Ik zag een palm IIIc bij be mediamarkt is dit duur voor zo'n oud model of is dit normaal/goedkoop? heb er namelijk geen idee van. En kun je op zo'n ding ook verschillende soorten software zetten? of is dit meer voor de nieuwe type's?
Volgens mij is €125.- voor een Palm heel goedkoop
The devil is in the details.
dan ga ik hem dus kopen tip mediamarkt in Leeuwarden.
ze hebben in idd op het bordje color display staan dus het zal dan de c variant wel zijn!
ze hebben in idd op het bordje color display staan dus het zal dan de c variant wel zijn!
Tsja, het is een oud model, ze moeten eruit. Op zich een leuk apparaatje, en voor die € 125 zeker een leuke deal.
You can't have everything. Where would you put it?
Dat is inderdaad heel goedkoop.
Als ik mijn Laser Pocket II niet had gekocht bij MM dan zou ik deze kopen denk ik.
Als ik mijn Laser Pocket II niet had gekocht bij MM dan zou ik deze kopen denk ik.
't was de laatste, ze hebben alles bij alkaar moeten zoeken was een demo model. dus heb nu een andere lader, omdat er bij de cradle geen lader zat! op zich wel makkelijk zo'n reis lader! ook omdat ik hem toch via inrarood ga gebruiken met de laptop!
Verwijderd
Mooie Palm, ik heb m'n M105 vorige maand vervangen voor de IIIc, destijds voor 129 euro bij de dixons...
Zeker de moeite waard...
Zeker de moeite waard...
Pagina: 1