[Tele2Mobiel] Ervaring gevraagt + 09xx geblokkeerd

Pagina: 1
Acties:

• Polderdijk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-08 20:34
Ik heb vandaag eindelijk mijn sim van Tele2Mobiel binnen, ik heb hem geactiveert en nu kan ik er perfect mee bellen, en sms-en (lekker goedkoop, beter!) Maar hebben jullie ervaring met de kwaliteiten van Tele2Mobiel/Telfort.

En ik heb net de klanteservice gebeld omdat ik geen pincode voor een operator logo kan bestellen omdat de 09 nummers geblokkeerd zijn, maar die gozer aan de andere kant vertelde me dat ik dit in moest stellen in mijn telefoon, maar dat kan toch niet, want als ik m'n vodafone kaart erin ramt dan kan ik ze wel bellen, of wordt dit op de SIM opgeslagen :?

En welk netwerk moet ik kiezen als ik een operator logo laat verzenden, gewoon telfort, of telfort pack&bel, wat zijn jullie ervaringen??

Webhosting van SkyHost.nl: 25 Mb / 1 Gb windows hosting € 4,50 p/m excl.btw!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
09** nummer is toch echt bij de operator geregeld.

en wat je nou precies wil met die operator logo is mij een raadsel

• Polderdijk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-08 20:34
Op vrijdag 17 mei 2002 20:24 schreef [Airwolf] het volgende:
09** nummer is toch echt bij de operator geregeld.
Dat dacht ik ook ja, dus weer van die half opgeleide personen op de helpdesk :r
en wat je nou precies wil met die operator logo is mij een raadsel
Ik wou dus met een 09xx nummer een pincode bestellen zodat ik op het internot een logo kan bestellen zodat ik niet meer Tele2/NL Telfort in mijn display ziet. Maar je moet altijd de JUISTE netwerk provider kiezen anders komt je logo WEL binnen op je telefoon, maar als je hem opslaat wordt hij NIET vertoond, en nu is de vraag, welke provider kies je nu. Ik bestel mijn logo's via http://www.jouwmobiel.com misshien dat jullie daar eens kunne kijken, ik denk dat ik OF Telfort OF Telfort Pack&Bel moet gebruiken, want er staat GEEN Tele2 in het lijstje. En aangezien dat Tele2 via Telfort gaat??

Maar jullie hebben net zo veel ervaring met Tele2Mobiel als ik :7

Webhosting van SkyHost.nl: 25 Mb / 1 Gb windows hosting € 4,50 p/m excl.btw!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op vrijdag 17 mei 2002 20:29 schreef Polderdijk het volgende:

**knip**

idd ze zijn ook net nieuw...

maar jah ik denk dat je ze gewoon allebei moet proberen iets anders kan ik ook niet verzinnen voor je.

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-08 22:08
Op vrijdag 17 mei 2002 20:29 schreef Polderdijk het volgende:

Ik wou dus met een 09xx nummer een pincode bestellen zodat ik op het internot een logo kan bestellen zodat ik niet meer Tele2/NL Telfort in mijn display ziet. Maar je moet altijd de JUISTE netwerk provider kiezen anders komt je logo WEL binnen op je telefoon, maar als je hem opslaat wordt hij NIET vertoond, en nu is de vraag, welke provider kies je nu. Ik bestel mijn logo's via http://www.jouwmobiel.com misshien dat jullie daar eens kunne kijken, ik denk dat ik OF Telfort OF Telfort Pack&Bel moet gebruiken, want er staat GEEN Tele2 in het lijstje. En aangezien dat Tele2 via Telfort gaat??

Dit komt omdat Tele2 een virtueel netwerk heeft en gebruik maakt van het Telfort netwerk om daadwerkelijk te kunnen werken. Tele2 heeft dus zegmaar een soor roaming met Telfort zonder dat ze zelf echt een netwerk hebben. Je toestel ziet dit gewoon als international roaming en daarom wordt er geen logo getoond maar gewoon de naam van het netwerk waar je op zit. Normaal als je naar het buitenland gaat heb je hetzelfde effect.