Justcooler p8000 + Delta80HP= liev

Pagina: 1
Acties:

• cyberbetica
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-06-2022

cyberbetica

DevOpsen? CloudNation.nl

Topicstarter
Lo,

Ik heb dus voor mijn Athlon XP 1.4 ghz een Justcooler P8000, deze was met alles standaard (10,5 x 133 @ 1.72 volt)
48 graden Idle en 52 graden Stressed, en dit met een sterkere fan van Coolermaster (standaard casefan van de Mycom), de normale fan geeft nog minder koeling.

Nou wou ik dus wat verder gaan met overclocken, en me proc weer op 1.6 krijgen, en met het mooie weer buiten kreeg mijn beestje het nog warmer (30 graden case ipv normale 21)
en kwam hij Idle Boven de 50 graden.

Dus ben ik even gaan zoeken naar een Die-Hard ventilatortje, en ik kwam uit bij de Delta90HP op freezing hardware met het prijskaartje van 21€ geloof ik.

Hiermee zit ik Idle op 36/37 graden en stressed na 2 uur op 39/40 graden.

Hij draait nu nog op alleen 12 volt, dus ik ga vanavond ff aan het solderen, want ik hoor hem met mijn dichte geisoleerde kast beneden nog.

Ook moet ik nog een extra fannetje voor de afzuiging regelen, want uit alle 3 ( 2x 80 mm 1 x 92 mm) komt bijna geen lucht uit :?, maybe ook gelijk een extra 80 mm invoer (ouwe cpu cooler)

Foto's komen vanavond.

---------------------------------
P.S. Ik had deze fan bij www.freezinghardware.nl besteld, de dag erna was de bestelling nog steeds in behandeling, dus had ik er nog een 60hp bijbesteld voor een maat vamme.
Dit werd echter als 2 bestellingen gezien, en zou ik 2x rembours moeten betalen (25 EURO!!)
Dus ff gemailt en FH neemt de verzendkosten van de 60hp voor zich.

Ze krijgen van mij een 10 voor service, een 10 voor verpakking, en een 10 voor die andere.

Oh en de 80hp was nog 10 euro goedkoper dan bij www.oc-shop.nl

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-02 09:23

LauPro

Prof Mierenneuke®

Op vrijdag 17 mei 2002 18:41 schreef cyberbetica het volgende:
Foto's komen vanavond.
:z :Y)

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

• cyberbetica
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-06-2022

cyberbetica

DevOpsen? CloudNation.nl

Topicstarter
Bwuh kut digicam accepteerd geen diskettes meer, moet met die diskette/memstick troep werke :(

[edit] geen drivers te vinden fijnnnnnnnnnnnnnnnnnnn