil kiezen tussen Nederland en Engeland zouk dus zeker wel voor Engeland gaan aangezien daar zeker veel meer gelijkwaardige teams zijn
Greetz
Hier wilk ook wel mee meedoen
Ik hoor het wel als er meer info is
En als je dan wil kiezen tussen Nederland en Engeland zouk dus zeker wel voor Engeland gaan aangezien daar zeker veel meer gelijkwaardige teams zijn
Greetz
Om je voorlopig aan te melden ga hier naar toe http://members.lycos.nl/doegewoon/test/index.htm
Verwijderd
Nou ik heb me aangemeld hoor. Wil wel helpen met de site ook hoor. Heb ook nog wel snelle webspace bij Xs4all. Dus hier kunnen we dat lozen iig.Op donderdag 23 mei 2002 11:52 schreef Ajaxno1 het volgende:
Om je voorlopig aan te melden ga hier naar toe http://members.lycos.nl/doegewoon/test/index.htm
Hee dat zou beter zijn ondersteunt XS4ALL ook php of een andere taal?Op donderdag 23 mei 2002 11:54 schreef ThaNobius het volgende:
[..]
Nou ik heb me aangemeld hoor. Wil wel helpen met de site ook hoor. Heb ook nog wel snelle webspace bij Xs4all. Dus hier kunnen we dat lozen iig.
Verwijderd
ja uiteraard! het is 50 mb webspace toch wel genoeg lijkt mij zo? En dat is het echt lekker snel.
Verwijderd
Denk dat adsl basic wat weinig is, maar mijn ervaring met multiplayer cm is dat tijd verloren gaat aan opstellingen maken, transfers etc. da's veel irritanter dan halve seconde wachten voor de server weer verder gaat. Soms ben je 2 uur verder voor de eerste wedstrijd wordt gespeeld.
tips:
- laat iedereen zijn tactics en training regimes vast mailen naar de server, dan hoef je daar niet meer in te editten en kan je je alleen op transfermarkt richten.
- Je kan ook overwegen om als eerder geopperd een fantasy league te maken met topteams, iedereen een of twee transfers te geven en niet meer tot de winterstop, en die transfers dan van te voren regelen met de editor.
- niet chatten via CM, dat houdt enorm op
enfin, ga me maar eens aanmelden denk ik;-)
tips:
- laat iedereen zijn tactics en training regimes vast mailen naar de server, dan hoef je daar niet meer in te editten en kan je je alleen op transfermarkt richten.
- Je kan ook overwegen om als eerder geopperd een fantasy league te maken met topteams, iedereen een of twee transfers te geven en niet meer tot de winterstop, en die transfers dan van te voren regelen met de editor.
- niet chatten via CM, dat houdt enorm op
enfin, ga me maar eens aanmelden denk ik;-)
Verwijderd
Op zich lijkt het me wel gaaf zo'n multiplayer game, maar bij cm is het grote nadeel dat je moet wachten tot iedereen op continue heeft gedrukt voordat je verder kan
Op die manier gaat 1 seizoen ook echt een jaar duren.
Worden daar nog afspraken over gemaakt?
Op die manier gaat 1 seizoen ook echt een jaar duren.
Worden daar nog afspraken over gemaakt?
Er moeten nog afspraken gemaakt worden ik maak morgen ff een update van de site zodat je ook kan zien welke club al bezet is
De site heeft inmiddels een update gehad, heb je een e-mailtje gehad dan moet je even een nieuwe club kiezen. En ff een vraagje wie kan even snel een leuke lay-out voor de site maken heb namelijk weinig tijd.
Shit, ik was 1 van eersten die wilde meedoen, maar ik had een club opgegeven die al bezet was. Nu zit ik er niet in.
Chieftec Dragon DA-01-BD,MSI K8T NEO,Athlon 64 3200+,1024DDR400,2xMaxtor,AsusV8200GeForce3 64MB DeLuxe,Creative LIVE Platimum5.1,DesktopTheater3500Digital,DVD Encore5x,Plextor DVD-RW 708A,Iiyama A201HT Vision 510 22" D'tron NF ,5 x Enermax 80m
Stuur me maar een mailtje met welke club je wil zijn. Of post het hier om vergisingen te voorkomen
Verwijderd
als het redelijk snel gaat wil ik wel mee doen
maar niet als het zo langzaam gaat Als maar wat
maar niet als het zo langzaam gaat Als maar wat
Verwijderd
even voor de duidelijkheid?? voor de mensen die willen meedoen ? Als je op welk moment met de league wil stoppen door verschillende redenen zoals dat je het bijvoorbeeld te langzaam vind gaan dan mag dat gewoon en zie ik daar geen punt in?? Wie wel? Want dan kunnen gewoon andere GoTers gewoon inloggen en aanschuiven om te cmen..
