Nou ja eigenlijk 2 kleine probleempjes. 
Ik heb de draytek router nu praktische helemaal goed ingesteld.
Ik kan internetten/ e-mailen vanaf het netwerk via de draytek.
Ik kan er vanaf thuis op inbellen en zo surfen of de netwerkprinters aldaar gebruiken.
Maar wat ik niet kan is in de beheer interface komen.
die zit op ip 192.168.0.254, de modem is een isdn dial up modem, hij heeft dus elke keer een dynamic ip.
Ik zoek dus intern op 192.168.0.254 en krijg de beheer interface er voor, maar vanaf thuis krijg ik als ik inbel wel een intern ip adres (192.168.0.30) maar GEEN toegang tot de router..
Want dat is het grote doel natuurlijk, remote beheer..
Hoe krijg ik dit WEL werkend
dan het tweede vraagje:
Kan ik ook via een kabel verbinding inbellen op dat isdn modem dus ipv isdn <-> isdn kabel <-> isdn is dit in deze opstelling mogelijk ?
kvind isdn namelijk niet zo fijn werken als je kabel gewend bent
Ik heb de draytek router nu praktische helemaal goed ingesteld.
Ik kan internetten/ e-mailen vanaf het netwerk via de draytek.
Ik kan er vanaf thuis op inbellen en zo surfen of de netwerkprinters aldaar gebruiken.
Maar wat ik niet kan is in de beheer interface komen.
die zit op ip 192.168.0.254, de modem is een isdn dial up modem, hij heeft dus elke keer een dynamic ip.
Ik zoek dus intern op 192.168.0.254 en krijg de beheer interface er voor, maar vanaf thuis krijg ik als ik inbel wel een intern ip adres (192.168.0.30) maar GEEN toegang tot de router..
Want dat is het grote doel natuurlijk, remote beheer..
Hoe krijg ik dit WEL werkend
dan het tweede vraagje:
Kan ik ook via een kabel verbinding inbellen op dat isdn modem dus ipv isdn <-> isdn kabel <-> isdn is dit in deze opstelling mogelijk ?
kvind isdn namelijk niet zo fijn werken als je kabel gewend bent
http://www.NUiPhone.nl/