Als ik met mohaa zit te mplayeren op een server van mn vriend krijg ik soms ineens verschrikkelijk veel lag, Ook krijg ik dan onderin n knipperende diskette ofzo te zien. Verder hoor ik geen geluid meer, alleen mn eigen voetstappen en wat wind. Als ik dan disconnect en weer probeer te connecten geeft 'ie n time-out. pas als ik het spel helemaal heb afgesloten en weer opnieuw opstart doet 'ie het.
Start ik na dat probleem command op en gebruik ik het ping-command dan blijkt dat we een ping hebben tussen de 30 en 40.
Dit is dus niet één keer gebeurd maar al een aantal keren
en het maakt niet uit of ik via gamespy/All-seeing-eye of ingame inlog, het gaat altijd fout.
Xpeel mohaa (versie 1.0) in win98 op een p3 500mhz met 256 mb sdram en chello kabelinternet (10mbit), mn maat heeft ADSL en we hebben allebei goede verbindingen en bij geeneen ander spel last van dit. Bovendien loopt mohaa singleplayer erg soepel.
Hieronder nog ff een heel professioneel bewerkt screenshotje (geen commentaar, t kostte me 4 minuten met paint
)

PS, map = snipervalley en game is een soort van 2dehands
en dan nu graag de oplossingen...
Start ik na dat probleem command op en gebruik ik het ping-command dan blijkt dat we een ping hebben tussen de 30 en 40.
Dit is dus niet één keer gebeurd maar al een aantal keren
Xpeel mohaa (versie 1.0) in win98 op een p3 500mhz met 256 mb sdram en chello kabelinternet (10mbit), mn maat heeft ADSL en we hebben allebei goede verbindingen en bij geeneen ander spel last van dit. Bovendien loopt mohaa singleplayer erg soepel.
Hieronder nog ff een heel professioneel bewerkt screenshotje (geen commentaar, t kostte me 4 minuten met paint

PS, map = snipervalley en game is een soort van 2dehands
en dan nu graag de oplossingen...