Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
404
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
404 solved.
ik heb nu het geheugen vervangen en ik draai de make world niet meer in een screen vanaf een remote machine maar in de console zonder screen.
(tool screen is een virtueel scherm dat je kunt disconnecten en connecten, hiermee kun je foreground programma's toch laten draaien als je aflogd !)
ik heb nu het geheugen vervangen en ik draai de make world niet meer in een screen vanaf een remote machine maar in de console zonder screen.
(tool screen is een virtueel scherm dat je kunt disconnecten en connecten, hiermee kun je foreground programma's toch laten draaien als je aflogd !)
Verwijderd
NIET!! Ik draait daarom ook nog gewoon 4.6-RC(komt overeen met 4.5-STABLE)Op vrijdag 17 mei 2002 21:17 schreef serkoon het volgende:
Sinds wanneer is 5.0 stabiel?
excuse me ik draai ook 4.5 !! sorry sorry...
voutje.
maar ik draai nu niet in screen maar op een echte lokale console. Hij staat nu al 4 uur goed te brommen dus het zal nu wel goed gaan.
ook heb ik de ram omgewisselt met een andere bak
voutje.
maar ik draai nu niet in screen maar op een echte lokale console. Hij staat nu al 4 uur goed te brommen dus het zal nu wel goed gaan.
ook heb ik de ram omgewisselt met een andere bak
alles is goed gegaan.
het lag of aan de ram of aan screen.
denk dat het bij jou aan het geheugen lag, ik heb maar 1 keerOp zondag 19 mei 2002 15:36 schreef xychix het volgende:
alles is goed gegaan.
probs met screen gehad maar dat was mijn eigen schuld
Veni, Vidi, Et je n'en crois pas mes yeux! (ik kwam, ik zag, en ik geloofde mijn ogen niet!) - J. Caesar (Asterix en de gladiatoren) | Nu vernieuwd met toegevoegde lazyness.
Pagina: 1