Zeker geen probleem, alleen zit ik nu te denken wat te doen bij een eventueel ontslag.Op dinsdag 28 mei 2002 23:16 schreef ThaNobius het volgende:
even voor de duidelijkheid?? voor de mensen die willen meedoen ? Als je op welk moment met de league wil stoppen door verschillende redenen zoals dat je het bijvoorbeeld te langzaam vind gaan dan mag dat gewoon en zie ik daar geen punt in?? Wie wel? Want dan kunnen gewoon andere GoTers gewoon inloggen en aanschuiven om te cmen..
Dan is het mischien slim op de behaalde punten van de betreffende persoon te noteren hem opnieuw aan te melden en verder te gaan!
Dus ik kan nog meedoen? In dat geval wil ik wel Leeds zijn. Ik zag geen e-mail adres, dus ik kon je niet mailen.Op dinsdag 28 mei 2002 19:25 schreef Ajaxno1 het volgende:
Stuur me maar een mailtje met welke club je wil zijn. Of post het hier om vergisingen te voorkomen
Alvast bedankt.
Verwijderd
Dat lijkt me inderdaad het beste dan ja... Maar zover zal het toch wel niet komenOp woensdag 29 mei 2002 18:59 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Zeker geen probleem, alleen zit ik nu te denken wat te doen bij een eventueel ontslag.
Dan is het mischien slim op de behaalde punten van de betreffende persoon te noteren hem opnieuw aan te melden en verder te gaan!
Verwijderd
ik heb waarschijnlijk een server gevonden die redelijk goed draait het is met een wanadoo premium verbinding en een snelle computer. Wij hebben hier met zn 4en online op gespeelt en ik moet zeggen dat ie toen perfect liep. Ik ga hem nu proberen te strikken om de server te starten.
Heb je me e-mail nog gehad? IndoBoy97@hotmail.com
Verwijderd
even voor de duidelijkheid de mensen die zich nu aanmelden komen op de reserve lijst
dus als er iemand mee stopt kunnen die gewoon ipv gaan. De teams zijn nu al bekend en er kan op dit moment niemand meer bij. Je zal dus op de reserve lijst komen.
Huh, ik dacht dat ik nog kon meedoen. Ik moest alleen mijn e-mail nog geven, omdat ik alleen een club had opgegeven.
Natuurlijk doet Indo-Boy nog mee!!!. En heb je al meer info over de server?
Ow, gelukkig.Jippie!!! Ik was al bang dat ik een rode kaart had gekregen. Wilde anders nog bezwaar indienen bij de bond ;-)Op maandag 03 juni 2002 22:00 schreef Ajaxno1 het volgende:
Natuurlijk doet Indo-Boy nog mee!!!. En heb je al meer info over de server?
<--- interested...
acidburn_tnwo@hotmail.com als er wat meer details zijn
(icq bloemmetje klikken mag ook)
acidburn_tnwo@hotmail.com als er wat meer details zijn
(icq bloemmetje klikken mag ook)
Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!
Verwijderd
ok elke dinsdag en donderdag van 9 tot 11 competitie avond. BE THERE op ip adres 213.44.96.3!
Verwijderd
Mail me maar als ik er nog ergens tussen pas club maakt niks uit en als het moet wil ik de bank ook wel even waarhouden.
Jippie, het kan beginnen, want de server is binnenOp woensdag 05 juni 2002 16:48 schreef ThaNobius het volgende:
ok elke dinsdag en donderdag van 9 tot 11 competitie avond. BE THERE op ip adres 213.44.96.3!
Moet er nog ingesteld worden voor een firewall? Ik heb namelijk een NAT router
Oeps heb wat gemist geloof ik... of valt het mee?
Verwijderd
Zijn der al regels opgesteld? Voor wanneer je transfers en tactieken mag doen? Want als je dat niet doet moet je zo ontzettend lang wachten voordat we verder gaan. En dan duurt het seizoen echt een seizoen....
Verwijderd
we hebben een adminOp donderdag 06 juni 2002 18:17 schreef Peter_o het volgende:
Zijn der al regels opgesteld? Voor wanneer je transfers en tactieken mag doen? Want als je dat niet doet moet je zo ontzettend lang wachten voordat we verder gaan. En dan duurt het seizoen echt een seizoen....
Verwijderd
Ligt het nou aan mij of werktie niet? Heb gejoined op de gegeven ip maar het werkt niet...
Ik ben al ruim een kwartier bezig het lukt mij ook niet.
