Toon posts:

hubhop

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft er wel eens gebruik gemaakt van hubhop? (www.hubhop.nl) en wat zijn je ervaringen ermee?

Ik kwam hubhop tegen op Internet, het is een org. die een gratis draadloos netwerk in nederland probeert te maken.

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 19:58 schreef sjaan het volgende:
Wie heeft er wel eens gebruik gemaakt van hubhop? (www.hubhop.nl) en wat zijn je ervaringen ermee?

Ik kwam hubhop tegen op Internet, het is een org. die een gratis draadloos netwerk in nederland probeert te maken.
Kijk eens op tweakers.net.

Maar mij lijkt het niks en lijkt me vrij fraude gevoelig. Is natuurlijk de perfecte manier om anoniem te blijven.

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Leuk iets. 'k zou best een relay station willen zijn. Alleen jammer dat ze de kosten van een inet aansluiting niet betalen...

Forget your fears...
...and want to know more...

• Sibbe
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-07 17:11
Zoiets is natuurlijk wel vreemd, zeker voor een bedrijf. Er zijn ook groepen vrijwilligers die zo'n W-LAN aan het uitbouwen zijn in hun dorp/stad.

Maar bestaat zoiets niet in België? Heb er de hele avond naar gezocht en alleen een netwerk in Louvain-La-Neuve, Brussel en Luik gevonden.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op zaterdag 18 mei 2002 00:34 schreef Sibbe het volgende:
Zoiets is natuurlijk wel vreemd, zeker voor een bedrijf. Er zijn ook groepen vrijwilligers die zo'n W-LAN aan het uitbouwen zijn in hun dorp/stad.

Maar bestaat zoiets niet in België? Heb er de hele avond naar gezocht en alleen een netwerk in Louvain-La-Neuve, Brussel en Luik gevonden.
Te groot kan zoiets niet worden...

als je wil dat het netwerk groter wordt ... stuur dan ff een mailtje naar de makers :)

altijd leuk.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Heeft iemand zich hier al aangemeld toevallig? ik kwam het gisteren tegen, en ik heb sinds kort bij mycom dat wireless gekocht. Op de site staat nietveel informatie hoe het nu precies werkt, of het gewoon aanmelden is, of dat er nog een soort van security is. Iemand hier ervaring mee? Opzich best wel interrestant namelijk.

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

[topic=494621/1/50]

:+
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.