Toon posts:

Gainward Cardex Geforce 2 ultra

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb zo'n ultra besteld
maar er schijnen problemen te zijn met de levering van diverse geforce(2)(ultra) kaarten, niet alleen van gainward, maar bijv ook prophets enz.
weet iemand hier iets over??

Verwijderd

wat kost ie wel niet?
je hebt zeker geld teveel
ok wel lekker patserig om zo'n kaart en zulke fps te hebben...als je hem hebt schrijf dan ff een reviewtje voor tweakers.net :)

Verwijderd

Topicstarter
ja het is patserig
ik heb hem in mijn nieuwe pc besteld
(AMD Athlon 800, 256 ram)
en kost 1150, slik...

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:26
1150 voor een Ultra? Of is het een gewone GTS 64MB (aaaaargh hoor mij, ik vind een GTS al gewoon....sick mind :)).

Flickr | Lego collectie

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Bedoel je niet de Gainward GTS400?, in dat geval das geen ultra maar een "gewone" GTS maar met 5ns geheugen ipv 6 ns, het geheugen draait op 200 mhz (400effectief) en de core gewoon op 200.
De Ultra draait op 250 core en 230 (460) mhz mem., volgens mij heeft Gainward nog geen GTSUltra aangekondigd, niet dat die Gainward daar ver vanaf zit;)

Niet op voorraad.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een pc samengesteld en daarbij kon ik die ultra krijgen voor 1150 dus dat heb ik maar gedaan.
ik heb op hun site gekeken en daar stond nog niet op dat ze een ultra hadden maar de winkel (microdirect) waar ik hem koop heeft gezegd dat ze die leveren, dus dan geloof ik ze maar. het is dus wel een ultra

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:28
Als ik jouw was zou ik ze niet zo heel erg geloven...

Verwijderd

ja ik heb ook levertijd problemen!
Ik heb een paar weken geleden een GeForce 2 besteld van Hercules. Je weet wel Hercules 3D Prophet II 64MB DDR. Hele mond vol.
Maar die is nog steeds niet binnen en ik heb ook wat andere bedrijven opgebeld en die zeggen dat daar niet aan te komen is!
En dat e levertijd minstens 6 weken is aaargh!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:26
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 30 september 2000 22:32 schreef Da_man het volgende:
ik heb een pc samengesteld en daarbij kon ik die ultra krijgen voor 1150 dus dat heb ik maar gedaan.
ik heb op hun site gekeken en daar stond nog niet op dat ze een ultra hadden maar de winkel (microdirect) waar ik hem koop heeft gezegd dat ze die leveren, dus dan geloof ik ze maar. het is dus wel een ultra[/quote]Voor 1150? Dat kan echt nooit hoor, als die dingen voor 1600 gulden op de frontpage staan. Zal wel een gewone 64MB zijn.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Topicstarter
de inkoopprijs van de ultra is 840, en ik kreeg korting en kon hem dus krijgen voor 1150.

wat ik niet snap is dat je overal reviews ziet en overal staat dat die gforce2(ultra) te koop zijn, maar als je hem wilt bestellen zijn ze pas heel laat leverbaar. echt k*t

Verwijderd

nou als het echt een ultra is heb je vet geluk

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
wat heb je nou aan 32 mb extra (64). performance verschil is minimaal en het kost je een hoop veel geld extra

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 01 oktober 2000 12:02 schreef Da_man het volgende:
de inkoopprijs van de ultra is 840, en ik kreeg korting en kon hem dus krijgen voor 1150.[/quote]Gek; inkoop 840 (exc. btw) dus 1297 incl btw en jij krijgt deze voor 1150,- (incl btw neem ik aan, anders zal dit de exc. btw prijs moeten zijn en dan komt alles op 1351,- incl btw)

Verwijderd

Topicstarter
euro of gulden...:)

Verwijderd

zeg Newt-of-OCshop betaal jij altijd 54% btw over videokaarten??
van 840=>1297, en bij jou gaat niet een lampjebranden dat dat misschien niet 17.5% meer is.Ik kom met 1.175*840 opF987 dus nog steeds ver onder de F1150 die Da_man er voor moet betalen ( lekker marge voor de winkel trouwens ruim 16.5% op dit soort bedragen )
Maar dit ondersteunt de motie nog eens te meer dat we het hier niet hebben over een Geforce2 Ultra, maar een gewone GTS. Super kaart hoor daar niet van, maar voor F1150 een Ultra. Dat is net zoiets als een gloednieuwe Ferrari 360 Modena voor onder de 2 ton. :)

Verwijderd

Topicstarter
ik zal het nog eens navragen in die winkel want ik heb nog nergens gelezen dat die ultra ergens te koop is en ik heb geen zin om nog een maand te wachten. ik wacht nu al ruim 3,5 week op mijn pc, alleen maar omdat die geforce moeilijk te leveren schijnt te zijn
Pagina: 1