Verwijderd

Topicstarter
ik en mijn vader zijn van plan een pda te kopen, hij wil hem voor gps en het uitlezen van compactflash met foto's
. ik wil de casio gebruiken voor school ( agenda, data, enz. ) en mp3's. na een slechte recensie gelezen te hebben in de krant over de ipaq in combinatie met gps zijn we een verward geraakt. wat zou waar de beste keuze zijn ? of zijn er nog andere pda's die ook heel goed voor deze doeleinden zijn ?

• Dericteur
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-03 19:47
hoewel ik niet een direct antwoord op je vraag heb, wil ik afraden om samen met je vader een pda te kopen, als je een beetje fanatiek gebruiker bent heb je dat ding constant bij me (ik ga even uit van me eigen situatie) en richt je m in zoals het zelf het prettigst vind werken, dat werkt imho niet als je samendoet met zo'n apparaat

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-03 10:21

Kr3Kr

Melpomene

hou er ook rekening mee dat voor CF uitlezen op de ipaq je een aparte slot nodig hebt, voor de casio weet ik dat niet zeker.

ik zeg idd ook dat je m beter niet samen met je pa kan kopen, das een beetje trickie....

krekrrr raad een ipaq aan, alleen al om de qualiteit

Gregor van Egdom Krekr

• Genoil
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2023
Ja wel een beetje raar een PERSONAL digital assistant voor met z'n tweeen. Ja wat de keuze betreft, hangt een beetje af van welke Casio je met een iPaq vergelijkt. IMHO is de Casio E-200 de enige die een beetje up-to-par is met de gemiddelde iPaq. Die heeft ook nog eens extra's tov de gemiddelde iPaq zoals standaard CF2 + SD (USB Host alleen op cradle en sleeve, PCMCIA ook alleen met sleeve), en schijnt ook nog een tikkie sneller te zijn.

Oudere Casio's zijn echt afraders vanwege de afwijkende CPU.

• Sander0105
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-03 21:06
de casio E-200 is een perfect dingetje, kan standaar al Flashkaarten uitlezen!! dus geen extra modules enzo bijkopen (ipac)

tja...

Verwijderd

Ik heb zelf een Casio EM500 en die bevalt op zich wel goed, op 1 ding na de batterij geeft een hoop problemen (is inmiddels al 1 terug geweest). Ik heb ook op een nieuwe Ipaq 3800 serie gewerk en die is echt super. Alleen zijn de Ipaq 2x zo duur als een Casio. Dus misschien 2 Casio's voor jouw en je pa 1 want zoiets delen is een slecht idee IMO. De casio 200 serie schijnt zeer goed te zijn :) lijkt veel op de Ipaq en is inmiddels net zo snel. Ik ga ervan uit dat er geen batterij problemen met de nieuwe modellen zijn dus ik zou een casio kopen.

Verwijderd

Topicstarter
ben misschien niet duidelijk geweest ... kopen er allebij een

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-03 10:21

Kr3Kr

Melpomene

laat dan de een een ipaq kopen, en de andere een casio, heb je ook nooit probs met het uitlezen van kaarten, want die data kun je dan over IR overzenden (of heeft die casio dat niet?)

Gregor van Egdom Krekr

Verwijderd

Hoi,

Kijk op www.pocketpc-club.nl Na het doorsnuffelen van deze site heb je een goede indruk. Ik heb een iPAQ en ben er ERG tevree mee.

MVG
Pagina: 1