Could not join network geeft die weer.
Could not join network geeft die weer.
Site?? Er was alleen site waar je je kon aanmelden. Voor dit spel moet je toch alleen het ip adres invullen? Vraag me alleen af of die geen typefout heeft gemaakt.Op donderdag 06 juni 2002 21:23 schreef Peter_o het volgende:
maar ik begreep een beetje dat er een site was. weet iemand welke?
Vreemd, zijn we de enige hier?
Hallo, hallo. Is er nog iemand anders hier, die ook problemen heeft?
Misschien hebben wij iets verkeert gedaan of hebben we een verkeerde versie. Straks zitten hun doodleuk te spelen.
Shit hier baal ik echt van. Ik had me echt op verheugd. Heb allemaal flessen drinken en lekkers naast m'n PC.
Shit hier baal ik echt van. Ik had me echt op verheugd. Heb allemaal flessen drinken en lekkers naast m'n PC.
Verwijderd
okOp donderdag 06 juni 2002 22:01 schreef Peter_o het volgende:
ja ik ha me ook al helemaal voorbereid...
Ik blij was het helemaal vergeten, zat naar die docu over hooligans op SBS 6 te kijken.
Ik ben er in ieder geval. Tot vanavond 21.00 uur zou ik zeggen.
Hmm, schoot me net iets te binnen. Een wanadoo premium abonnement heeft geen statisch ip adres, maar een dynamisch ip adres. Moet er dan niet een nieuw ip adres worden doorgeven. Anders lukt het nog niet.
Verwijderd
Damn hier heb ik lang op gewacht, CM ruleerd echt alleen in 1tje spelen zuigt verschrikkelijk maar ik heb ook zeker interesse om online te spelen.
Gaat het nou nog door??? Ik hoor niets. Is iedereen dan present? Waar zijn de mensen. Het lijkt wel alsof ik weer alleen ben en tegen mijzelf zit te praten.
Ik hoop wel dat het door gaat. Dit is waar ik heb naar uitgekeken eerst vorige week en weer. Anders moet het wel effe beter geregeld worden. Zo heeft het anders ook geen zin.
Hoezo dan??
Verwijderd
Ja dit schiet op(NOT), ik wil het nu ook een keertje spelen! Maar waarschijnlijk kan ik dan zelf niet meer medoen omdat de andere computer delfde ip heeft denk ik.
Ik denk wel dat je gewoon kan meespelen hoor. Ik zie op andere sites ook dat ze gewoon hun ip adres opgeven en dan gaan spelen
Hoe snel je verbinding
Klinkt goed. Kwam goed uit de test van PC magazine.
Heb je ook MSN. Dat praat effe wat makkelijker
Heb je ook MSN. Dat praat effe wat makkelijker
Hmm ik heb het getest om on-line te spelen. Diegene die de server is kan gewoon mee-doen en boven in CM krijg je je IP te zien, pas op als je een netwerk hebt staat ook het IP van je computer binnen het netwerk erbij.
Verwijderd
Hoe werkt Championship via internet dan. Ik speel dit spel al jaren maar verder dan een LAN lukte niet. Via Internet konden we niet via ip bij elkaar inloggen. Wat doe ik fout
Hmm, het is een beetje dood geworden rondom dit idee. Gaat er nog iets gebeuren of zo? Waar zijn al die enthousiastelingen gebleven?
Verwijderd
als je niet dezelfde versie en database heb kun je niet joinen 
beste lijkt me dat iedereen gewoon ff de nieuwste van sigames.com trekt en geen database erover gooit want dat geeft toch allemaal errors.
en ik denk btw dat een adsl connectie niet genoeg is.
je moet toch richting t1 of glasvezel gaan (uni's)
beste lijkt me dat iedereen gewoon ff de nieuwste van sigames.com trekt en geen database erover gooit want dat geeft toch allemaal errors.
en ik denk btw dat een adsl connectie niet genoeg is.
je moet toch richting t1 of glasvezel gaan (uni's)
Verwijderd
linkjeOp maandag 17 juni 2002 12:20 schreef Neighbour het volgende:
als je niet dezelfde versie en database heb kun je niet joinen
Verwijderd
http://www.sigames.com/downloads_view.php?id=233Op maandag 17 juni 2002 12:43 schreef Headbanger het volgende:
[..]
linkje
nu ff 2e helft van belgie-brazilie kijken
Hmm het wil maar niet van de grond komen, jammer... maar het gaat lukken
Verwijderd
Ben de laatste dagen niet bezig geweest met de site, veeeeel te warm, maar vanavond heb ik het inschrijf formulier wel op het internet.