Toon posts:

DVD/CD-Rom speler af en toe erg lawaaierig

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een NEC5800A DVD/CD-Rom speler. Hij werkt nog goed, maar is af en toe heel erg lawaaierig. Het is echt heel onregelmatig, hij doet het zeg maar 2 op 5 keer ofzo. Ik heb hem er al uitgehaald, ik dacht dat misschien dat er wat schroefjes loszaten en af en toe meetrilden in de bay (zo klinkt het). Anyway schroefjes aangedraaid (zaten niet echt los trouwens)en spelertje weer terug gestopt. Het probleem is echter nog steeds. Het hangt niet af van het type cd's ofzo, het is echt onregelmatig...

iemand een idee waar het aan ligt ?

Verwijderd

DVD-rom heeft een lange inlees tijd. En de snelheid van het lezen word steeds hoger dus meer toeren dus meer lawaai. Dus vrees niet. Is het echt te er, ga dan terug naar de winkel meschien heb jij wel een defect apparaat.

Verwijderd

klinkt een beetje op een fan die hard draait ofzo, volgens mij draait je cd-rom heel hard en makt hett daarom veel geluid :), mischien inruilen voor langzamere :? >:)]

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-03 22:42
Ja dat geluid herken ik ook wel, had ik ook wel eens bij m'n creative 52x. Allen was het bij mij in het geval van specifieke cd'tjes, daar had ie het dan om een of andere reden wat moeilijker mee ofzo.

Mijn fotografie en videografie

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-04 05:19
of je bay zit erges los of er hangt iets tegen of er is iets losgeknald door airflow enzo IN je speler haal em maar ff uit elkaar en kiek ff..........

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 17 mei 2002 18:54 schreef djgero het volgende:
of je bay zit erges los of er hangt iets tegen of er is iets losgeknald door airflow enzo IN je speler haal em maar ff uit elkaar en kiek ff..........
Of ik bel Dell voor een nieuwe >:)

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 18:24 schreef SirWilliam het volgende:
Het klinkt dus ongeveer zo :(

http://members.home.nl/sirwilliam/dvd.wav
Klinkt meer als een koe als je het mij vraagt! :+
Pagina: 1